Wtf is dit voor een rare griep? ‘Snachts mega koorts en ijlen. ‘Smorgens voelt het alsof ik doodga. En dan de middag en avond voel ik me prima. Om vervolgens weer exact t zelfde riedeltje van koorts en kut voelen af te spelen. Al 6 dagen op rij???
Omdat je lichaam ‘s nachts herstelt toch? Ik herken het iig wel, voel me vaak ‘s avonds wel wat beter.
Zo herkenbaar! Al 1,5 week gaande hier. Sterkte & beterschap!
Ja ik herken wel dat ik savonds me vaak iets beter voel. Maar nu voel ik me smiddags en savonds alsof er niks aan de hand is om in de nacht nog zieker als de dag ervoor te zijn.
Ik weet niet of het vergelijkbaar is, maar ik had met mijn autoimmuunziekte een soortgelijke cyclus (de nacht en ochtend waren vreselijk, daarna ging het wel weer, om vervolgens de volgende nacht weer veel last te hebben). In dat geval heeft het te maken met je cortisol wat een 24-uurscyclus heeft. Je cortisol gaat in de loop van de ochtend omhoog en dat onderdrukt je immuunsysteem.
Laptop scherm van collega met whatsapp stond open en zag het gewoon staan, niet gezocht oid. Nog niet aangesproken, even over nadenken hoe ik dat ga doen.
Ja dit is net zo bij infecties!
Was het niet voor je verjaardag ofzo?
Maar hoezo mogen ze geen groepsapp zonder jou hebben? Waarom ga je er direct van uit dat dat niet okay is?
Ja slechte eigenschap van me, van het slechtste uitgaan!
Sorry moet ff aan de White Lotus van gisteren denken met die drie vriendinnen, die elkaar meer haten dan liefhebben haha en ondertussen elkaar de hele tijd complimenteren.
Maar denk niet dat er ‘iets aan de hand is’, heb ook zoveel groepapps met verschillende samenstellingen van mensen die elkaar ook kennen, soms gaat dat gewoon zo omdat je een keer afspreekt met die en die en dan ga je verder in een groep af en toe en dan weer in een andere groep. Denk dat ze erop aanspreken er juist een ding van maakt, zou het persoonlijk niet doen.
Je hebt ook helemaal gelijk, thanks!
Hahaha ik lees nu wat nieuwsberichten over mensen die cocaine smokkelen onder een pruik of toupet. Bij sommigen is het best goed verstopt, maar hoe dacht deze man dat het niet op zou vallen?!
Wel lef om dit zo te doen of hij wilde graag naar ‘het hotel’
Nee hoor, ook jij verdiend het gewoon om een keer zorgeloos op vakantie te kunnen gaan. Dit heb je ook gewoon nodig om je batterij op te laden.
Sorry ik snap dat het niet leuk voelt maar ik zie deze posts alsof ze gedaan zijn door “Cameron”.
Verder mee eens wat betreft bespreken (niet bespreken)
Ziet er veelbelovend uit, ik heb kaartjes gekocht!
Ik heb vannacht echt waanzinnige koorts gekregen wat resulteerde in heeeele vreemde dromen, onder anderen ik die oneindig de afwas moest doen zonder theedoek waardoor de glazen en borden zich opstapelde tot een gigantische berg?? Heb er helemaal stress van gekregen haha wtf
Ik heb gisteren heel dom mijn hoofd gestoten tegen een roestige rolluik op mijn werkm en besefte in mijn angstige doemgedachten daardoor ineens dat ik na de standaardvaccinatie toen ik negen was nooit een herhalingsprik voor tetanus heb gehaald. Nu heb ik vanochtend een mailtje gestuurd naar het vaccinatiecentrum van mijn streek, en dat is helemaal top gegaan (vrijwel direct antwoord, na twee mails al een afspraak voor een tetanusprik gepland), maar HET LETTERTYPE DAT ZE DAAR GEBRUIKEN IS NIET TE DOEN:
Wtf, hahaha
Dit ziet er echt uit alsof ze deze afspraak het liefst met ganzenveer op een rol perkament hadden geschreven, vasthouden aan de goede oude tijd!!