Tbh met extra achtergrondinformatie had het wel degelijk iets heel intrigerends kunnen zijn.
Ah shit
Dat bepalen wij wel
Bepaal dan
Ja sgat ik heb t toch niet gelezen
En @Luzarl Ah zo fijn! Hadden/hebben jullie dan de power 1 of de 7? Ik zit nu echt in twijfel De reden dat ik de fiets nodig heb is dat ik het fijn vind om s’avonds wat sneller van de sportschool naar huis (rit van 14km) te komen. Zat eerst te denken aan de 1, maar lees toch dat die niet altijd even fijn ondersteunt
Ja ik had de 1 maar ik reed nooit verder dan 5 km
1 - minder lange oplaadduur en net iets goedkoper. En ik fiets gewoon met een snelheid en werkt echt heel fijn. Ben ook niet gewend om te schakelen, want had zelf een fiets met achteruittraprem en geen versnellingen.
Wow hardcore als je die 14 km nu doet voor en na het sporten op een normale fiets
Mijn vriend werkt sinds kort, werkt veel thuis (ik daardoor niet), en echt, af en toe voel ik me net een jaren 50 echtgenoot als ik uit mijn werk kom. Het huishouden is bijgehouden, het eten staat op tafel, zo chill!
Mijn man is een weekje weg voor zijn werk en stiekem vind ik dat wel even lekker.
Ik ben vandaag een nachtje weg voor mn werk en dat vind ik ook wel even heel lekker!
Blegh ik ben ziek, maar lig nog niet helemaal voor pampus. Vind het zó lastig om te beslissen of ik me ziek ga melden of niet.
Ziekmelden, want je bent ziek! Je hoeft niet altijd van de wereld te zijn om ziek te zijn. Beterschap!
Wat @AmazoneSlash zegt plus de kans is best groot dat gaandeweg de dag je jezelf alleen maar beroerder gaat voelen
Ik ben met een aantal collega’s best close, spreken ook buiten werktijd af voor etentjes of borrels. Maar nu zie ik dat ze een groepsapp zonder mij hebben High school flasbaaaacks.
Ah wat lullig, hoe heb je dat gezien en heb je ze aangesproken?
Wtf is dit voor een rare griep? ‘Snachts mega koorts en ijlen. ‘Smorgens voelt het alsof ik doodga. En dan de middag en avond voel ik me prima. Om vervolgens weer exact t zelfde riedeltje van koorts en kut voelen af te spelen. Al 6 dagen op rij???
Omdat je lichaam ‘s nachts herstelt toch? Ik herken het iig wel, voel me vaak ‘s avonds wel wat beter.
Zo herkenbaar! Al 1,5 week gaande hier. Sterkte & beterschap!