Wat je even kwijt wil #70

Ooh, is die wat waard? Ik heb die al jaren in mijn garage staan, in de doos nog.
Ik denk dat ze 15 jaar oud is ofzo.

3 likes

in goede staat kun je m voor zo’n 100 euro wel slijten denk ik

je kan er ook op zitten hĂš haha, maar voelt zo onnatuurlijk

2 likes

De klusjesman komt niet opdagen op de afgesproken tijd. Zo hinderlijk (en ik weet zeker dat ik de 1e ben van de dag :sweat_smile:)

3 likes

Oh nooo ik heb net een hele kom havermout opgegeten met amandelmelk wat al zeker 6 dagen open stond. Communicatie foutje tussen mij en mijn man. Er staat houdbaar tot 3 dagen na openen.
Ik proefde het net alleen in de koffie als ‘anders’ vandaar dat ik ging kijken.
In de havermout proefde ik het niet echt door de honing / kaneel erdoorheen.

Voor iemand met een overgeef fobie is dit nu stresssss.
Wie kan mij geruststellen😅

Ik heb echt heeeeel vaak amandelmelk van een week open gegeten denk ik en nooit wat van gemerkt!

55 likes

Ik heb echt nooit zo’n pak binnen drie dagen leeg ook joh. Doe er vaak wel langer dan een week mee en nooit wat gemerkt hoor @Uprooted

27 likes

@Chuckie @Babka ooo dit stelt me gerust. Dankjewel. Drie dagen is ook wel kort eigenlijk he?

1 like

Ik gebruik dat vaak ook wel 2 weken hoor, je merkt het wel gelijk als het niet goed meer is! Dus als je niks geproefd hebt kan het prima.

4 likes

Ja 3 dagen is echt heel heel safe genomen. Ik heb zo’n pak ook wel 2 weken open.

7 likes

Mijn vriend heeft laatst nog amandelmelk genomen uit een pak wat al meer dan drie weken open stond in de koelkast en nergens last van gehad. Zal wel prima zijn hoor!

3 likes

Lol gister een hele planning voor mezelf gemaakt met al m’n taakjes maar ik zit nu al een uur voor mij uit te staren op de bank :woman_shrugging: (wĂ©l hardgelopen vanmorgen vroeg dus op zich ook al wel veel bereikt vandaag)

edit: het is niet voor niets!! +2 body battery :sunglasses: :sunglasses: zit nu op 33

9 likes

Is die body battery zoals met de sims, dat je prisma steeds groener wordt?

8 likes

Is er dan ook een cheatcode waarmee je op de brievenbus kan klikken en al je balkjes altijd op groen blijven

35 likes

Ik heb niet zo’n sportwatch maar kwam hier net om te posten dat ik vreselijk moe ben en moet nog tot 17:00. Ben benieuwd wat mijn ‘body battery’ momenteel is.

4 likes

Ik ga het hardst op de muziek die ik eh 14 jaar geleden luisterde (als tiener)
 het maakte me toen blij en nu nog. Nothing compares.

5 likes

@Higgs_boson ja soms word ik wakker en is m’n body battery 13 en dan moet ik echt oppassen want ik denk dat body battery 0 = dood??

als m’n body battery 100 is voel ik mij superieur en ongenaakbaar

6 likes

Nee, waarschijnlijk eerder het tegenovergestelde haha
Ik troost mezelf maar met de gedachte dat ik vanavond vroeg naar bed kan

2 likes

motherlode!!!

11 likes

body battery kan niet lager dan 5 haha, systeem gaat niet lager

1 like

Ik vind die body battery altijd zo judgen. Heb ik heerlijk geslapen, loopt dat ding weer te klagen dat er iets niet goed was.

4 likes