Zo gezellig en spontaan komen er 2 vriendinnen bij me eten vanavond
Waarom was iedereen zo vervelend vandaag? Ik had een man aan de telefoon die vroeg of zān hond mee mocht naar een afspraak in het ziekenhuis want die hond is getraumatiseerd ivm geluidsoverlast? Wat denk je zelf. Echt ik dacht dat ik ging ontploffen op een gegeven moment, zoveel domme vragen gehad.
Ik was mezelf en werk helemaal zat gisteren en wilde mezelf echt even een schop onder mān reet geven om te voorkomen dat ik eind maart weer afhankelijk ben van het uitzendbureau en alle losse diensten in de horeca. Had al een lijstje klaarliggen met bedrijven waar ik vandaag na werktijd wilde gaan solliciteren want ik had geen idee wanneer ik gebeld zou worden voor de interne training () en het zou nog maanden kunnen gaan duren.
3x raden wie er vandaag gebeld is en binnenkort mag starten š„¹
Jee eindelijk!
Ik ben naar huis aan het lopen en het is nog licht Komt alles dan toch nog goed.
Wauw! Wat goed! Wanneer mag je starten? Bij de grote hebben we een mail gekregen dat de INIās pas in de zomer weer gaan starten.
We zitten echt inmiddels met +500 man in de āwaitlistedā-groepsapp.
Ik kan sowieso wel rekenen op eind dit jaar/begin volgend jaar.
In april! Er zijn sowieso twee groepen die mogen starten dus 20 mensen. En denk dat er een stuk of 50 tot 100 nog op de wachtlijst staan.
Ja ik hoorde het dat jullie nog tot de zomer moeten wachten. Wij eigenlijk ook maar we werden dus vanmorgen gebeld dat de omstandigheden toch waren veranderd. Schrok me dood toen ze belden want ik had het de komende maanden echt nog niet zien aankomen en was bang dat ze met heel slecht nieuws belden (officieel zou mān sollicitatie al verlopen zijn namelijk). Maar echt mega blij
Hopelijk voor jou ook snel!
Ik moest laatst echt lachen dat buienradar en zoān andere weerapp het KNMI hiervoor hadden aangeklaagd wegens oneerlijke concurrentie :ā)
Wou nog ff een rondje gaan lopen en terwijl ik mn voordeur in t slot hoor vallen, bedenk ik mij dat ik vergeten ben een huissleutel mee te nemen gelukkig wonen mn ouders op tien minuten rijden
Ik zag op het nieuws dat de commerciƫle weerapps dit kut vinden dus heb hem gedownload
Echt een moderne Jeanne dāArc ben ik
Hahah omg knmi bad ass
Woohoo!!
Ik ben verkouden en elke keer bij het neus snuiten gaat mijn oor dicht. Na een paar minuten plopt hij weer open, dat vind ik zoān lekker gevoel
Volgens mij gingen ze zelfs een rechtszaak aanspannen.
Vanilia is failliet, zag ik eigenlijk niet aankomen. Jammer wel, hun kleding is tijdloos
HĆ© shit ik had net die broek nodig idd
Nee maar kak, kut voor personeel ook:(
Een van mijn beste vrienden komt na 10 jaar buitenland weer terugverhuizen en ze heeft een woning gevonden op 10 minuten fietsen van mijn huis
. Echt heel jammer! Ik hoop echt dat ze nog een doorstart kunnen maken, want het is zoān fijne winkel!
Er was hier net een monteur (voor de meterkast in de gang). Het ruikt daar nu alsof hij gewoon een peuk gerookt heeft