Wat je even kwijt wil #70

De weken met al die tassen aan vlaggen zijn zo leuk :heart: doet me denken aan hoe trots ik zelf was!

10 likes

Tegenwoordig denk ik vooral ‘huh is die ook al oud genoeg om examen te doen?!?!’ :joy:

3 likes

Nepbrabanders dan, want een echt rolluik zit aan de buitenkant

Dat zitten deze ook😂

5 likes

Sgat in de reflectie hebben de huizen aan de overkant van de straat rolluiken (aan de buitenkant uiteraard)

3 likes

Wij hebben zo’n geboortevlag gekregen in het design van haar geboortekaartje. Er staat alleen haar naam op verder geen welkom of datum. Wij zijn van plan hem op haar verjaardagen op te gaan hangen.

7 likes

Ik wordt wakker en het heeft niet gevroren :partying_face:
Eindelijk een paar graden omhoog

De lucht is zo mooi vandaag.

4 likes

Zo jammer :(. We hebben helemaal niet écht winter gehad dit jaar. Alle insecten leven nog dus nu al zin in de zomer ook :sob:.

1 like

Vandaag nog genoeg kans om even lekker de winter op je gezicht te voelen met gevoelstemperatuur -8

11 likes

Maart komt nog he :sob: never forget dat het 2013 -15 was

3 likes

Ik zat hier pas sneu te doen of mijn verkoudheid griep zou worden. Nee dus, gewoon een standaard verstopte neus etc. Dat is nét voorbij en nu is de volgende verkoudheid begonnen? Are you fucking kidding me.
B2b verkoudheden🥳

2 likes

Oja ik wilde per se uit die avond, op de fiets. Dat was leuk, not.

5 likes

Ik stond toen te vernikkelen bij de bushalte na het uitgaan :sob::sob:

Maar het is echt tering koud met die wind

2 likes

Ik zit echt te veel op Instagram reels (ja ik ben bejaard), ik heb gedroomd dat die ‘humor met inhoud’ man mijn collega was :cry: straks ga ik nog over die jongetjes met hun foodie podcast dromen.

5 likes

Omg haat hem zo erg, wel benieuwd of ‘t nou satire is

6 likes

Besef die man is gewoon een professor :sweat_smile: (radioloog).

1 like

Ik mis echte paprikachips van voor de minder zoutcalypse

31 likes

Vroeger was alles beter