De (ouderen)zorg?
Lig al uren wakker want dag 4 van deze helgriep en de spierpijn is niet te harden. Zit nu in het pikkedonker op de bank onder een warmtedeken perenijsjes te eten omdat m’n keel aan het afsterven is. Ohhhh wat haat ik m’n leven nu even.
Er werd vannacht twee keer aangebeld en ik lag net te slapen. Daarna duurde het weer heel lang voordat ik sliep omdat ik ook een beetje bang was🥲
I feel you, hier ook sinds begin van de week aan het uitzieken. Het gaat nergens heen lijkt wel? Zit er bij jou een stijgende lijn in? Heb sinds maandag koorts en alleen paracetamol dimt het even twee uur
Ik zit op dag 8 en de echt hevige griep is weg, maar de vermoeidheid is volop aanwezig en volgens mij heb ik nu een voorhoofdsholteontsteking
Hier ook dag 8 en energie is ver onder nul. Ook voorhoofdsholteontsteking en pijn aan m’n flanken (???). Echt een kut griep. Moet van mezelf wel echt maandag weer aan 't werk.
Nee joh goed uitzieken hoor.
Pfff beterschap daar ook!! Hier nog geen stijgende lijn te vinden 🫥
Ik ben echt 2 weken beroerd geweest. Na de eerste 5 dagen ging de koorts weg en had ik het idee dat het beter werd. Maar toen bleven alle andere klachten nog aanhouden. Het werd toen ook gewoon niet beter in die dagen Voelde echt alsof het eeuwig zou duren. Echt een helse griep is het zeg.
Ik moet onder enige dwang de The Hobbit en Lord of the Rings films kijken. Somebody save me.
Hier ook exact hetzelfde. De hoofdpijn en verkoudheid blijven zo lang hangen. Deze week wel gaan werken, maar dat sloeg zeker aan het begin van de week nog nergens op.
Iehh hoe begon jullie monstergriep?
Ik voel me niet fit, sinds vandaag aan het niesen / snotneus / verstopte neus en mijn keel voelt ook al gevoelig. Ik ben zo bang voor die griep
Ja zo, sorryyyy en beterschap
The Hobbit hoeft niet
Ja ook zo. Na twee dagen dacht ik hm gaat wel weer en toen BAM
Dankje!
Ik ben ook echt MOE terwijl mijn nacht voor mijn doen ok was.
Ik voel me nog niet echt ziek dus ik heb dingen gepland staan, maar nu ben ik ook meteen angstig dat ik mensen zal aansteken? Misschien toch afzeggen.
Ik kan niet wachten tot het zomer is en zonder overal bacillen en virussen.
De persoon die je dwingt The Hobbit te kijken houdt niet van je. LOTR zou ik de gewone versie kijken, niet the extended edition dat is echt veel te lang voor een niet-fan.
Ik had dit ook en het bleef gewoon bij een verkoudheid hoor. Duurt wel lang maar de keelpijn is in Ieder geval weg
Ja same @ellegirltalk vorige week donderdag/vrijdag neusverkouden (ook niesen/snotneus), in de loop van afgelopen zaterdag klachten weg en nu al een week nergens last van!
Ik was dinsdag met mijn vriend bij een concert en ik vermoed dat ik daar ook griep heb opgelopen. Maar hij heeft nergens last van. Vooral die koorts is kut en idd spierpijn. Ging net m’n bed verschonen, voelde echt als een hele taak. Zo weinig energie