Is het nog gelukt om hem te vinden?
Zag toevallig net dit artikel: Handig, die ondergrondse containers – totdat je trouwring, je sleutelbos of je kat erin valt - NRC
Is het nog gelukt om hem te vinden?
Zag toevallig net dit artikel: Handig, die ondergrondse containers – totdat je trouwring, je sleutelbos of je kat erin valt - NRC
Wat een leuk artikel! Ik wist helemaal niet dat die containers zo slim zijn. En ik ben nu wel benieuwd naar de beste manier om spullen terug te vinden in een container.
Niet om dramatisch te doen maar volgens mij stikte ik net bijna in een plak ontbijtkoek met pindakaas (gevaarlijk kleffe combinatie ook, had het misschien handiger kunnen aanpakken). Heb serieus even gevreesd voor mijn leven
Haha noooo dit lijkt me ook zo droog/ klef om door te slikken. Gelukkig ben je ok.
Die smaak combinatie lijkt me trouwens wel lekker
——
Ik heb net de badkamer een deep clean gegeven en wát een lekker gevoel is dat.
Ik blijf vandaag de hele middag lekker in bed liggen en voel me echt 0 schuldig haha
Het is zulk heerlijk weer, ik zit buiten uit de wind in de zon en ik geniet echt met volle teugen
Er ging afgelopen tijd een enge diepzee vis viral op TikTok
En ik kom er net achter hoe groot ‘ie echt is
Dit is toch gewoon die vis uit nemo?
Nee ik bedoel iets anders, shit disney film volgens mij met die waterfiguren
Stem nu toch weer voor finding nemo. Toch wel fijn dat jullie mijn gedachten zo kunnen volgen /s
Ja die met dat lampje waar die vader en Dory door betoverd raken
Mijn favo feitje over deze vissen is dat de mannetjs een stuk kleiner zijn dan de vrouwtjes en een soort onstilbare honger hebben tot ze een vrouwtje vinden. Dan bijten ze het vrouwtje, smelten ze aan het vrouwtje vast en worden ze een soort hersenloos aanhangsel dat het vrouwtje naar eigen wens kan gebruiken als spermadonor.
En 1 vrouwtje kan ook meerdere van deze aanhangsels hebben en gewoon haar eigen voorplanting regelen terwijl die mannetjes pretty much kasplantjes zijn. Feminist queen.
Wederom bewijs dat mannen eigenlijk nutteloos zijn
Sommige mannen zou je ook wel als een hersenloos aanhangsel kunnen bestempelen.
En wij vrouwen het maar weer meezeulen, die kansloze ballast.
Mijn vriend heeft meteen naar de gemeente gebeld en ze konden voor 300 euro iets doen. Dat heb ik er niet voor over. Het is best een oude telefoon en het is ook niet dat ik alles kwijt ben gelukkig omdat het in de cloud staat opgeslagen allemaal.
@Crazyvibes Nee helaas niet. Snap na het lezen van dat artikel ook wel waarom het zo duur is om mensen te laten zoeken naar de telefoon. En dat wil ik ze eigenlijk ook niet aandoen, echt vies werk.
Blijf het wel ziek vinden dat iemand dat ding in de container heeft gegooid als dat zo is.
Ja ik kan ook geen reden bedenken waarom iemand dat zou doen.
Volgens mij nemen mijn drie monstera’s bij elkaar vier vierkante meter van mijn huis in beslag.
Ik heb er ook 2 die echt zo goed groeien. Superblij mee. Maar het gaat uiteindelijk niet meer passen en dan moet ik er echt een weggeven. Nu heeft mijn zus al gezegd dat ze er graag een wil. Maar haar huis is veel kouder en ander lichtinval. Weet niet of ik een van mijn monstera’s dat aan wil doen. (Dit klinkt wellicht te overdreven, niet te serieus oppakken aub😅)
Ik ben echt zo moe??? Heb echt moeite met mijn ogen openhouden en niet in slaap vallen.
Ik ben lesassistent als bijbaantje en ik zit nu met een havo 3 klas die met boterhammen chocopasta en snoep zit te gooien ben er wel snel achter dat het vak van docent niks voor mij is