Wat je even kwijt wil #70

Oh goedkoop is het zeker niet! Ik heb wel de gerechten voor 1 persoon maar dingen als broodjes en flamkuchen zijn wel per twee verpakt (je gebruikt er 1).

Ik doe het eigenlijk vooral omdat ik anders vaak echt geen zin heb om te koken en dan troep bestel. :grimacing:

2 likes

Toen ik alleen woonde bestelde ik vaak HF voor 2 personen, dan at ik daar meerdere dagen van of nam ik de andere portie mee als lunch oid. Kwam altijd wel op!

5 likes

Oh Ć­k proef 0 limonade, echt alleen ijzer. En ik drink best uit een grote mok (1 eetlepel). Misschien valt het wel te mengen met normale limonadesiroop en is het dan beter.

2 likes

Ik vind dit gewoon lekker haha.

5 likes

Ik snap jou helemaal! Ik heb het 1x gedronken en het kwam er net zo hard weer uit als het er in ging. Daarna nooit meer gedronken, haal mn ijzer wel uit andere dingen.

1 like

Of die voor 2 personen doen & dan portie invriezen! Ook chill voor de momenten dat je geen zin hebt om te koken etc. Wij bestelden met z’n 2e altijd die 4 persoons, voor diepvriesportie.

4 likes

Uit wanhoop een led masker gekocht voor mn acne… wereld wees eens lief voor me.

7 likes

Ik dronk het glas altijd gewoon in 1x leeg (atje ferro I guess) en dan vond ik t prima te doen. Als een gewoon glas limo drinken lijkt me ook niet heel chill.

4 likes

Ik dke nu idd gewoon in 1 keer achterover en neus dicht :joy: maar nog steeds die nasmaak, ew.

1 like

Ik had even geen zin meer om volwassenen te zijn, ben met kind en hond naar mijn ouders gegaan om daar al mijn verantwoordelijkheden los te laten :grimacing:

En ik hoop dat mijn moeder vanavond bittergarnituur maakt

84 likes

Ja dat is zoooo ranzig! Je kan beste overigens je ijzer uit dierlijke producten halen in combinatie met vitamine c, dat neemt beter op dan non heemijzer uit plantaardige producten. Van pillen kan je lastiger :poop:

1 like

Vitamine c is juist om de opname van plantaardige ijzer te verbeteren, heeft niet echt effect op dierlijk ijzer. Havermout met aardbei bijvoorbeeld, of tofu met paprika.

1 like

Ik zag paaseitjes liggen bij de gele supermarkt. 500 gram pralinĆ© paaseitjes voor €6,99. Sinds wanneer is dat zo duur geworden?

3 likes

goedkoopste die ik tot nu toe zie zijn rond de 10 per kilo, maar chocoladerepen zijn ook gewoon 0,99 cent, vorig jaar was dat letterlijk 0,69 en soms zelf minder

2 likes

Sinds dit jaar de prijzen voor chocola door het dak zijn gegaan

1 like

Heb een paar zakken gehaald bij de action laatst. Scheelt wel wat in geld niet in smaak. Wil gewoon per se paaseitjes in een mooie pot. Wel mijn man gewaarschuwd dat ze niet opnieuw worden gevuld als ze op zijn.

3 likes

Als gevolg van klimaatverandering

2 likes

Ik zou echt veel te recalcitrant zijn en binnen een dag die gehele pot leeg eten :joy:

27 likes

Je klinkt nu eerder als z’n moeder

53 likes

Mag hij geen nieuwe kopen van zijn zakgeld?

17 likes