Wat je even kwijt wil #70

Ik moet onder enige dwang de The Hobbit en Lord of the Rings films kijken. Somebody save me.

8 likes

Hier ook exact hetzelfde. De hoofdpijn en verkoudheid blijven zo lang hangen. Deze week wel gaan werken, maar dat sloeg zeker aan het begin van de week nog nergens op.

3 likes

Iehh hoe begon jullie monstergriep?
Ik voel me niet fit, sinds vandaag aan het niesen / snotneus / verstopte neus en mijn keel voelt ook al gevoelig. Ik ben zo bang voor die griep :dizzy_face::face_with_spiral_eyes:

3 likes

Ja zo, sorryyyy en beterschap

4 likes

The Hobbit hoeft niet

4 likes

Ja ook zo. Na twee dagen dacht ik hm gaat wel weer en toen BAM

2 likes

Dankje!
Ik ben ook echt MOE terwijl mijn nacht voor mijn doen ok was.
Ik voel me nog niet echt ziek dus ik heb dingen gepland staan, maar nu ben ik ook meteen angstig dat ik mensen zal aansteken? Misschien toch afzeggen.
Ik kan niet wachten tot het zomer is en zonder overal bacillen en virussen.

2 likes

De persoon die je dwingt The Hobbit te kijken houdt niet van je. LOTR zou ik de gewone versie kijken, niet the extended edition dat is echt veel te lang voor een niet-fan.

4 likes

Ik had dit ook en het bleef gewoon bij een verkoudheid hoor. Duurt wel lang maar de keelpijn is in Ieder geval weg

3 likes

Ja same @ellegirltalk vorige week donderdag/vrijdag neusverkouden (ook niesen/snotneus), in de loop van afgelopen zaterdag klachten weg en nu al een week nergens last van!

2 likes

Ik was dinsdag met mijn vriend bij een concert en ik vermoed dat ik daar ook griep heb opgelopen. Maar hij heeft nergens last van. Vooral die koorts is kut en idd spierpijn. Ging net m’n bed verschonen, voelde echt als een hele taak. Zo weinig energie :smiling_face_with_tear:

1 like

Bij mij begon het wel met meteen heel koud zijn (en later heel warm) en daarna pas verkoudheidsklachten. Ik hoop voor je dat het bij een gewone verkoudheid blijft!

4 likes

Bij mij begon het echt een met een koortsgevoel in mijn hele lijf, rillerig, warm en heel veel spierpijn.
Het begon vorige week dinsdag (28) en ik ben nog steeds niet helemaal hersteld. Ik ben nog steeds snotverkouden maar dat kwam wel echt later. Gelukkig komt het nu wel los. Maar ik heb nog heel weinig energie, ben veel moe en voel mij niet ziek genoeg om thuis te blijven maar werken vraagt eigenlijk teveel van mijn lijf.

4 likes

@ellegirltalk zo begon het met mij ook. Spierpijn, moe, koud, hoofdpijn. Toen dacht ik we zijn er wel weer na 3 dagen en toen werd ik dus extreem verkouden. De vermoeidheid blijft, evenals de hoofdpijn, maar dat komt doordat mijn voorhoofdsholtes volgens mij nog vol zitten. ( het begon bij mij die zondag dus 26)

3 likes

Oh ja de hoofdpijn vergeten! Bij mij ook ongeveer na 3 dagen verkouden. En na een week ofzo kreeg ik een hoest die echt gigantisch vastzat. Het voelde alsof ik het los kon hoesten, maar dit lukte niet. Uiteindelijk echt meeega hoofdpijn van het gehoest weer :joy:

1 like

Ik heb na een ruime week vooral nog totaal geen eetlust. Word er echt gestoord van. Meer mensen die dit hebben?

1 like

Ik hoorde dit gisteren ook iemand zeggen op een feestje waar ik was. Hij vertelde daarom te denken dat het geen griepje is geweest.

2 likes

Huh? Maar wat dan wel?

Ik was vorige week ziek maar niet die monstergriep: was flink verkouden, spierpijn, koud/warm (geen koorts), hoofdpijn, algehele malaise-gevoel. Dus kan ook nog natuurlijk! Was week bij mij zoiets,

2 likes

Covid

1 like