Wat je even kwijt wil #70

Fake News. Dat is Sanneke. :sunglasses:
Bron: Zij zelf

@ZusjevanJoost inmiddels draag ik al een lange tijd bruine eyeliner en het heeft echt een beetje mijn look ‘zachter’ gemaakt inderdaad!!

2 likes

Ik ga al de hele week door het leven op mijn degelijke fiets met kinderzitje achterop en in de rij bij de Lidl en naar mijn saaie vergaderingen met Kendrick in mijn oren. Catch me op weg naar de kleuterschool hoor :notes: why you trollin like a bitch ain’t you tired? :notes:

20 likes

Hey, wat leuk!

3 likes

Ik heb een nieuwe vioolleerling van zes en met elke noot die ze op haar mini viooltje strijkt verschijnt er een enooorme lach op haar gezicht en is ze totaal verwonderd 🥹 Mijn nieuwe lievelingsleerling omg.

126 likes

Achhhhh wat schattig :smiling_face_with_three_hearts:

3 likes

Ik heb vijf pakken mix voor pizzabodem bij m’n Albert Heijn bestelling gekregen, terwijl ik dat niet besteld had. Echt wat moet ik hier nou weer mee. Ja pizza maken maar dat doe ik niet met zo’n mix.

1 like

Voedselbank?

5 likes

Iets anders mee bakken?

1 like

Oh dat is een goede, kijken of ze dat aannemen. Of zo’n weggeefkast.

@Druppels ja maar dat vind ik lastig want er zit ook gist in en nog allemaal andere dingen, maar ik weet de verhoudingen niet.

Ik had al anderhalve maand zin om uit te gaan maar het kwam er steeds niet van, en nu heb ik gisteren zooo lekker gedanst ik werd er helemaal blij wakker van

33 likes

Ik ben wel weer toe aan voorjaar.

11 likes

Meh kwam er net achter dat ik in een scam getrapt ben. Nog niet zo dat het geld gekost heeft gelukkig, maar was met iets waar ik heel blij van werd en leek even super geloofwaardig. Achteraf ga je natuurlijk de red flags zien. Gelukkig op tijd achter gekomen, maar ben er echt een beetje sip van.

11 likes

Vrijdag en zaterdag 13-14 graden! (Ik ben niet aansprakelijk als dit nog verandert :joy:)

3 likes

Poh lekker hoor. Maar zeker ook weer pleuris veel regen erbij cadeau. :joy:

Ik was mijn wollen trui en ik hoop zo dat hij het overleefd :sob: 20 graden delicaat programma en 400 toerental.

Edit:
En uiteraard wolwasmiddel.

2 likes

Ik vind deze winter eigenlijk best meevallen maar Maart kan natuurlijk ook nog -10 worden:(

1 like

Dat moet goedkomen. Daarna liggend op een handdoek laten drogen.

5 likes

Tot 50% wol kan je het sowieso prima in de wasmachine wassen, denk dat het wel goed komt!

Dit is echt bizar. Ik ben vanochtend buiten mijn telefoon verloren en toen ik thuiskwam heb ik via ‘Find my iphone’ de locatie gevonden van waar ie zou moeten liggen. Ik ben meteen met mijn vriend en zijn telefoon daar naartoe gegaan, maar we zagen 'm nergens liggen. Mijn vriend heeft ook zo’n app op zijn telefoon staan waarmee je bluetooth apparaten in de buurt kan vinden. En het signaal werd heel sterk bij de ondergrondse container. Aangezien ik 'm nergens heb kunnen vinden, denken we dus dat iemand het gewoon in de container gegooid heeft. :sob:

Best wel kut ook. Want ik organiseer vandaag een groot verrassingsfeest voor mijn vader. Dus dat is qua timing ook helemaal niet handig.

2 likes