Wat je even kwijt wil #70

Na jaren Oud en Nieuw haat en steeds achterlijker vuurwerk in mijn wijk incl branden en explosies heb ik eindelijk last minute een huisje in het bos gehuurd voor deze oud en nieuw!!! Hoofdprijs betaald uiteraard maar ik heb zooooo veel zin in cocoonen daar!!

66 likes

Nog 2 minuten en dan vakantieee

5 likes

Jaaa heb nu vakantie dus lig jn mn pyjama op de bank :sweat_smile:

In maart pas, dus heb deze vakantie nog niks om er voor te doen en kunnen doen. Behalve op pinterest inspiratie op doen hahaha. :blush:

3 likes

Ah ja snap ik wel!

1 like

Ik in m’n gedachten terwijl ik een nieuwe bril draag: “wow dit is zo anders, ik ben een nieuw mens, het staat zo anders dan m’n vorige bril, iedereen ziet dit DIRECT”

Realiteit: niemand van alle mensen die ik vaak spreek, ziet het. Behalve m’n moeder.

Haha

33 likes

Dan staat ie je goed!

15 likes

Vandaag wordt weer een heerlijk drukke dag waarbij ik 100 keer op en neer ga rijden naar verschillende verjaardagen om iedereen tevreden te stellen en zelf waarschijnlijk doodmoe en overprikkelt eindig. Nu al zin in.

5 likes

Zo herkenbaar dit haha. Twee echt compleet andere brillen en niemand die het ziet.

2 likes

Ja of mensen zien t wel maar vinden het niet nodig daar iets over te zeggen? Of vinden het niet mooi en dan kan je moeilijk zeggen ah nieuwe bril, staat niet mooi

3 likes

Ja dat betekent dat het een goeie bril is voor bij je gezicht!!

3 likes

Of dat hij heel erg op je oude bril lijkt

12 likes

Ik vind dit altijd zo flauw. Dan zeg je zelf ‘wat vind je van mijn nieuwe bril?’ En dan denken mensen shit ik heb niets opgemerkt → 'dan staat ‘ie je goed!’
Beetje een smoesje voor onopmerkzaam zijn. Ik kan me niet zo goed voorstellen hoe je het niet ziet bij iemand, maar dat ligt vast aan mij :joy:

2 likes

Ik kan me vaak niet eens herinneren of iemand een bril draagt of niet, dus als ze een andere dragen zal me dat echt niet opvallen. Net als haar, ik zie het natuurlijk als iemand een extreme verandering heeft gemaakt, maar verder zie ik echt niet als iemand naar de kapper is geweest en er 10 cm af is oid :woman_shrugging:t3: Ik weet/onthoud vaak wel andere details (oogkleur, wat voor jas of schoenen iemand droeg de vorige keer dat ik hem/haar zag, etc.), dus is niet eens per se onopmerkzaamheid, het registreert gewoonweg niet in mijn brein

3 likes

Nee vind ik niet. Een goed passende bril steekt niet af bij je gezicht tenzij het een heel opvallend model is.

4 likes

Haha zo herkenbaar dit. Toen ik begon met bril dragen merkte geen van mijn collega’s het (of het boeide ze niet). Een vroeg wel of ik iets anders met m’n haar had gedaan

2 likes

Ja veel mensen merken wel dat er iets anders is, maar niet wat.

Ik draag lenzen maar misschien 1x per maand mn bril naar werk en dan krijg ik regelmatig ‘heb jij nou altijd een bril?’ :sweat_smile:

2 likes

ik moet hierdoor denken aan dat ik een soort blinde vlek heb voor lichamelijke veranderingen. als iemand 20 kilo afvalt of aankomt zie ik het oprecht niet. ook bij mezelf zie ik niks. dus misschien hebben mensen dat ook met brillen oid

3 likes

Ik weet zelf niet eens of mijn moeder dagelijks een bril draagt of alleen een leesbril. Doet me ook denken aan een scène uit The Office dat het hele kantoor niet wist of Stanley nou wel of niet een snor had.

1 like

Hahahahahaa oja :joy:

Ik had het laatst ook, heb een septum piercing laten zetten maar ik hoor heel vaak van heh is dat nieuw???

2 likes

Wat heeft Stevie Wonder toch geweldige muziek gemaakt, perfect voor toch een beetje licht en warmte op de dag :smiling_face_with_three_hearts:

7 likes