Hier moet je blijbaar zo vanaf
Ja hoor, in je korte broek met je blote knieholten?! Dat glijdt toch niet
Dat doet heel veel pijn weet ik uit ervaring
Wow ik had echt geen idee!
Heb zo’n gratis Hello Fresh box via een collega kunnen bestellen en tot 3 personen was gratis, dus heb dat gedaan ook al woon ik alleen. Hoef voorlopig geen boodschappen voor avondeten te doen Ben erg benieuwd, het wordt zo bezorgd.
Ik vind dat wel meevallen eigenlijk? Ik proef het wel een beetje maar de limonadesmaak proef ik meer. Misschien als je hem meer verdunt dat het beter smaakt?
Ik heb nu een tijdje Hellofresh en vind het eigenlijk wel chill! Ben nu ook minder geneigd om te bestellen en doe de weken dat ik bestel 3 gerechten.
Hahahaha neeeee joh
Inflatie is wel heftig
Ik moet nog even kijken of ik het nog een keer ga doen, vind het wel prijzig lijken als ik voor 1 persoon zou bestellen namelijk, 2 personen is maar 6 euro duurder dus dat voelt een beetje uit verhouding. Maar aan de andere kant: in de supermarkt is alles ook wel mega duur tegenwoordig
Oh goedkoop is het zeker niet! Ik heb wel de gerechten voor 1 persoon maar dingen als broodjes en flamkuchen zijn wel per twee verpakt (je gebruikt er 1).
Ik doe het eigenlijk vooral omdat ik anders vaak echt geen zin heb om te koken en dan troep bestel.
Toen ik alleen woonde bestelde ik vaak HF voor 2 personen, dan at ik daar meerdere dagen van of nam ik de andere portie mee als lunch oid. Kwam altijd wel op!
Oh ík proef 0 limonade, echt alleen ijzer. En ik drink best uit een grote mok (1 eetlepel). Misschien valt het wel te mengen met normale limonadesiroop en is het dan beter.
Ik vind dit gewoon lekker haha.
Ik snap jou helemaal! Ik heb het 1x gedronken en het kwam er net zo hard weer uit als het er in ging. Daarna nooit meer gedronken, haal mn ijzer wel uit andere dingen.
Of die voor 2 personen doen & dan portie invriezen! Ook chill voor de momenten dat je geen zin hebt om te koken etc. Wij bestelden met z’n 2e altijd die 4 persoons, voor diepvriesportie.
Uit wanhoop een led masker gekocht voor mn acne… wereld wees eens lief voor me.
Ik dronk het glas altijd gewoon in 1x leeg (atje ferro I guess) en dan vond ik t prima te doen. Als een gewoon glas limo drinken lijkt me ook niet heel chill.
Ik dke nu idd gewoon in 1 keer achterover en neus dicht maar nog steeds die nasmaak, ew.
Wow ik ben in polen voor een overstap en de mensen zijn zo ontzettend rustig? Zit met 100 mensen in 1 ruimte maar hoor alleen maar wat gefluister. Hetzelfde tijdens mijn vlucht naar Polen.
Wat heerlijk
Ik had even geen zin meer om volwassenen te zijn, ben met kind en hond naar mijn ouders gegaan om daar al mijn verantwoordelijkheden los te laten
En ik hoop dat mijn moeder vanavond bittergarnituur maakt