Ja dat is zoooo ranzig! Je kan beste overigens je ijzer uit dierlijke producten halen in combinatie met vitamine c, dat neemt beter op dan non heemijzer uit plantaardige producten. Van pillen kan je lastiger
Vitamine c is juist om de opname van plantaardige ijzer te verbeteren, heeft niet echt effect op dierlijk ijzer. Havermout met aardbei bijvoorbeeld, of tofu met paprika.
Ik zag paaseitjes liggen bij de gele supermarkt. 500 gram praliné paaseitjes voor €6,99. Sinds wanneer is dat zo duur geworden?
goedkoopste die ik tot nu toe zie zijn rond de 10 per kilo, maar chocoladerepen zijn ook gewoon 0,99 cent, vorig jaar was dat letterlijk 0,69 en soms zelf minder
Sinds dit jaar de prijzen voor chocola door het dak zijn gegaan
Heb een paar zakken gehaald bij de action laatst. Scheelt wel wat in geld niet in smaak. Wil gewoon per se paaseitjes in een mooie pot. Wel mijn man gewaarschuwd dat ze niet opnieuw worden gevuld als ze op zijn.
Als gevolg van klimaatverandering
Ik zou echt veel te recalcitrant zijn en binnen een dag die gehele pot leeg eten
Je klinkt nu eerder als z’n moeder
Mag hij geen nieuwe kopen van zijn zakgeld?
Laatst ging het over de paprika chips en dat die tegenwoordig minder zout (mogen) zijn… nu kwam ik erachter dat de zoete popcorn ook minder zoet is gemaakt. Huilie
En de huismerk van de AH is voor mij de enige die echt goed zoet is
Oh die je zelf nog in de magnetron moet doen vind ik echt chemisch geworden
Ik moet morgen werken, maar ik heb zó geen zin. Morgen loopt mijn zoontje ook mee in de kinderoptocht, ik wil gewoon vrij hebben en ook even kind zijn haha
Is er kinderoptocht??! Hoe laat en waar
Ik was net uit eten en je kon kiezen uit een viergangenmenu voor een vaste prijs of gewoon los bestellen. Dus ik ging voor de grap rekenen hoeveel we zouden besparen, bleek de vaste prijs maar liefst 50 cent minder dan wanneer we los zouden bestellen.
Hahah ja, morgen kinderoptocht in Sittard om 13.33 en volgende week zondag de grote optocht. Karl dit moet je toch wel weten
Oh nee he kan ik mijn auto weer niet kwijt morgen
Sterkte, en vanaf donderdag barst het feest weer los