Wat je even kwijt wil #70

Ja en die borden zijn daardoor eigenlijk ook nooit een wegwerpartikel. Vaak wordt de naam gewoon overgeschilderd wanneer er een nieuw baby’tje is geboren in de familie of vriendengroep. Wat een zuurheid weer hier.

3 likes

Het glas is vandaag echt even half leeg :sob: ben zo klaar met alle stress. Lijkt ook wel alsof er telkens iets nieuws voor in de plaats komt als het ene is opgelost of eindelijk weg is.

Edit: heb nu lekker eten besteld en ga zo first dates kijken :smiling_face_with_three_hearts: morgen weer een nieuwe dag.

9 likes

Ik wilde even een rondje gaan wandelen maar denk dat ik toch maar oversla. :cold_face::cold_face::cold_face:

4 likes

Waar in de bevroren hel is dit

51 likes

Hahahah, in Canada :sob:

7 likes

1963

39 likes

Geworpen :roll_eyes:

Dit is al zo lang zo’n stom grapje, fcol verzin iets nieuws… Of niet, oh nee liever niet eigenlijk.

5 likes

Oh ik zag ze vandaag bij de Kruidvat liggen, 2 zakjes voor 4 (of 5) euro.

Het zal geen topkwaliteit zijn.

1 like

De weken met al die tassen aan vlaggen zijn zo leuk :heart: doet me denken aan hoe trots ik zelf was!

10 likes

Tegenwoordig denk ik vooral ‘huh is die ook al oud genoeg om examen te doen?!?!’ :joy:

3 likes

Nepbrabanders dan, want een echt rolluik zit aan de buitenkant

Dat zitten deze ook😂

5 likes

Sgat in de reflectie hebben de huizen aan de overkant van de straat rolluiken (aan de buitenkant uiteraard)

3 likes

Wij hebben zo’n geboortevlag gekregen in het design van haar geboortekaartje. Er staat alleen haar naam op verder geen welkom of datum. Wij zijn van plan hem op haar verjaardagen op te gaan hangen.

7 likes

Ik wordt wakker en het heeft niet gevroren :partying_face:
Eindelijk een paar graden omhoog

De lucht is zo mooi vandaag.

4 likes

Zo jammer :(. We hebben helemaal niet écht winter gehad dit jaar. Alle insecten leven nog dus nu al zin in de zomer ook :sob:.

1 like

Vandaag nog genoeg kans om even lekker de winter op je gezicht te voelen met gevoelstemperatuur -8

11 likes

Maart komt nog he :sob: never forget dat het 2013 -15 was

3 likes

Ik zat hier pas sneu te doen of mijn verkoudheid griep zou worden. Nee dus, gewoon een standaard verstopte neus etc. Dat is nét voorbij en nu is de volgende verkoudheid begonnen? Are you fucking kidding me.
B2b verkoudheden🥳

2 likes