Maar dat geldt toch voor de meeste posts in dit topic? Als ik even naar boven scrol zie ik posts die prima of zelfs beter in het ‘het leed dat familie heet’ of het werk topic passen. Wat maakt dit nou zo anders?
Ik ben hier ook altijd zo van onder de indruk haha, krijg je een heel verhaal over follikels en eileiders en weet ik wat, ik zie alleen maar willekeurige grijstinten door elkaar??
Dat t over zwangerschap/kinderen gaat en daar zijn sommigen hier nogal allergisch voor en dat moet dan altijd geuit worden
Wat heeft een hond in een kinderwagen hier nu weer mee te maken?
Haha wat ik heb geen hond in een kinderwagen?
wel een hond, geen kinderwagen
de essentie was toch niet mn cyclus of menstruatie en ik heb ook niet daadwerkelijk een actieve kinderwens die ik dus in dat topic wil bespreken (@Druppels)
Was gewoon een gedachte die ik “even kwijt wilde”
Ik ben de laatste tijd zo verstrooid en heb nu veel te laat opgemerkt dat ik 10 euro heb betaald voor 1 dove original deo ipv een multipak. Voel me zo gescamd.
Er is echt geen ontkomen aan geneuzel over vruchtbaarheid en kinderen he godver dit is echt top 5 nadelen van vrouw zijn.
Oh
ik dacht dat jij ook zo’n labiele hond had waar je veel rekening mee moest houden. Maar dan is dat misschien iemand anders
Ja vind ik ook wat van als hier een heel drama over iemands familie wordt beschreven dus dat is inderdaad niet anders
Ahww wat een lief koevarkentje
Mijn vriends nichtje wordt vandaag 16 en ik heb vanochtend echt plezier gehad in het samenstellen van een cadeaupakketje vol cosmetica (op mijn werk lol, een goedgevulde Italiaanse apotheek). Heb helemaal mijn best gedaan om het leuk in te pakken en ik kijk echt uit naar haar reactie ![]()
Ik lig al in bed want ben oud. Maar ineens komt er een herinnering boven van 20 jaar geleden. Ik liep net stage op een gesloten afdeling en we gingen met de bewoners bloemschikken. Een collega kon het heel goed, dus ik vroeg ‘heb je hier een cursus voor gedaan?’ Waarop zei reageerde met ‘nee, een opleiding’… Oeps. Dus nu ben ik lang en breed volwassen, maar brengt deze herinnering direct die schaamte en ongemakkelijkheid terug.
Ik ben, wat mij betreft ongewild, verwikkeld in een conflict. Ik heb al een aantal pogingen gedaan om het op te lossen, maar zonder resultaat. Ik zou het dus eigenlijk los moeten laten, maar ik vind dat zo moeilijk. Ik moet echt leren hoe ik dat kan doen, want het is zo shit om er elke keer wakker van te liggen of verdrietig over te zijn.
Vraag me niet hoe, deze anti sporter is in een hyrox algoritme terecht gekomen. Dat is mijn persoonlijke hel en dan moet je ook nog 100€ betalen om mee te doen?!
Ja nog wel meer ook! En het is ook een hel om mee te doen
Ik loop nu 2 keer in de week hard en dan nog 1 of 2 keer een hiit workout. Ik zweet als een otter en was dus elke keer m’n haar. Maar jij sport volgens mij elke dag. Dus ik vroeg me af hoe jij dat doet, was je ook elke keer je haar?
En dan hoor ik ook nog aardig wat verhalen van blessures omdat het natuurlijk een grote inspanning is voor het lichaam
Je bedoelt dat mensen die niet goed trainen zo’n hyrox denken te lopen en dan er geblesseerd uit komen.
Ik heb een cake gebakken en wil hem direct proeven maar hij moet afkoelen ![]()