Wat je even kwijt wil #70

Nee, hij blijft blijkbaar zo :neutral_face:

@Yzile Dat is hij ook!

3 likes

Ik vind dit zulke gare dingen ook, zie ze steeds vaker. Snap echt het idee er niet achter. Ik denk dat echt elk kind een gewone glijbaan toch leuker vindt.

4 likes

mijn broertje en ik vinden van die gare speeltuinen altijd sovjetspeeltuinen. ik weet niet echt meer wat daarachter zit maar dit is dus echt weer zo’n typische sovjetglijbaan (de extremere versie is stalinspeeltuin maar deze valt niet onder die categorie)

14 likes

O jullie zouden dol zijn op de speeltuin hier

Aub waar ben ik, DDR Kidspalast?

61 likes

Je weet dat dit een religieuze sekte is en geen authentieke Chinese dans?

9 likes

Ik had gesolliciteerd op een interne leidinggevende functie. Een stap hoger dan wat ik nu doe. Best een pittige functie ook met meerdere gesprekken. En ik ben het gewoon geworden. :partying_face:

144 likes

Gefeliciteerd!!

4 likes

Bij dit toestel zit wel een dichte glijbaan voor jonge kinderen aan de andere kant. De stangen glijbaan is meer voor oudere kinderen.

Bron: Vos

6 likes

hahahahahah jezus deze heeft stalin himself in gespeeld

13 likes

Volgens mij is dit een hufterproof glijbaan!

2 likes

Is dit een brutalistische buitenspeeltuin?

2 likes

Alle prachtig zingende merels na deze mooie dag… Wat maakt vogelzang de wereld toch beter zeg

26 likes

Klopt inderdaad, heb net nog even gekeken. Neemt niet weg dat die andere een eng ding blijft :joy:

2 likes

Well obviously not? :thinking:

2 likes

Dansgezelschap Shen Yun beschuldigd van uitbuiting tieners - Dansgezelschap Shen Yun beschuldigd van uitbuiting tieners

Edit: en die van de NYT als je er dieper in wil duiken: https://www.nytimes.com/2024/11/17/nyregion/shen-yun-child-labor-regulator.html

6 likes

Als ouders het eng vinden is het juist een goede speelplek.

4 likes

Well fuck. Nu wil ik niet meer. Maar het waren echt dure tickets

2 likes

Veel theaters hebben een best flexibel beleid rondom tickets. Krijg je vaak een bon die je op een later moment in kunt zetten voor andere kaartjes.

4 likes

Haha sorry ik dacht dat dit algemeen bekend was! Sommige mensen gaan alsnog gewoon om de show te zien.

Maar er zit een cult achter: Shen Yun: Dance—with a cult message thrown in - Foundations with Janet Denison

6 likes

@echo heb ze maar op marktplaats gezet getver. Ik had nog nooit van dit gezelschap gehoord.

Vorig jaar voor het eerst naar een dansvoorstelling geweest (Scapino Ballet) en een vond het zo mooi! Verder dus niet thuis in de theater wereld. Toen ik hier filmpjes van zag vond ik het er gewoon heel mooi uitzien, nooit verder onderzocht. Je verwacht zoiets toch ook niet?

2 likes