Wat je even kwijt wil #70

Bah ik kom weer in een soort sleur waarin ik mezelf niet uit bed of van de bank af krijg in het weekend en daar voel ik me extra schuldig over nu de zon schijnt :persevere:

6 likes

Bij mijn Douglas bestelling kreeg ik 2 samples die me even naar mijn jeugd terugbracht :joy:

21 likes

Grootste nadeel aan alleen wonen vind ik toch wel dat er niemand is die mij kan helpen wanneer ik zelf het deksel niet van een pot augurken krijg. Heb nu twee verschillende soorten augurken waar ik het deksel niet af krijg :sweat_smile: binnenkort maar eens meenemen naar mn ouders

4 likes

Met een mes een stukje onder de deksel duwen, dan schiet ie zo open!

16 likes

Tegen het aanrecht aan tikken met de deksel of openmaken met zo’n kroonkurkenopener aan een wijnopener

4 likes

Even onder heet stromend water houden hielp bij mij ook wel eens
En op de achterkant slaan

2 likes

9 likes

Omg ik heb dit dus gewoon in mn la liggen (gekregen na het overlijden van mn oma) maar dacht dat t een bieropener was :joy: de pot is open, dankje! En de rest ook voor alle tips hahhaha

41 likes

Het is weer een paar dagen warm en ik heb meteen weer units van spinnen in huis. Zat er net 1 bij mijn voeten en meteen daarna een ander in mijn slaapkamer.

Ik had ze in mijn vorige appartement nooit en hier steeds 2 keer per jaar een plaag dikke zwarte beesten. :sob:

1 like

Bij de Aldi zag ik wel goedkope paaseitjes liggen tot ik het etiket eens goed bekeek en toen stond er heel klein cacaofantasie op het schapetiket. Het zal vast volgens de regels mogen maar je moet wel echt goed opletten in de supermarkt.

3 likes

Maar dat sinaasappelsap of appelsap een hoge nutriscore heeft is toch niet zo gek? Het scoort hoog op suikers en bevat daarnaast weinig vezels of eiwitten.

5 likes

ik zit/zat hele lekkere boontjes van de toko te eten en ik ging ff de reviews bekijken op google en er stond een review tussen met een foto van een KAKKERLAK in de rijst en nu is er discrepantie tussen mijn maula en hersens en ik wil gw mijn boontjes verder eten alsof ik het nooit heb gezien :cry:

1 like

Heb je liefdesverdriet? En waarom gedraagt je zwager zich als chaperone, zie je daar leuke mannen?

6 likes

Zo veel vragen bij het lezen van de post.

8 likes

:wilted_flower::wilted_flower::wilted_flower: zucht… :wilted_flower:

6 likes

Jaaaaa wat stond er :interrobang:

10 likes

Onbegrijpelijk gebrabbel

7 likes

Dus we gaan er nooit achter komen? Dit kan echt niet sorry.

12 likes

Net toen we @Soy.peor met haar screenshots nodig hadden, verdween ze :smiling_face_with_tear:

3 likes

Meestal is het niet zo boeiend wat er is verwijderd

3 likes