Wat je even kwijt wil #70

Hoezo?
Je make up afhalen is meer werk dan die zelftest

3 likes

Haha jeetje oke mam

8 likes

Ik neem aan dat het om iets anders gaat dan de moeite/tijd om het te doen.

2 likes

Haha ik gebruik precies dezelfde grafiek maar dan voor katten!

3 likes

Pff nieuwe stoelen zijn eindelijk vandaag geleverd na 16 weken wachten (4-6 langer dan gezegde levertijd), nu zijn ze al eventjes weg, zie ik dat er een dikke kras/beschadiging in de vloer zit. De voet zat er nog niet goed aan, dus die viel er af bij bezorgers.

Kan me hier zo rot over voelen en blijven balen, terwijl ik de keuze heb gemaakt het niet te melden, omdat ik niet denk dat ze er iets mee kunnen of gaan doen. En het wrss nog meer gezeur oplevert + heb geen bewijs. Maar kan dit dan zo moeilijk loslaten, en ik zit al niet echt lekker in mn vel en kan ook niet echt genieten van mn stoel, een relaxfauteuil nog wel, hoe ironisch.

Iemand tips?

2 likes

Wat heb je voor vloer? Je zou je inboedel verzekeraar kunnen bellen en kijken of zij iets voor je kunnen betekenen. Zij werken vaak met bedrijven die echt wonderen kunnen verrichten qua herste van krassen etc.

Ja het is een soort irreƫele angst denk ik. Ik schrok vorig jaar ook toen ik die zelftest door de brievenbus kreeg. En stopte hem in de la, om daarna later te doen. Dit heb ik dus niet gedaan want ja ik denk direct aan alle ernstige uitslagen van het onderzoek en weetikhet wat nog meer.

3 likes

Het is een pvc vloer, probleem is niet alleen de kras, maar er is dus een stukje vloer omhoog gekomen, wat nu dus een soort bultje vormt.

Maar thanks voor de tip, ik moet eerst vanaf morgen een week naar het buitenland voor mn werk maar zou daarna kunnen informeren.

Ja, zou zeker hen even raadplegen. Wie weet wat ze voor je kunnen betekenen.

1 like

Gelijk het bedrijf mailen en vragen hoe ze dit gaan oplossen. Wij hadden dit pas na een week gedaan vanwege drukte tijdens de rest van de verbouwing maar dit was geen probleem.

Wij hebben dit gehad toen ons bed was geleverd. Ze hebben het in elkaar gezet en daarna verschoven (zonder viltjes) en er zaten hierdoor mega veel krassen op de pvc vloer. Deze zag je op het eerste oog niet gelijk (pas in bepaald licht) dus kon heel goed dat ze zelf niets hadden gezien.

Ze hebben dit heel netjes opgelost door ons contact op te laten zoeken met degene die ons vloer heeft gelegd en het te laten herstellen. De rekening mochten we naar het bedrijf sturen.

5 likes

Herkenbaar hoor. Ik heb hem ook al een paar weken ergens weggestopt liggen.

1 like

En @Jumpsuit Bij mij ging het ook zo. Ondanks dat het nog wachten is op uitslagen voel ik me opgelucht. Gewoon nu dus even snel doen. 10 minuten en je bent er vanaf!

1 like

Boer zoekt vrouw usa heeft een vleugje Temptation Island en het heeft echt niets weg van het ongemakkelijke van de Nederlandse haha. Wel erg vermakelijk (op Videoland)

9 likes

Voor de mensen die net als ik zeer (beschamend) weinig van AI weten: ik ben gisteren aan een gratis cursus begonnen :grin: elements of AI. Ik vind het zo leuk om weer wat te leren en dan daarna hopelijk niet meer het idee te hebben zo dom te zijn haha.
Is wel een aanrader!
(Hoeft niet naar computertopic, ik wil kwijt dat ik aan een cursus begonnen ben en dat heel leuk vind!)

10 likes

Klinkt leuk inderdaad! Via waar kan je zo’n cursus doen?

3 likes

Is wel echt de basis voor dus misschien weet jij dit allemaal al :joy: en er is ook een vervolg AI en ethiek. Die lijkt me heel interessant

4 likes

Het is eindelijk februari :partying_face::partying_face: Januari had echt 144 dagen dit jaar, Meine Gute

47 likes

Ik ben in de trein en het stinkt naar zweet en zoete parfuuum

1 like

Wij hebben dit schema ook voor werk, ik kijk er ook niet meer van op of om. Ook niet als ouders foto’s sturen van ontlasting. Soms moet ik wel lachen als ouders iets zeggen van: ja mijn kind schijt zich helemaal leeg. Ik hou wel van dit taalgebruik maar zou het nooit zelf zo gebruiken als ik contact hebt met het ziekenhuis, huisarts enz. Wel gewoon in mijn omgeving, vrienden enz.

2 likes

Sinds er van die ASMR kriebelvideo’s bestaan (haar borstelen, nek en armen kriebelen) is het al mijn grote droom om dat eens mee te maken en nu heb ik in amsterdam een tingle therapy session geboekt :heart_eyes:50 minuten hoofd, haar, nek, armen en rug kriebelen

37 likes