Wat je even kwijt wil #70

Ik wil om deze rede een vriend. Ik zit nu alleen op de bank en moet dan in deze staat naar de winkel…

7 likes

Kk brak en de eerste dag van je menstruatie in de tram in een overvol Amsterdam is nu al het dieptepunt van maart.

7 likes

Ik heb helemaal geen makkelijke relatie met mijn broer en ben ook geen kinderlover in de zin dat ik elk kind geweldig vind maar ik hou zo fucking veel van mijn nichtje van 1,5 :heart_eyes: ik heb laatst weer een paar keer opgepast en dan is het sowieso leuk, maar wel altijd een paar minuten wennen en had wel het idee dat ze mij “herkende” als positief/goed volk, maar ik zag haar net op een verjaardag van gezamenlijke vrienden van ons en het gevoel toen ze mijn meteen herkende en erkende en een knuffel kwam geven en op haar manier zei “tante” echt omgggggggg beste op de wereld <3

72 likes

Ik heb een nieuwe badge op m’n Garmin app, 40 000 stappen op één dag :partying_face:

@boonie Ik herken dat, ik heb altijd zo goed als geen band gehad met m’n broer, maar sinds mijn nichtje er is heb ik het idee dat hij me toch een beetje erkend. En m’n nichtje (3.5) is zoo leuk en hoe ze altijd tante ‘verbastering van m’n naam’ roept als ze me ziet vind ik zo cute. ik verbeter ook de mensen die m’n naam wél goed zeggen. Ik wil die verbastering bij m’n nichtje blijven houden :joy:

7 likes

Ik moet nog 3 tot 4 weken zzp-werk op kantoor doen, maar nu lijkt m’n laptop er helemaal mee te zijn gestopt :sob: en alle flexplekken met vaste computers zijn op 3 van m’n 4 werkdagen komende weken al helemaal volgeboekt. Echt zo kut dit. Helemaal geen zin om morgen meteen de week te beginnen met een constructie bedenken hoe ik dit ga oplossen de komende weken.

4 likes

Ik keek net een filmpje van iemand die kaneelbroodjes bakte en ik dacht ‘hmm het lijkt wel of ik het kan ruiken’, maar ik had net rode tijgerbalsem op mijn schouder gesmeerd :’) wel goede geurbeleving en nu heb ik zin in kaneelbroodjes.

8 likes

Een laptop lenen van een goede vriend of familie? Ik heb bijvoorbeeld een prima laptop staan die ik alleen gebruik als ik weer een Sims periode heb. Die zou een vriendin best een paar weken kunnen lenen.

4 likes

Was de discussie ook met die zwager of jullie onderling? Want als je de puffer van je kind met astma vergeet en hem niet wil komen brengen ben je echt een nalatige lul. En al helemaal als je de deur niet opendoet.

34 likes

Als hij heeft gedronken en niet wil autorijden snap ik wel dat hij hem niet komt brengen.

Maar hij had die pomp gewoon direct in moeten pakken, lijkt me het allerbelangrijkste. En niet zeuren als iemand het op wil komen halen.

4 likes

Er zijn weinig dingen schattiger dan dieren die genieten van de zon :heart_eyes::heart_eyes:

33 likes

Ik zit inmiddels op cyclus dag 35 en heb een normale cyclus van gemiddeld en meestal 28 dagen (maar variërend 26-30 dagen over dit afgelopen jaar). Ben nu op het punt dat ik denk ik teleurgesteld ga zijn als ik ongesteld word? :sweat_smile:

Maar goed ik heb een koperspiraal en er zijn zat redenen te bedenken waardoor het dit keer afwijkt dus het zal een dezer dagen wel komen.

3 likes

@Zemraluani waarom een duim?

1 like

Ik ben op dag 39 en normaal ook hartstikke regelmatig, zit er iets in de lucht?

Er zit bij mij iig sowieso geen embryo in mijn baarmoeder, heb vorige week (op dag 33) nog een inwendige echo gehad en de gyn zei dat het eruit zag alsof het elk moment kon starten (zo knap hoe ze dat aan wat grijze en zwarte strepen en vlakken kunnen zien).

1 like

Teleurgesteld omdat je hoopt op een zwangerschap of omdat je geen zin hebt om ongesteld te zijn?

2 likes

“Hoopt op zwangerschap” is een beetje te sterk verwoord want ik gebruik niet voor niets anticonceptie maar inderdaad dat het idee van o jee ik word maar niet ongesteld ik ben toch niet zwanger??, veranderd is in o hmm stel ik ben zwanger dan was dat niet het idee maar wel welkom en de fantasie er bij haha

Omdat je cyclus me nul boeit, zijn vast topics voor

2 likes

Als wat je even kwijt wilt topic kan alles hier in lijkt me

26 likes

Er zijn ook topics voor jouw gezeik

29 likes

Nouja er is een menstruatie topic en dat lijkt me een vrij logische en duidelijke plek voor dit soort verhalen

6 likes

Die topics over deze onderwerpen zijn er niet voor niks.

En jij hebt toch ook al een hond in een kinderwagen?

1 like