Ik haat deze afgrijselijke Beatles shirt nerd
Edit: HAHAHAHAH Astrid heeft echt geen tijd voor bullshit vandaag.
Ik haat deze afgrijselijke Beatles shirt nerd
Edit: HAHAHAHAH Astrid heeft echt geen tijd voor bullshit vandaag.
Coldplay een rockband?
Wow wat sla jij allemaal op dan?
Alle dagboekposts voor een boek
Er was een heel lief pupje ergens uit iemands tuin ontsnapt en stak alleen het zebrapad over. Gelukkig stonden andere auto’s ook stil. Maar er is niemand die dan uit stapt om wat te doen. Beetje lokken hij kwam heel lief naar me toe gehuppeld. Zijn baasjes kwamen noet veel later naar buiten omdat ze hem zochten, dus ik had niet veel knuffeltijd.Nu zit ik thuis en bedenk ik me dat ik hem best had willen houden.
Ik ben tegen dierenmishandeling maar van de puppy (en andere volwassen hond) van mijn bovenbuurvrouw krijg ik inmiddels wel een beetje moord neigingen. Ben niet de enige van de buren die last heeft van dat geblaf urenlang.
Och arme hondjes. Die kunnen hun energie waarschijnlijk niet kwijt.
Er liep een clown langs mijn raam ![]()
Woon je toevallig in een carnavalsgebied?
Nou ik hoop dat het voor carnaval is inderdaad, het leeft hier niet echt in de wijk verder
Was vandaag rondje wandelen met m’n vrienden en een bevriend stel. Zien we ineens een man die z’n hond uitlaat de hond een harde trap geven, slaan en de hele tijd keihard aan de riem trekken. Terwijl de hond helemaal niets verkeerd deed, gewoon op klaarlichte dag midden in een park. We wisten gewoon niet wat we moesten doen, het voelde niet oké om gewoon door te lopen, maar we waren ook te bang om er wat van te zeggen. Want je weet niet met wie je te maken hebt. We hebben maar de politie gebeld (geen spoed) omdat we íets wilden doen. Maar achteraf baal ik dat we hem er niet op hebben aangesproken. Tegelijkertijd denk ik: waarschijnlijk had hij gevraagd waar we ons mee bemoeien en zou het niks veranderd hebben.
Kan gewoon niet voorstellen dat je zo met zo’n beestje omgaat. Het liefste had ik die hond gewoon zelf meegenomen. Je bent zo machteloos op zo’n moment
astrid is een koningin, weinig tv mensen aan wie je zo goed kan aflezen dat ze iemand niet mogen
Ik heb de afgelopen 15 jaar wel 10x bij de huisarts gezeten voor een keelamandelontsteking die niet uit te houden was en daarnaast ook nog met regelmatig een gehad waarmee ik niet naar de huisarts ben gegaan. Bij deze heb ik besloten dat die motherfuckers er dit jaar nog uit gaan.
Beste beslissing ooit voor mij! De operatie is geen pretje maar veel liever dat dan nog blijven aanmodderen en iedere keer weer ziek door die rot amandelen. Sterkte!!
Bij mij zijn ze er op mijn 22e uitgegaan en heb dezelfde ervaring, @seveneleven, goede beslissing!
Vooral veel tips, bijvoorbeeld over schoonmaken of plekken om te lunchen ofzo. Ik moet er ook bij zeggen dat ik er daarna nooit meer naar kijk :’) Ga ik nu maar eens doen.
Vreselijk inderdaad😣 Ik heb gisteren iets vergelijkbaars gezien. Durfde er niks van te zeggen want grote opgefokte man. Mensen moeten veel beter nadenken voordat ze huisdieren nemen.
Ik vind het bijna knap dat jij/jullie je woede hebben kunnen inhouden joh. Ik zou dat nooit kunnen
Het werd gisteren een beetje later dan gepland en nu lig ik brak in bed te stinken terwijl mijn vriend witbrood voor kleffe tosti’s en cola aan het halen is. Voel me weer helemaal 21 ![]()