Wat je even kwijt wil #70

Ah shit dan ben ik ook oud

3 likes

Als je dan niet reageert op de uitnodiging, krijg je de thuistest een paar maanden later opgestuurd.

2 likes

Voor mij is dit nu de tweede keer dat ik die test doe. Je kan kiezen tussen de zelftest en de huisarts en afhankelijk van uitslagen wordt je dan doorgestuurd. Vorige ronde koos ik voor de huisarts. Mijn huisarts is echt top en handelde prima, maar vanwege mijn verleden heb ik toch wel een paar dagen mentaal last gehad van het onderzoek. Dus deze keer heb ik na een hele tijd uitstellen de thuistest besteld. Die heb ik vervolgens weer weken op tafel laten liggen en nu toch maar gedaan. Dat teststaafje lijkt op zo eentje van de covid testen. En echt, van een tampon inbrengen voel je meer.

@Vaiana Die reminder krijgt je vanzelf hoor. Mijn eerste brief lag tussen de verjaardagskaarten op de mat :smiling_face_with_tear:

2 likes

Noooooo I don’t wanttt

Kapper angst overwonnen maar ugh mijn haar valt zo raar en heeft een rare structuur met de combi veel shampoo + fohnen… voel me een ontplofte cavia… te schoon en te glad en te zacht

2 likes

Ooo ja herkenbaar. Haha ik voel me ook altijd Beatrix na een kappersbezoek

Wel fijn dat je je angst hebt overwonnen. Ben je bang voor de kapper om een specifieke reden?

Ik heb vandaag vrij genomen en ik heb vanochtend hardgelopen, daarna een massage gehad en vanmiddag laat ik 2e gaatjes piercen.
Ondanks dat ik ook een paar wassen moet wegwerken en m’n kind onverwachts thuis is, voelt dit wel echt als ā€˜mijn dag’.

53 likes

Voor mij is dit zeker niet de eerste keer, maar ik kreeg er wel een thuistest bij.

bye bye bye :wave:

19 likes

Jaa alsof je een gekke slechte pruik op hebt.

Omdat ik mijn hoofd niet mooi vindt en sowieso meestal spiegels vermijdt, heb wel wat ā€˜veilge spiegels’ inclusief belichting. Maar ook met los haar vind ik mezelf niet mooi, vind ik ook zo raar staan

(Ondanks leuk geknipt heb ik het nu weer vast, word ook kriegel van los haar…)

1 like

Ik heb hem gisteren bij de huisarts gedaan inclusief eendenbek, viel allemaal prima mee.

5 likes

Zou ook helemaal geen rekening houden met afvallen als je een jurk past, baal je alleen maar als het niet uitkomt. Ik was nooit van trouwen of trouwjurken, maar er is voor ieder een mooie jurk. Stof ed maakt het model vaak ook heel flatterend, wat dikker of zo.

23 likes

Sowieso. Innemen is makkelijker dan uitleggen voor de coupeuse.

2 likes

Nee, bedoel het ook zeker niet lullig. Bedoel meer, ik wou zelf ook een paar kilo kwijt en uiteindelijk ben ik er een paar aangekomen hahaha. Dat gebeurt ook wel vaker (soms ook door zenuwen/stress) dus wel fijn als je jurk dan in alle scenario’s gewoon naar je smaak is.

Edit: en m’n dag was er ook echt niet minder om.

1 like

Soms moet ik nadenken over mijn werk en dat het soms best bizar is wat ik moet doen of meemaak. En ook dat ik dit iedere dag gebruik en dat ik niet meer moet lachen om ā€˜als een worst of slang’

Was ik maar kapper geworden

31 likes

hahaha ik vind het echt heel raar dat we menselijke ontlasting keutels noemen, alsof we als een geit 100 kleine keuteldropjes ineen uit onze reet op de grond laten vallen

1 like

Ik heb hem vorig jaar gekregen en ik voel me echt een fuckin schijterd want ik durf alsnog niet. Maar misschien halen deze berichten me wel over de drempel.

2 likes

Meid, er gaan grotere dingen in dan die zelftest. Doe 'm vandaag.

43 likes

Ja hij ligt al een jaar in de la, echt erg eigenlijk. Ik ga hem wel dit weekend doen. Krijg hartkloppingen als ik die brief zie.

Waarom dit weekend?

Nu.

5 likes