Op tiktok wordt nog genoeg goedkoops getest. Persoonlijk vind ik merken zoals Elf, NYX en catrice op zich nog wel ok. Maar wel echt minder goed en fijn dan m’n dure dingen 🥹. Made by mitchell vind ik ook chill maar kun je alleen online krijgen, is qua prijs een beetje mid.
Ik heb tegenwoordig bijna alles van Maybelline (ja echt) of Elf. Ook genoeg dure merken gebruikt maar vond dat niet meer in verhouding staan op een paar uitzonderingen na.
We hebben afgelopen maandag verschrikkelijk nieuws gekregen, de zoon van vrienden van ons is door een noodlottig ongeval om het leven gekomen. Ik voel me zó verdrietig en machteloos. Eén grote nachtmerrie, zo onwerkelijk
O dit had ik vroeger als kind ook áltijd als ik ziek was. Maar vooral dat alles veel groter leek dan het was. Dan lag ik in bed en was mijn bed éindeloos groot en uitgestrekt.
Grappig dat anderen dit dus ook hebben!
Thanks voor de naam!! Ik ben er wat over aan het zoeken naar ik heb dit als klacht bij derealisatie vanuit PTSS. Raar hoor wat je hersenen allemaal kunnen doen dan sta ik voor mijn gevoel ineens in een poppenhuis of lijken mijn handen groter oid
Wow ik wist ook niet dat dit een naam had. Had dit als kind heel vaak en vond dat dan soms ook best spannend ofzo. Laatst had ik het ook opeens weer, zo gek gevoel is dat.
Omg wat eng toevallig dit, ik heb dit nu deze week ook al 2 keer gehad 's nachts. Ik ben alleen niet ziek of koortsig (wel hoogzwanger) en zat me vannacht nog af te vragen wat dit nou was. Ik herkende het wel van mezelf van vroeger en associeerde het altijd met ijlen door koorts.
omg babybangs (spaanse krustenpony’s) zijn een trend aan het worden en mijn wuhluhwuh lendenen hebben de tijd van hun leven op tiktok
Wow wat staat hier haha?
dat ik vrouwen met korte pony’s geil vind
Oh gelukkig ik dacht hitsig door kleine paarden
Whuluhwuh?
Fonetische variant van wlw > women loving women
Jeetje mina, ik word oud. Ik dacht aan uwu
Ik dacht dat het om een penis ging
Ik vind het echt leuk om gezellige dingen te ondernemen maar toch, het gevoel als een afspraak door de ander wordt afgezegd is heerlijk
Ik volg al een tijdje graag een aantal grote bikepacking races, al die fietsers hebben dan trackers en dan kan je op een kaartje volgen waar iedereen is en hoe snel ze gaan enzo. Klinkt heel suf maar het is echt verrassend spannend/interessant, vaak slapen ze superweinig en de snelsten fietsen dan volledig self-supported iets van 2000 km door hele heftige berggebieden in minder dan een week. Vanavond begint er een race van 1300 km in het Atlasgebergte in Marokko en ik heb me nu voor het eerst aangemeld als vrijwilliger om te dotwatchen. Dan krijg je dus een aantal fietsers toegewezen en check je een paar keer per dag of ze nog een signaal hebben en op koers liggen, en als je denkt dat er misschien iets aan de hand is laat je dat aan de organisatie weten. Vet leuk maar ergens ook een soort spannend wel, dus nu kan ik me de hele dag al slecht concentreren op m’n werk :’)
Oh wat tof dit! Heerlijk zo’n niche toch. Hoop dat t goed gaat met je fietsers!
Net bijna aangereden door een jochie van amper 10 op een fatbike. Wie geeft in godsnaam zo’n duur ding aan een kind dat geen fietsexamen gedaan heeft?
Vorige week werd ik ingehaald door een kind van maximaal 8 jaar op een soort electrisch scootertje met een mobiel in zijn hand.
Wordt steeds gekker.