Wat je even kwijt wil #70

He waar moeten Tien & Wil dan nu shoppen :joy:

2 likes

Die zijn duizend jaar geleden al overgestapt op Sezane

1 like

Weten we ook de oorzaak van het faillissement.

14 likes

Ik had zo’n vaag symptoom van m’n griep, er waren namelijk heel veel dingen die groter of kleiner leken dan ze waren. Ik had mijn koortslichaam uit bed gesleept om naar de supermarkt te gaan en ik wilde melk kopen en ik snapte niet waarom ze alleen maar verpakkingen van een halve liter hadden, maar het waren gewoon literverpakkingen. En dat had ik met meer dingen, echt heel vaag.

Gelukkig is inmiddels alles weer de juiste grootte.

9 likes

Wat een droom!!!

2 likes

Hoe zou het met die afschuwelijke dieren ballerina’s van ze zijn? :skull:

1 like

Retweet voor vandaag want gisteren was ik nog aan het werk toen het donker werd maar nu ga ik lekker naar buiten om nog een rondje in de zon! te lopen :smiling_face_with_three_hearts:

5 likes

Weird! Heeft wel een naam dit: Alice-in-wonderland-syndroom

2 likes

Ben denk ik 15 jaar te laat maar mis de beutyblog met de goedkope merken. Begin net m’n make up avontuur (midden dertig) en ga echt geen dure dingen kopen nog.

4 likes

Op tiktok wordt nog genoeg goedkoops getest. Persoonlijk vind ik merken zoals Elf, NYX en catrice op zich nog wel ok. Maar wel echt minder goed en fijn dan m’n dure dingen 🥹. Made by mitchell vind ik ook chill maar kun je alleen online krijgen, is qua prijs een beetje mid.

5 likes

Ik heb tegenwoordig bijna alles van Maybelline (ja echt) of Elf. Ook genoeg dure merken gebruikt maar vond dat niet meer in verhouding staan op een paar uitzonderingen na.

2 likes

Ik zit niet op TikTok. Maar ga zeker even naar de merken kijken die jij en @Whistle noemen.

2 likes

We hebben afgelopen maandag verschrikkelijk nieuws gekregen, de zoon van vrienden van ons is door een noodlottig ongeval om het leven gekomen. Ik voel me zó verdrietig en machteloos. Eén grote nachtmerrie, zo onwerkelijk

18 likes

O dit had ik vroeger als kind ook áltijd als ik ziek was. Maar vooral dat alles veel groter leek dan het was. Dan lag ik in bed en was mijn bed éindeloos groot en uitgestrekt.
Grappig dat anderen dit dus ook hebben!

3 likes

Thanks voor de naam!! Ik ben er wat over aan het zoeken naar ik heb dit als klacht bij derealisatie vanuit PTSS. Raar hoor wat je hersenen allemaal kunnen doen :sweat_smile: dan sta ik voor mijn gevoel ineens in een poppenhuis of lijken mijn handen groter oid

2 likes

Wow ik wist ook niet dat dit een naam had. Had dit als kind heel vaak en vond dat dan soms ook best spannend ofzo. Laatst had ik het ook opeens weer, zo gek gevoel is dat.

2 likes

Omg wat eng toevallig dit, ik heb dit nu deze week ook al 2 keer gehad 's nachts. Ik ben alleen niet ziek of koortsig (wel hoogzwanger) en zat me vannacht nog af te vragen wat dit nou was. Ik herkende het wel van mezelf van vroeger en associeerde het altijd met ijlen door koorts.

omg babybangs (spaanse krustenpony’s) zijn een trend aan het worden en mijn wuhluhwuh lendenen hebben de tijd van hun leven op tiktok :sob::heart:

2 likes

Wow wat staat hier haha?

68 likes

dat ik vrouwen met korte pony’s geil vind

10 likes