Omdat je soms trots op iets kunt zijn en dat met de buitenwereld wilt delen.
Nee? Ik vind het juist leuk om dat soort dingen in mijn buurt te zien en daardoor te weten over mijn buurtgenoten.
Ik word gestalkt door KPN. Ze zijn bezig met de aanleg van glasvezel bij ons in de wijk.
Er is al 8 keer aangebeld voor het doortrekken van glasvezel/ abonnement bij KPN, 2 folders in de bus. Ik heb de klantenservice gebeld van KPN. Die kunnen me niet helpen want ik ben geen klant. Kon ik via een ander punt een klacht indienen. Die sturen me weer terug naar de klantenservice van KPN.
Elke keer wordt gezegd dat ik op nee wordt gezet in het bestand. Je zou denken dat het nu klaar is. Werd ik door een 06 nummer gebeld. KPN: dat ze belde over het laten aansluiten van mijn glasvezelverbinding.
Is maar hoe je leeft he. Ik heb gewoon contact met mijn buren en die zijn echt wel nieuwsgierig en betrokken als er hier iets groots gebeurt. Je maakt mij echt niet wijs dat je je daar niks bij kunt voorstellen. Vind dat best triest.
God ja je zou eens iets willen vieren. Echt zo zuur weer
Dit is zo raar haha. Ten eerste wie zegt dat je het doet voor âde hele wereldâ⊠als iemand een pot bloemen in zân voortuin zet zeg je toch ook niet ja moet de hele wereld weten dat je van bloemen houdt hier hebben we toch niks aan?!
Het is toch leuk om je eigen huis aan te kleden zoals je zelf leuk vindt.
En door jouw post lijkt het ook alsof buren in de straat automatisch niet dicht bij je staan, maar als ik een ooievaar in de straat zie doe ik zeker wel een kaartje in de bus⊠maar 9 van de 10 keer wist ik al dat diegene zwanger was omdat je naar elkaar omkijkt en met elkaar omgaat.
Echt zoân aparte kijk op de wereld
Ja sorry, ik ben echt een van de grootste kinderhaters hier maar ik vind dit zulke kinderachtige stoere praat met dat âgeworpenâ en âboeit niemandâ. We weten inmiddels hoe je over kinderen denkt. Je hoeft echt niks te bewijzen hier.
Het zou je verbazen hoeveel Mienen geĂŻnteresseerd zijn in dit soort dingen.
En ik weet niet hoe jij denkt dat een bevalling gaat, maar werpen?!
Ik ben weliswaar kindvrij, maar ik ben zeker geen kinderhater. Houd van de kinderen van vrienden en familieleden en heb ook niks tegen kinderen van mensen die ik niet ken (tenzij ze zich misdragen uiteraard). Wat ik niet begrijp is waarom je met wildvreemden die het niets interesseert wilt delen dat jij een kind hebt gekregen (of dat je 50 bent geworden, of dat je kind een diploma heeft gehaald). Maar blijkbaar ben ik daarin een uitzondering en zien andere mensen wel graag dat soort dingen
Uitslag gekregen van mijn uitstrijkje en alles is goed.
Waarom deel jij met vreemden op het internet je hersenspinsels? Dat boeit toch niemand?
Daar gaat het dus al fout, de meeste mensen zijn wel geĂŻnteresseerd in het leven van hun buren/de medemens.
Ik snap ook niet zo goed wat je dan op een forum zoals deze doet eigenlijk, als wildvreemden je niets interesseren.
In veel gevallen zorgen familie/vrienden voor zoân bord volgens mij, ten minste dat was bij mijn ouders en hun omgeving de traditie. Superleuk toch als anderen dat voor je doen! En ook als je het zelf doet trouwens
Fair point. Maar ook hier boeit het me niets als mensen kinderen krijgen of 50 worden
Als mensen geen geboorte aankondigen zouden doen, hadden we deze parel ook gemist:
Die rolluiken in de reflectie maken het echt af #brabant
Wel knap dat jij kan bepalen dat het wildvreemden niks interesseert.
Wat mij betreft zou de wereld best opknappen van een beetje naoberschapâŠ
Ik word altijd emotioneel/vrolijk van die vlaggen rondom de eindexamenuitslagen. Vind dat juist zo leuk dat je even ziet en voelt van al die tieners gaan nu door zoân spannende haast universele periode en daar ben ik ook doorheen gegaan en dan word ik helemaal nostalgisch naar die tijd haha
Voor mij verre van betekenisloos ook al ken ik die mensen niet
Toen ik zelf geslaagd was had ik vanwege de vlag zelf een handgeschreven kaart van de postbode gehad, vond dat toen echt enorm lief
Paaseitjes zijn echt zo niet normaal duur geworden
zo edgy en stoer