Wat je even kwijt wil #70

Draag je zelf een bril? Want volgens mij letten brildragers gewoonweg veel meer op (ook andermans) brillen dan mensen die geen bril dragen. Ik draag zelf geen bril en weet totaal niet wat voor bril mijn brildragende vrienden en kennissen hebben, merk het ook inderdaad wanneer een bril er heel extravagant uitziet. :smiling_face_with_tear: Maar goed, ik heb het ook bijvoorbeeld met horloges of andere soorten accessoires die ik niet zelf wil ofzo, ik kan wel zien of ze mensen leuk staan maar neem ze niet in me op als detail!

4 likes

Ik moest mijn eigen ouders erop wijzen dat ik een septumpiercing had laten zetten, zelfs die zagen het niet :laughing: heb er nu maar een dubbele ring in gehangen, dan valt ie wat meer op

1 like

Ik mag van mijn vriend onze toekomstige hond geen Slavko of Verka noemen :rage::joy: haha

4 likes

Whaha ik zit door de Steam Wintersale te scrollen en verbaas me altijd weer wat voor bizarre Simulator spellen er bestaan :joy:
– Power wash simulator
– Gas station simulator
– Recycle center simulator
– Goat simulator
– Motel Manager simulator
– Supermarket simulator

14 likes

Ik vind het grappig dat er een Airfryertopic bestaat

6 likes

Merendeel hiervan zou ik spelen

6 likes

Hallo, dat beest moet met die naam lopen en jouw vriend moet het roepen :joy:

2 likes

ik ga zo naar een concert dat ik zelf cadeau heb gegeven, maar achteraf lijkt het mij vrij saai en het drinken in de kroeg is denk ik veel leuker

maar nu moeten we dus gaan eten en dan naar dat concert in een kerk :frowning:

8 likes

Hahaha nog beter! :joy:

4 likes

Ja was blijkbaar niet culinair genoeg voor MastercheFF topic.

1 like

Ik ga zo met vriendinnen bankhangen, een slechte kerstfilm kijken en lekkers eten. :ok_hand:t2: Echt precies zoals ik gehoopt had m’n kerstvakantie te beginnen.

18 likes

Ik ben nog last minute kerstcadeautjes aan het shoppen en ik kwam de celebrity dolls van Bratz tegen. Ik had deze echt niet herkend, spoiler: het is Kylie Jenner

5 likes

Ja same bij mijn ouders!!! Misschien dat ik dat ook tzt maar moet doen :joy:

1 like

Hij staat hier niet bij Euro Truck Simulator zou ik ook nog wel eens willen proberen.

4 likes

Hij wou eerst ook geen hond and here we are. Kan echt niet wachten op Slavko Verka de Eerste :pray:

3 likes

Dit is oprecht een fucking vet spel

6 likes

Haha ik reed afgelopen zomer langs Praag met m’n vriend en die zei opeens “wow ik herken het hier”. En ik dacht dat ie het herkende van de keer dat ie er met school op excursie was geweest. Bleek dat ie het herkende van Euro Truck Simulator :joy:

49 likes

Voeg internet cafe simulator er nog maar even bij

3 likes

Dit is echt zo’n heerlijk relaxte game 100% recommend.

@pastelzwart zo herkende ik laatst Rostock toen iemand het had over een plek waar ze de boot naar Denemarken gingen nemen :joy:

4 likes

Omg rostock ja

3 likes