Ondanks dat de zon niet echt meer schijnt ga ik zo het terras op om te vieren dat het voorjaar aan het worden is! Zo heerlijk dit
Ik vind het zo kut dat ik moet werken vandaag. Ik ben om de week op vrijdag vrij en ik baal ervan dat ik vandaag niet buiten kan zijn. Morgen weer prut weer en ik wil niet binnen zittennnn. Ben gelukkig wel even buiten geweest, maar natuurlijk niet lang genoeg
Dit dus, bij ons is de gemeente zijn ze ook bezig de speeltuintjes te vernieuwen. Er worden allemaal zulke rare dingen neergezet, waar kinderen niets mee kunnen. Je zou toch denken dat iemand er over nadenkt…
Zou er niet een hek omheen staan omdat de glijbaan kapot is oid, iig niet gebruikt kan worden nu?
Nee daar kun je afglijden, het hoort zo. Mijn kind kan er goed mee overweg maar denk dat voor jongere kinderen minder geschikt is. Je moet je benen er omheen slaan, ik vind ze ook een beetje raar.
Oh bij zo’n toestel nog nooit gezien, meer op van die klim-/hangtoestellen
Bij ons in de wijk heb je ook overal deze… ik kan er zelf niet mee overweg en vind het ook zeer doen om naar beneden te gaan. Basisschoolkinderen kunnen er wel goed mee maar voor jongere kinderen is het veel te eng. Geen idee wat het beleid erachter is ook!
Die op jouw foto lijkt ook nog eens heel stijl !
Ik denk dat het zo hoort want ik zie ze vaker, maar misschien heb je gelijk en komt er nog een gewone glijbaan
Ik vind dit zulke gare dingen ook, zie ze steeds vaker. Snap echt het idee er niet achter. Ik denk dat echt elk kind een gewone glijbaan toch leuker vindt.
mijn broertje en ik vinden van die gare speeltuinen altijd sovjetspeeltuinen. ik weet niet echt meer wat daarachter zit maar dit is dus echt weer zo’n typische sovjetglijbaan (de extremere versie is stalinspeeltuin maar deze valt niet onder die categorie)
Je weet dat dit een religieuze sekte is en geen authentieke Chinese dans?
Ik had gesolliciteerd op een interne leidinggevende functie. Een stap hoger dan wat ik nu doe. Best een pittige functie ook met meerdere gesprekken. En ik ben het gewoon geworden.
Gefeliciteerd!!
Bij dit toestel zit wel een dichte glijbaan voor jonge kinderen aan de andere kant. De stangen glijbaan is meer voor oudere kinderen.
Bron: Vos
hahahahahah jezus deze heeft stalin himself in gespeeld
Volgens mij is dit een hufterproof glijbaan!
Is dit een brutalistische buitenspeeltuin?