Wat je even kwijt wil #70

Ik ben vanavond naar Prima Facie van ITA geweest en het was zó goed. Er zijn nog kaarten voor Rotterdam en Maastricht. Als je de kans hebt zeker gaan! (En niet afschrikken van het feit dat het een monoloog van 100 minuten is, je wordt compleet meegezogen door Maria Kraakman).

7 likes

Ja! Ik was twee weken geleden en vond het ook enorm goed.
Echt een mokerslag, heel indrukwekkend.

3 likes

Altijd als ik mijn haar föhn, moet ik denken aan de series/films op tv vroeger waarin iemand vermoord werd door een föhn in een bad/douche te gooien. Ik ben benieuwd of deze associatie ooit nog uit mijn brein verdwijnt

12 likes

Ben je verzekerd? Als in; fiets verzekering? Hier kan je wat van terug krijgen.

1 like

Nee ik heb geen fietsverzerkering. Want dat kost over de looptijd van de hele verzekering evenveel als de accu me nu in 1x kost, dus dat vind ik het niet waard.

2 likes

Ja, dat heb ik ook! Al denk ik vooral aan een videoclip van No Doubt (It’s my life denk ik).
Ik durf mijn haren ook niet te föhnen als mijn man of kind in bad zitten, dan ga ik naar een andere kamer.

3 likes

Ja dit heb ik ook :joy::joy:
Net ook even die videoclip gekeken van its my life en is idd iconisch

1 like

Ik ben altijd wel pro-EU geweest, maar voel me de afgelopen weken ineens echt super Europees? Voel deze verbondenheid normaal alleen tijdens eurovision :sweat_smile: toch nog één positief ding tijdens deze periode…

9 likes

Heb hardop gelachen om deze typo van de VRT, ‘Turth Social”, ik las het als ‘Turd Social’

13 likes

https://www.nu.nl/achterklap/6347573/britt-dekker-kocht-theorie-examen-voor-180-euro-scheelde-veel-leeswerk.html

Sommige mensen zien het verkeer sls een Sims-spel ofzo? En dan nog zeggen: ik kan goed rijden, ik moest alleen bij mijn examen borden raden. :smiling_face_with_tear:

2 likes

Lol 2 voor 12 waar ze het hebben over Blake Lively en Justin en Astrid doet echt Bitchy over Blake, love it

IMG_2404

7 likes

Ik haat deze afgrijselijke Beatles shirt nerd

Edit: HAHAHAHAH Astrid heeft echt geen tijd voor bullshit vandaag.

4 likes

Coldplay een rockband?

4 likes

Oeps.

1 like

Wow wat sla jij allemaal op dan?

9 likes

Alle dagboekposts voor een boek

17 likes

Er was een heel lief pupje ergens uit iemands tuin ontsnapt en stak alleen het zebrapad over. Gelukkig stonden andere auto’s ook stil. Maar er is niemand die dan uit stapt om wat te doen. Beetje lokken hij kwam heel lief naar me toe gehuppeld. Zijn baasjes kwamen noet veel later naar buiten omdat ze hem zochten, dus ik had niet veel knuffeltijd.Nu zit ik thuis en bedenk ik me dat ik hem best had willen houden.

9 likes

Ik ben tegen dierenmishandeling maar van de puppy (en andere volwassen hond) van mijn bovenbuurvrouw krijg ik inmiddels wel een beetje moord neigingen. Ben niet de enige van de buren die last heeft van dat geblaf urenlang.

1 like

Och arme hondjes. Die kunnen hun energie waarschijnlijk niet kwijt.

Er liep een clown langs mijn raam :clown_face:

3 likes