Wat je even kwijt wil #70

Ik heb gesport, koffie gedronken met een vriendin, de zon schijnt!! Het voelt echt alsof ik de wereld aankan joh.

20 likes

Op de koudste 11 maart in tijden gemeten stond ik vanaf de lunch in de rij om vooraan bij the killers te staan :’). Ik vond die band niet eens zo heel goed. Echt wat een verspilling van tijd en levensenergie was dat.

6 likes

Ik mag volgende week een sessie spelen bij Vrije Geluiden :heart_eyes: echt een beetje een jeugddroom. Ook nog eens samen met een van mijn beste vriendinnen.

59 likes

Love wel de standvastigheid van pubers om als ze uit zouden gaan zich ook door niets te laten stoppen, zeker de weersomstandigheden niet.

4 likes

Ik heb vanochtend al gekookt voor avondeten (pasta) maar nu heb ik het al als lunch gegeten en moet ik iets nieuws bedenken voor avondeten.

9 likes

Hé vervelend, nu moet je friet eten :pleading_face:

11 likes

Haha ik was geen puber meer in 2013, maar ja alsnog een onderontwikkelde frontale kwab.

5 likes

Soms valt het leven echt niet mee

1 like

Volgens mij geldt dat niet echt meer voor de pubers van nu heb ik het idee

Ik ben ook echt een hatewatcher

1 like

In ging vroeger in de winter gewoon in mn jurkje op de fiets zonder jas, want dan hoefde ik geen gardarobe te betalen. Nu ga ik gewoon de deur niet meer uit onder de 5 graden :joy:

14 likes

Ik had het er laatst met vriendinnen over; ik kan mij echt niet herinneren dat ik op de middelbare school een winterjas had. Of dat mijn vriendinnen er eentje hadden. We zullen er vast een hebben gehad, maar die droegen we dan gewoon niet?
We liepen gewoon overal in mini jurkjes en rokjes rond -5 graden of niet. En als je het iets warmer wilde hebben dan droeg je kniekousen onder je geruite mini rokje aangezien we midden in de Britney Spears fashion era zaten :older_woman:t5:

9 likes

Ik had wel een winterjas maar dat was zo’n kort model dat je in combinatie met mijn low rise jeans gerust een heel stuk blote rug zag. Daarmee fietste ik dan dagelijks 10 km naar school.

4 likes

Ik eet nu alleen nog maar de pom bar paprika, die heeft nog de meeste smaak vind ik

2 likes

Dit inderdaad. En mijn oma maar roepen dat ik reuma zou krijgen :see_no_evil:

2 likes

Ja daar dacht ik vandaag nog aan! Ik fietste in de winter ook gewoon naar school in een vest zonder jas en dan was het zo koud dat je je mouwen om je handen deed zodat je het stuur vast kon houden zonder je handen eraf te laten vriezen.

1 like

Daar was ik ook! Brandon was echt takke chagrijnig om (volgens mij) Mr. Brightside gezeur en deed echt onredelijk vond ik. :joy:

2 likes

Haha ja inderdaad! Want handschoenen en een sjaal komt al helemaal niet in mijn herinneringen voor :joy: en ik werd nog liever zeiknat van de regen dan dat ik ooit een regenpak zou aantrekken.

@Sundance zo een korte bomberjack achtig iets had ik volgens mij ook maar dan inderdaad wel blote buik en blote rug.

4 likes

Ben gewoon in één week tijd 3x afgezegd, oke twee ervan waren ziek, maar toch :skull:

2 likes

De huismerk paprikachips van de Plus zijn nog niet aangepast en ouderwets zout!

3 likes