Wat je even kwijt wil #70

Mijn vriend heeft meteen naar de gemeente gebeld en ze konden voor 300 euro iets doen. Dat heb ik er niet voor over. Het is best een oude telefoon en het is ook niet dat ik alles kwijt ben gelukkig omdat het in de cloud staat opgeslagen allemaal.

@Crazyvibes Nee helaas niet. Snap na het lezen van dat artikel ook wel waarom het zo duur is om mensen te laten zoeken naar de telefoon. En dat wil ik ze eigenlijk ook niet aandoen, echt vies werk.

Blijf het wel ziek vinden dat iemand dat ding in de container heeft gegooid als dat zo is.

1 like

Ja ik kan ook geen reden bedenken waarom iemand dat zou doen.

2 likes

Volgens mij nemen mijn drie monstera’s bij elkaar vier vierkante meter van mijn huis in beslag.

5 likes

Ik heb er ook 2 die echt zo goed groeien. Superblij mee. Maar het gaat uiteindelijk niet meer passen en dan moet ik er echt een weggeven. Nu heeft mijn zus al gezegd dat ze er graag een wil. Maar haar huis is veel kouder en ander lichtinval. Weet niet of ik een van mijn monstera’s dat aan wil doen. (Dit klinkt wellicht te overdreven, niet te serieus oppakken aub😅)

1 like

Ik ben echt zo moe??? Heb echt moeite met mijn ogen openhouden en niet in slaap vallen. :weary:

2 likes

Ik ben lesassistent als bijbaantje en ik zit nu met een havo 3 klas die met boterhammen chocopasta en snoep zit te gooien :flushed: ben er wel snel achter dat het vak van docent niks voor mij is

3 likes

gw meegooien

4 likes

Wtf
Is de docent er bij?

Ik lig heel even op bed met de de zon op mijn gezicht en er is vandaag echt ff niks lekkerder dan dit.

16 likes

Ik ben jarig vandaag en het is gewoon een lekkere relaxte dag :star_struck:

38 likes

Maar toen Cynthia (was zij het?) de zon op haar gezicht wilde voelen werd ze uitgelachen.

4 likes

Ben even zo klaar met mezelf.

Ik heb, net als nu, zo vaak last van after dinner dip en ĂŒberhaupt vermoeidheid, ben er zo klaar mee. Het lukt gewoon niet om gezond te leven. Ik voel mij echt altijd zwak en moe en dat heb ik waarschijnlijk aan mijzelf te danken, maar veranderen ho maar. Wil op dit soort dagen zo graag boos zijn en mensen de schuld geven, maar ik weet dat ik het grootste probleem ben

17 likes

Ja bleh dit heb ik ook. Overal pijn, al weken ziek en mega moe. Moet echt gezonder eten; boodschappen gedaan maar lig alweer met een zak chips op de bank.

11 likes

Ah dit is heel herkenbaar! Het lukt mij ook gewoon heel vaak niet om zelf te koken omdat ik me daar te moe en futloos voor voel, heb gisteren ook niet normaal avond gegeten. đŸ« 

6 likes

Herkenbaar. Mijn avondeten: een stroopwafel, chocola en een pakje van die witte crackers. Ik heb al een tijdje nul zin in normaal avondeten en het wordt niet echt beter. Ook net ziek geweet en een paar weken gekwakkeld. Sowieso vaak moe. Normaal eet ik ook niet heel hoogstaand, maar dit is weer een ander verhaal. Wil alleen maar troep.

4 likes

Er is in een dorp naast mij een man vermist sinds vanmiddag, inmiddels zoeken ze d.m.v. infraroodtechniek.
Het is zo koud buiten, hoop dat hij snel gevonden gaat worden

Mijn moeder krijgt vet vaak van die scam appjes met: mam ik ben mijn telefoon verloren blabla wil je geld overmaken. Ze stuurt dat altijd netjes naar mij en mijn zus met de vraag of dit klopt. Vandaag was mijn telefoon in de wc gevallen en moest ik haar dus echt appen met mijn werk telefoon :sob::sob: Ga stuk om het berichtje ook: mam mij telefoon is in de wc gevallen. Dit is mijn werk telefoon. Het is geen scam en ik hoef geen geld. En dan een lelijke foto van mij met kapotte tefoon erbij. Gelukkig geloofde ze het toen wel =’)

77 likes

Als dit iets nieuws is wellicht wel even naar kijken. Ik heb hier al zowat mijn hele leven last van, slechte slaper enzo. Dus weet dat ik gevoelig ben, want de dokter zegt dat t tussen mn oren zit en er niks mis is :+1:

Dus vandaar dat in het gooi op mijn eigen keuzes en zal er bij jou ook best een oorzaak kunnen zijn. Maar wellicht heb je wel wat te korten?

2 likes

Die uitspraak werd wel in een bepaalde context gedaan
 hoe zat dat ook weer. Geloof zoiets van ‘k trek me niks van jullie haters aan brb ff de :sun_with_face: op m’n gezicht voelen’.

6 likes