Wat je even kwijt wil #70

Laatst ging het over de paprika chips en dat die tegenwoordig minder zout (mogen) zijn… nu kwam ik erachter dat de zoete popcorn ook minder zoet is gemaakt. Huilie :sob::sob::cry:

2 likes

Caramel popcorn van Werthers Echte! Vaak in de afprijzingsbakken van de Kruidvat te vinden.

8 likes

En de huismerk van de AH is voor mij de enige die echt goed zoet is :ok_hand:

1 like

Oh die je zelf nog in de magnetron moet doen vind ik echt chemisch geworden

3 likes

Ik moet morgen werken, maar ik heb zó geen zin. Morgen loopt mijn zoontje ook mee in de kinderoptocht, ik wil gewoon vrij hebben en ook even kind zijn haha

4 likes

Is er kinderoptocht??! Hoe laat en waar :skull_and_crossbones::skull_and_crossbones:

3 likes

Ik was net uit eten en je kon kiezen uit een viergangenmenu voor een vaste prijs of gewoon los bestellen. Dus ik ging voor de grap rekenen hoeveel we zouden besparen, bleek de vaste prijs maar liefst 50 cent minder dan wanneer we los zouden bestellen.

7 likes

Hahah ja, morgen kinderoptocht in Sittard om 13.33 en volgende week zondag de grote optocht. Karl dit moet je toch wel weten :joy:

Oh nee he kan ik mijn auto weer niet kwijt morgen :sob:

2 likes

Sterkte, en vanaf donderdag barst het feest weer los :joy: :heart::yellow_heart::green_heart:

1 like

Ja bah bah schei me uit :broken_heart::rofl: vreselijk!!!

4 likes

Oh ik bedoelde ook gewoon die uit de zak! Niet die voor de magnetron

2 likes

Ze proberen allemaal een goede nutriscore te krijgen, echt vreselijk irritant.

2 likes

Ik ging eens kijken, die van de albert heijn is gewoon 10 gram suiker naar beneden , vind het niet gek dat het minder zoet smaakt dan

1 like

Als ik het goed tel is dat een verschil van 20%?! Echt belachelijk, zag laatst ook dat de zak Lays die ik aan het bingen was zogezegd nutriscore B is terwijl de kcal hetzelfde is gebleven. Ik snap gewoon niet wie ze hier nu eigenlijk mee willen bereiken, als je echt gezond wilt eten ga je gewoon wegblijven van alle ultrabewerkt voedsel lijkt me.

De popcorn is trouwens 40 cent goedkoper in NL tegenover BE, nu is heel mijn zondag verpest.

het slaat vaak ook nergens op, halfvolle chocolademelk, nutriscore B, maar 100% appelsap heeft C of D

4 likes

Omdat de nutriscore slaat op dezelfde soort. Dus van 3 soorten chocomel is de ene nutriscore B.

19 likes

Ik zit een half uur in de zon en ik word er zo blij van dat live laugh love bijna begint te resoneren

33 likes

Ik heb lichte tanlines op m’n benen van hardlopen zojuist en vrijdag wow :star_struck:

9 likes

Ik ben echt een compleet ander mens :heart_on_fire:

1 like