Wat je even kwijt wil #70

Haha lief maar woon in België :sweat_smile:

Aan de rest: had idd ook niet aan de besmettelijkheid gedacht (first timer denk ik). gelukkig gaat het vandaag al beter, geen diarree of gekots meer alleen voel ik me heel zwak en moe dus heb hem gewaarschuwd dat ik hem niet wil besmetten maar hij gaat aan de deur toch wat soep komen brengen ofzo :pleading_face: Gewoon zo kut dat ik dus voor mij verjaardag vrijdag waarschijnlijk ook niks ga kunnen doen terwijl dat op zich al zo’n deprimerende dag is blughh

9 likes

Ik zit in de flixbus en twee jongeren zitten voor mij met de telefoon op speaker muziek te luisteren. Ik vroeg of het iets zachter mocht en kreeg een grote mond en een bedreiging ‘als je ooit in de club kom waar ik werk laat ik je niet binnen’ :joy:

24 likes

Ik kijk met het mes op tafel, sorry.

2 mannen, 1 vrouw

Ze tonen een foto van een oog met zwarte oogschaduw erop, wat is dit

Man 1: mascara
Man 2: blush

Wat zijn ze toch cute en onwetend 🥹

19 likes

De diplomaat had tenminste nog een oogproduct opgeschreven

4 likes

Ik heb parfum op (tester) maar vind’m zoooo goor! :face_vomiting:

2 likes

Welke is ‘t?

1 like

Le labo - santal 33

3 likes

De container moet voor acht uur aan de straat en ik ging nog wat in mijn auto leggen, al met al een keer 500 meter lopen dus ik dacht ah nee joh ik hoef geen jas aan
Dombo

1 like

Labo klinkt als wc in het italiaans of spaans :rofl:

Ik kom net bij de huisarts vandaan met een dosis antibiotica en prednison en nu lig ik voor de 5e dag op rij in bed met heel veel zelfmedelijden. :cry:

4 likes

Name and shame please

13 likes

Ooh ik weet wel nog wie dit vroeger was maar of ze er nu nog is weet ik niet.

2 likes

Helaas anoniem

10 likes

Ik vraag me nu af wat de kenmerken zijn van een “bakmeisje”

6 likes

ik denk dat ze er ongeveer zo uitzag

bakmeisje volgens midjourney

8 likes

Niks tegen Laura, ken haar van vroegah en ze heeft chille recepten, maar ik vind haar wel echt een bakmeisje.

2 likes

Ja, ik snap ook wel dat je het liever aan iemand anders had verkocht, maar op marktplaats zitten ook miljonairs

3 likes

Haha ja en daarna nog dat dit soort mensen de wereld verpesten!!!
Zelf geld willen vangen voor je kapotte oven ipv die te repareren maar de rest van de wereld is slecht hoor

2 likes

Mascha op tv bij hart van Nederland over 20 jaar youtube :joy:

Ieniemienie!

@Hippe_kikker omg de eerste Nederlandse beautyvlogger :smiling_face_with_tear:

3 likes