Noooo, de compost cookies vond ik echt fantastisch! Een heel stuk taart wel veel zoet inderdaad, wat dat betreft vond ik de truffles een fijnere hoeveelheid
Heerlijk is dat! Mijn vriend zit al meer dan een jaar ziek thuis, waarbij fysiek niet het probleem is. En ik weet echt niet hoe ik er ooit weer aan moet wennen dat ik vrijwel niks in het huishouden doe en niks hoef te regelen als hij ooit weer gaat werken. Ik voel me inderdaad net een man die alleen maar werkt en naar de partner verwijst als er iets met huis/afspraken is.
Omfg het is eindelijk rustig op mijn werk en ik kan gewoon op tijd naar huis
Ik werk thuis en ik hoor al de heeeele dag een soort koe-bel, je weet wel alsof je in Oostenrijk bent en er loopt een koe. Maar ik weet niet waar het vandaan komt want elke keer als ik naar buiten loop stopt het en uit het raam zie ik niks.
Omg⦠ik liep vanmiddag in de stad en een vrouw had dit letterlijk aan haar handtas zitten. Echt zon irritant geluid, snap niet dat ze er zelf niet knettergek van wordt.
Haar (puber)dochter schaamde zich duidelijk wel, die probeerde m steeds vast te pakken zodat hij geen geluid maakte.
Jezus waarom heb ik altijd zoān drama queen als ik een onbekend pijntje ergens heb. Ik ben helemaal overtuigd dat ik kanker heb en dood ga. Echt ik wil ook gewoon ārelaxedā ziek zijn ipv altijd maar denken dat ik iets super ergs aan de hand is en me daardoor nog gekker maken en nog kutter voelen.
Bah.
Mijn fitbit dacht net dat ik aan het spinnen was toen ik hem op de (centrifugerende) wasmachine had gelegd
Ik heb mijn fitbit ooit per ongeluk gewassen in de wasmachine en hij dacht dat ik aan het voetballen was. Nog steeds verbaasd dat dat de conclusie was.
Heb je het ticket van 1.1 miljoen dollar gekocht?
Het duurste kaartje is 1.1 miljoen
Ik kwam door al die filmpjes van het concert van Pitbull ineens weer bij een oude playlist Zumba muziek uit met allemaal liedjes van Daddy Yankee enzo. En ik kan letterlijk alles nog helemaal meedansen terwijl ik al minstens 5 jaar niet meer in een Zumba-les heb gestaan omdat ik het voor boomers vond ineens.
En toen moest ik ineens huilen van nostalgie en heb ik een Zumba-les geboekt voor morgenavond. Hele rare avond dit haha.
Ja!
Holy tering ik dacht dat DHL het kutste bedrijf ooit was, maar het blijkt Logique (transportbedrijf) te zijn.
Als een winkel hiermee samenwerkt, wees gewaarschuwd. En bestel er niet! Onbetrouwbaar, zelf ongelooflijk zware en grote pakketten moeten tillen, inhoud kapot. Geen oplossingen of excuses, wat een schijtbedrijf.
Mijn kat is vanmorgen vroeg aangereden, ik ben nu aan het wachten tot ik hem op mag halen bij de dierenarts. Gelukkig lijkt het allemaal mee te vallen, maar ik ben er toch wel erg van geschrokken
Oh jeetje wat vreselijk, mān nachtmerrie. Wat superfijn dat het mee lijkt te vallen! Heeft je kat verwondingen opgelopen? Veel succes met ophalen en de komende week alleen maar knuffels en kattenkoekjes
Ik ben ook echt opgelucht dat het mee lijkt te vallen. Tenminste: ik ga ervanuit dat het zo is omdat dat een van de eerste dingen was die de dierenarts aan de telefoon zei.
Hopelijk duurt het niet heel veel langer totdat ik hem op mag halen, kan me nu nergens op concentreren
Ahh dat kan ik me voorstellen, hopelijk word je snel gebeld en is ie snel thuis!!
De accu van mijn elektrische fiets is gestolen Wat een shitzooi. Een nieuwe is 500-700 euro
Mijn broertje is begin december geĆ«migreerd voor onbepaalde tijd naar ArgentiniĆ« en stond net opeens als verrassing aan de deur š„¹
Heb een nieuw telefoonhoesje en het voelt een beetje alsof ik een nieuwe telefoon heb haha