Wat je even kwijt wil #70

Oh gelukkig ik dacht hitsig door kleine paarden

18 likes

Whuluhwuh?

14 likes

Fonetische variant van wlw > women loving women

3 likes

Jeetje mina, ik word oud. Ik dacht aan uwu :joy:

7 likes

Ik dacht dat het om een penis ging

3 likes

Ik vind het echt leuk om gezellige dingen te ondernemen maar toch, het gevoel als een afspraak door de ander wordt afgezegd is heerlijk :relieved:

25 likes

Ik volg al een tijdje graag een aantal grote bikepacking races, al die fietsers hebben dan trackers en dan kan je op een kaartje volgen waar iedereen is en hoe snel ze gaan enzo. Klinkt heel suf maar het is echt verrassend spannend/interessant, vaak slapen ze superweinig en de snelsten fietsen dan volledig self-supported iets van 2000 km door hele heftige berggebieden in minder dan een week. Vanavond begint er een race van 1300 km in het Atlasgebergte in Marokko en ik heb me nu voor het eerst aangemeld als vrijwilliger om te dotwatchen. Dan krijg je dus een aantal fietsers toegewezen en check je een paar keer per dag of ze nog een signaal hebben en op koers liggen, en als je denkt dat er misschien iets aan de hand is laat je dat aan de organisatie weten. Vet leuk maar ergens ook een soort spannend wel, dus nu kan ik me de hele dag al slecht concentreren op m’n werk :’)

58 likes

Oh wat tof dit! Heerlijk zo’n niche toch. Hoop dat t goed gaat met je fietsers!

7 likes

Net bijna aangereden door een jochie van amper 10 op een fatbike. Wie geeft in godsnaam zo’n duur ding aan een kind dat geen fietsexamen gedaan heeft?
Vorige week werd ik ingehaald door een kind van maximaal 8 jaar op een soort electrisch scootertje met een mobiel in zijn hand.
Wordt steeds gekker.

4 likes

Ja ik ken dit! Laurens ten Dam doet dit ook regelmatig. Dan slaapt hij in een greppel bijvoorbeeld :laughing:
Mijn man kent hem, en die laurens kan heel goed afzien. Maar bizarre tochten zijn dat zeg! In drie dagen 1000km fietsen pffff

Veel plezier met volgen!

4 likes

Ik stond in de lift op een treinstation stapt er zo’n gast in met een fatbike? Pleur op met je fatbike in het OV

3 likes

Ik kreeg vandaag random 110 euro op mijn rekening gestort van een webshop en daarna ook een mail dat ze mijn retour verwerkt hadden!!!

Mijn retour van 9 december :crazy_face:

22 likes

Maand gratis sportschool!

24 likes

Ahh ja tof, die naam heb ik wel eens voorbij horen komen! Echt insane inderdaad, een vriend van me heeft laatst een race van 1000km gedaan en vond het echt heel interessant ook om te horen hoe dat mentaal is. Mijn vriend gaat over een paar maanden zijn eerste doen, van 500km, ben ook heel benieuwd hoe dat gaat zijn.

En thanks! (:

2 likes

Wat leuk! En ook heel gaaf dat je je als vrijwilliger (dotwatcher klinkt nog veel toffer) hebt aangemeld.

Een kennis van mijn vriend doet dit ook en ik vind het altijd heel interessant om te volgen. Die afstanden en hoogtemeters zijn echt ziek.

5 likes

Oooh er zit zo’n verschil in hulpen en helaas heb je er net eentje getroffen die denkt te moeten oordelen :rage:
Echt heel rot, hopelijk komt er snel een nieuwe die wel geschikt is

6 likes

Wauw wat bizar verdrietig dat je na zo lang wachten zo’n oordelend type over de vloer hebt gekregen. Ik hoop dat er snel een geschikte hulp wordt gevonden. :hugs:

5 likes

3 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Durf te vragen #8

Wauw bikkels hoor! Echt kijken hoe ver je kan gaan.

3 likes

Wat gaat er met een branche gebeuren als de vraag 15x groter is dan het eigenlijk mogelijke aanbod, het toch vervuld moet worden en mensen alleen maar gemener worden en de reden zijn dat zoveel mensen uit het beroep stappen? Hopeloos