Wat je even kwijt wil #70

Oja ik wilde per se uit die avond, op de fiets. Dat was leuk, not.

5 likes

Ik stond toen te vernikkelen bij de bushalte na het uitgaan :sob::sob:

Maar het is echt tering koud met die wind

2 likes

Ik zit echt te veel op Instagram reels (ja ik ben bejaard), ik heb gedroomd dat die ‘humor met inhoud’ man mijn collega was :cry: straks ga ik nog over die jongetjes met hun foodie podcast dromen.

5 likes

Omg haat hem zo erg, wel benieuwd of ‘t nou satire is

6 likes

Besef die man is gewoon een professor :sweat_smile: (radioloog).

1 like

Ik mis echte paprikachips van voor de minder zoutcalypse

31 likes

Vroeger was alles beter

Ik heb gesport, koffie gedronken met een vriendin, de zon schijnt!! Het voelt echt alsof ik de wereld aankan joh.

20 likes

Op de koudste 11 maart in tijden gemeten stond ik vanaf de lunch in de rij om vooraan bij the killers te staan :’). Ik vond die band niet eens zo heel goed. Echt wat een verspilling van tijd en levensenergie was dat.

6 likes

Ik mag volgende week een sessie spelen bij Vrije Geluiden :heart_eyes: echt een beetje een jeugddroom. Ook nog eens samen met een van mijn beste vriendinnen.

59 likes

Door jouw post had ik opeens zin in chips. Maar ze hadden geen Croky bolognese en ik wilde niks anders dus nu eet ik cassave kroepoek :sweat_smile:

3 likes

Love wel de standvastigheid van pubers om als ze uit zouden gaan zich ook door niets te laten stoppen, zeker de weersomstandigheden niet.

4 likes

Ik heb vanochtend al gekookt voor avondeten (pasta) maar nu heb ik het al als lunch gegeten en moet ik iets nieuws bedenken voor avondeten.

9 likes

HĂ© vervelend, nu moet je friet eten :pleading_face:

11 likes

Haha ik was geen puber meer in 2013, maar ja alsnog een onderontwikkelde frontale kwab.

5 likes

Soms valt het leven echt niet mee

1 like

Volgens mij geldt dat niet echt meer voor de pubers van nu heb ik het idee

Ik ben ook echt een hatewatcher

1 like

In ging vroeger in de winter gewoon in mn jurkje op de fiets zonder jas, want dan hoefde ik geen gardarobe te betalen. Nu ga ik gewoon de deur niet meer uit onder de 5 graden :joy:

14 likes