Wat je even kwijt wil #70

Woon je toevallig in een carnavalsgebied?

Nou ik hoop dat het voor carnaval is inderdaad, het leeft hier niet echt in de wijk verder

2 likes

Was vandaag rondje wandelen met m’n vrienden en een bevriend stel. Zien we ineens een man die z’n hond uitlaat de hond een harde trap geven, slaan en de hele tijd keihard aan de riem trekken. Terwijl de hond helemaal niets verkeerd deed, gewoon op klaarlichte dag midden in een park. We wisten gewoon niet wat we moesten doen, het voelde niet okĆ© om gewoon door te lopen, maar we waren ook te bang om er wat van te zeggen. Want je weet niet met wie je te maken hebt. We hebben maar de politie gebeld (geen spoed) omdat we Ć­ets wilden doen. Maar achteraf baal ik dat we hem er niet op hebben aangesproken. Tegelijkertijd denk ik: waarschijnlijk had hij gevraagd waar we ons mee bemoeien en zou het niks veranderd hebben.

Kan gewoon niet voorstellen dat je zo met zo’n beestje omgaat. Het liefste had ik die hond gewoon zelf meegenomen. Je bent zo machteloos op zo’n moment

4 likes

astrid is een koningin, weinig tv mensen aan wie je zo goed kan aflezen dat ze iemand niet mogen

5 likes

Ik heb de afgelopen 15 jaar wel 10x bij de huisarts gezeten voor een keelamandelontsteking die niet uit te houden was en daarnaast ook nog met regelmatig een gehad waarmee ik niet naar de huisarts ben gegaan. Bij deze heb ik besloten dat die motherfuckers er dit jaar nog uit gaan.

21 likes

Beste beslissing ooit voor mij! De operatie is geen pretje maar veel liever dat dan nog blijven aanmodderen en iedere keer weer ziek door die rot amandelen. Sterkte!!

4 likes

Bij mij zijn ze er op mijn 22e uitgegaan en heb dezelfde ervaring, @seveneleven, goede beslissing!

3 likes

Vooral veel tips, bijvoorbeeld over schoonmaken of plekken om te lunchen ofzo. Ik moet er ook bij zeggen dat ik er daarna nooit meer naar kijk :’) Ga ik nu maar eens doen.

4 likes

Vreselijk inderdaad😣 Ik heb gisteren iets vergelijkbaars gezien. Durfde er niks van te zeggen want grote opgefokte man. Mensen moeten veel beter nadenken voordat ze huisdieren nemen.

2 likes

Ik vind het bijna knap dat jij/jullie je woede hebben kunnen inhouden joh. Ik zou dat nooit kunnen

3 likes

Het werd gisteren een beetje later dan gepland en nu lig ik brak in bed te stinken terwijl mijn vriend witbrood voor kleffe tosti’s en cola aan het halen is. Voel me weer helemaal 21 :nauseated_face:

10 likes

Ik wil om deze rede een vriend. Ik zit nu alleen op de bank en moet dan in deze staat naar de winkel…

7 likes

Kk brak en de eerste dag van je menstruatie in de tram in een overvol Amsterdam is nu al het dieptepunt van maart.

7 likes

Ik heb helemaal geen makkelijke relatie met mijn broer en ben ook geen kinderlover in de zin dat ik elk kind geweldig vind maar ik hou zo fucking veel van mijn nichtje van 1,5 :heart_eyes: ik heb laatst weer een paar keer opgepast en dan is het sowieso leuk, maar wel altijd een paar minuten wennen en had wel het idee dat ze mij ā€œherkendeā€ als positief/goed volk, maar ik zag haar net op een verjaardag van gezamenlijke vrienden van ons en het gevoel toen ze mijn meteen herkende en erkende en een knuffel kwam geven en op haar manier zei ā€œtanteā€ echt omgggggggg beste op de wereld <3

72 likes

Ik heb een nieuwe badge op m’n Garmin app, 40 000 stappen op ƩƩn dag :partying_face:

@boonie Ik herken dat, ik heb altijd zo goed als geen band gehad met m’n broer, maar sinds mijn nichtje er is heb ik het idee dat hij me toch een beetje erkend. En m’n nichtje (3.5) is zoo leuk en hoe ze altijd tante ā€˜verbastering van m’n naam’ roept als ze me ziet vind ik zo cute. ik verbeter ook de mensen die m’n naam wĆ©l goed zeggen. Ik wil die verbastering bij m’n nichtje blijven houden :joy:

7 likes

Ik moet nog 3 tot 4 weken zzp-werk op kantoor doen, maar nu lijkt m’n laptop er helemaal mee te zijn gestopt :sob: en alle flexplekken met vaste computers zijn op 3 van m’n 4 werkdagen komende weken al helemaal volgeboekt. Echt zo kut dit. Helemaal geen zin om morgen meteen de week te beginnen met een constructie bedenken hoe ik dit ga oplossen de komende weken.

4 likes

Ik keek net een filmpje van iemand die kaneelbroodjes bakte en ik dacht ā€˜hmm het lijkt wel of ik het kan ruiken’, maar ik had net rode tijgerbalsem op mijn schouder gesmeerd :’) wel goede geurbeleving en nu heb ik zin in kaneelbroodjes.

8 likes

Een laptop lenen van een goede vriend of familie? Ik heb bijvoorbeeld een prima laptop staan die ik alleen gebruik als ik weer een Sims periode heb. Die zou een vriendin best een paar weken kunnen lenen.

4 likes

Ik lig met mijn nichtje beneden op de bank omdat het arme kind zich helemaal suf hoest. Ze heeft normaal een pompje voor benauwdheid maar die is mijn zwager vergeten mee te geven. Mijn man is nu, na een dikke discussie, naar mijn zwager toe om dat pompje op te halen. Nu hoop ik dat ie opendoet na een eerste avond carnaval.

1 like

Was de discussie ook met die zwager of jullie onderling? Want als je de puffer van je kind met astma vergeet en hem niet wil komen brengen ben je echt een nalatige lul. En al helemaal als je de deur niet opendoet.

34 likes