Als hij heeft gedronken en niet wil autorijden snap ik wel dat hij hem niet komt brengen.
Maar hij had die pomp gewoon direct in moeten pakken, lijkt me het allerbelangrijkste. En niet zeuren als iemand het op wil komen halen.
Als hij heeft gedronken en niet wil autorijden snap ik wel dat hij hem niet komt brengen.
Maar hij had die pomp gewoon direct in moeten pakken, lijkt me het allerbelangrijkste. En niet zeuren als iemand het op wil komen halen.
Er zijn weinig dingen schattiger dan dieren die genieten van de zon
Ik zit inmiddels op cyclus dag 35 en heb een normale cyclus van gemiddeld en meestal 28 dagen (maar variërend 26-30 dagen over dit afgelopen jaar). Ben nu op het punt dat ik denk ik teleurgesteld ga zijn als ik ongesteld word?
Maar goed ik heb een koperspiraal en er zijn zat redenen te bedenken waardoor het dit keer afwijkt dus het zal een dezer dagen wel komen.
Ik ben op dag 39 en normaal ook hartstikke regelmatig, zit er iets in de lucht?
Er zit bij mij iig sowieso geen embryo in mijn baarmoeder, heb vorige week (op dag 33) nog een inwendige echo gehad en de gyn zei dat het eruit zag alsof het elk moment kon starten (zo knap hoe ze dat aan wat grijze en zwarte strepen en vlakken kunnen zien).
Teleurgesteld omdat je hoopt op een zwangerschap of omdat je geen zin hebt om ongesteld te zijn?
“Hoopt op zwangerschap” is een beetje te sterk verwoord want ik gebruik niet voor niets anticonceptie maar inderdaad dat het idee van o jee ik word maar niet ongesteld ik ben toch niet zwanger??, veranderd is in o hmm stel ik ben zwanger dan was dat niet het idee maar wel welkom en de fantasie er bij haha
Omdat je cyclus me nul boeit, zijn vast topics voor
Als wat je even kwijt wilt topic kan alles hier in lijkt me
Er zijn ook topics voor jouw gezeik
Nouja er is een menstruatie topic en dat lijkt me een vrij logische en duidelijke plek voor dit soort verhalen
Die topics over deze onderwerpen zijn er niet voor niks.
En jij hebt toch ook al een hond in een kinderwagen?
Maar dat geldt toch voor de meeste posts in dit topic? Als ik even naar boven scrol zie ik posts die prima of zelfs beter in het ‘het leed dat familie heet’ of het werk topic passen. Wat maakt dit nou zo anders?
Ik ben hier ook altijd zo van onder de indruk haha, krijg je een heel verhaal over follikels en eileiders en weet ik wat, ik zie alleen maar willekeurige grijstinten door elkaar??
Dat t over zwangerschap/kinderen gaat en daar zijn sommigen hier nogal allergisch voor en dat moet dan altijd geuit worden
Wat heeft een hond in een kinderwagen hier nu weer mee te maken?
Haha wat ik heb geen hond in een kinderwagen? wel een hond, geen kinderwagen
de essentie was toch niet mn cyclus of menstruatie en ik heb ook niet daadwerkelijk een actieve kinderwens die ik dus in dat topic wil bespreken (@Druppels)
Was gewoon een gedachte die ik “even kwijt wilde”
Ik ben de laatste tijd zo verstrooid en heb nu veel te laat opgemerkt dat ik 10 euro heb betaald voor 1 dove original deo ipv een multipak. Voel me zo gescamd.
Er is echt geen ontkomen aan geneuzel over vruchtbaarheid en kinderen he godver dit is echt top 5 nadelen van vrouw zijn.