Ik had het er laatst met vriendinnen over; ik kan mij echt niet herinneren dat ik op de middelbare school een winterjas had. Of dat mijn vriendinnen er eentje hadden. We zullen er vast een hebben gehad, maar die droegen we dan gewoon niet?
We liepen gewoon overal in mini jurkjes en rokjes rond -5 graden of niet. En als je het iets warmer wilde hebben dan droeg je kniekousen onder je geruite mini rokje aangezien we midden in de Britney Spears fashion era zaten
Ik had wel een winterjas maar dat was zo’n kort model dat je in combinatie met mijn low rise jeans gerust een heel stuk blote rug zag. Daarmee fietste ik dan dagelijks 10 km naar school.
Ik eet nu alleen nog maar de pom bar paprika, die heeft nog de meeste smaak vind ik
Dit inderdaad. En mijn oma maar roepen dat ik reuma zou krijgen
Ja daar dacht ik vandaag nog aan! Ik fietste in de winter ook gewoon naar school in een vest zonder jas en dan was het zo koud dat je je mouwen om je handen deed zodat je het stuur vast kon houden zonder je handen eraf te laten vriezen.
Daar was ik ook! Brandon was echt takke chagrijnig om (volgens mij) Mr. Brightside gezeur en deed echt onredelijk vond ik.
Haha ja inderdaad! Want handschoenen en een sjaal komt al helemaal niet in mijn herinneringen voor en ik werd nog liever zeiknat van de regen dan dat ik ooit een regenpak zou aantrekken.
@Sundance zo een korte bomberjack achtig iets had ik volgens mij ook maar dan inderdaad wel blote buik en blote rug.
Ben gewoon in één week tijd 3x afgezegd, oke twee ervan waren ziek, maar toch
De huismerk paprikachips van de Plus zijn nog niet aangepast en ouderwets zout!
Ik had dinsdag een dag voor mezelf gepland. Ik vrij omdat ik een nieuwe baan heb en nog wat vakantiedagen had, kind op de opvang en hond mee met de uitlaat service. Echt zo’n zeldzaamheid die tot nu toe 4 keer is voorgekomen (hij is 3,5). Komt de stukadoor dinsdag de bijkeuken afmaken en moet er iemand thuisblijven totdat onze hond wordt opgehaald. Ik snap dat dit een onwijs luxe probleem is, maar wat kan ik hier van balen zeg🙃
AH huismerk ribbel paprika zijn echt nog goed, eerder te zout dan die flauwe meuk van tegenwoordig
Kan je niet een afspraak maken dat ze de sleutel bij de buren oid op kunnen halen?
Wat doe je als je nooit op fb zit en na een maand ziet dat familieleden die je 15 jaar niet meer hebt gezien en eigenlijk niet echt contact mee hebt een happy birthday bericht op je timelijn hebt geplaatst?? Toch nog dankje zeggen?
Kan prima. Ik zou het zelf even liken, meer niet.
Ja gewoon bedanken nog
Ik kan onze hond niet alleen laten met een vreemde, die blaft dan de hele buurt bij elkaar helaas.
Account opdoeken
Oh ik las het verkeerd, ik dacht dat de hond de gehele dag weg zou zijn! Wat balen zeg
het nationaal georgisch ballet (sukhishvili) komt begin maart naar drie theaters in nederland maar ze hebben overal heel weinig kaartjes verkocht vind ik zo zielig, 70 dansers maar liefst
word er bijna emotioneel van, hier wil je toch heen!!!
Oh dat is vast heel mooi maar poeh wel dure kaartjes zie ik
Dat is toch wel een drempel, helemaal als je er onbekend mee bent