Oh ik dacht dat jij ook zo’n labiele hond had waar je veel rekening mee moest houden. Maar dan is dat misschien iemand anders
Ja vind ik ook wat van als hier een heel drama over iemands familie wordt beschreven dus dat is inderdaad niet anders
Ahww wat een lief koevarkentje
Mijn vriends nichtje wordt vandaag 16 en ik heb vanochtend echt plezier gehad in het samenstellen van een cadeaupakketje vol cosmetica (op mijn werk lol, een goedgevulde Italiaanse apotheek). Heb helemaal mijn best gedaan om het leuk in te pakken en ik kijk echt uit naar haar reactie
Nee met mijn man, die had in eerste instantie iets van: we wachten nog even want het is vijf uur in de ochtend. Maar daar was ik het niet mee eens. Uiteindelijk zag hij wel in dat het de verstandigste keuze was.
Ik lig al in bed want ben oud. Maar ineens komt er een herinnering boven van 20 jaar geleden. Ik liep net stage op een gesloten afdeling en we gingen met de bewoners bloemschikken. Een collega kon het heel goed, dus ik vroeg ‘heb je hier een cursus voor gedaan?’ Waarop zei reageerde met ‘nee, een opleiding’… Oeps. Dus nu ben ik lang en breed volwassen, maar brengt deze herinnering direct die schaamte en ongemakkelijkheid terug.
Ik ben, wat mij betreft ongewild, verwikkeld in een conflict. Ik heb al een aantal pogingen gedaan om het op te lossen, maar zonder resultaat. Ik zou het dus eigenlijk los moeten laten, maar ik vind dat zo moeilijk. Ik moet echt leren hoe ik dat kan doen, want het is zo shit om er elke keer wakker van te liggen of verdrietig over te zijn.
Vraag me niet hoe, deze anti sporter is in een hyrox algoritme terecht gekomen. Dat is mijn persoonlijke hel en dan moet je ook nog 100€ betalen om mee te doen?!
Ja nog wel meer ook! En het is ook een hel om mee te doen
Ik loop nu 2 keer in de week hard en dan nog 1 of 2 keer een hiit workout. Ik zweet als een otter en was dus elke keer m’n haar. Maar jij sport volgens mij elke dag. Dus ik vroeg me af hoe jij dat doet, was je ook elke keer je haar?
En dan hoor ik ook nog aardig wat verhalen van blessures omdat het natuurlijk een grote inspanning is voor het lichaam
Je bedoelt dat mensen die niet goed trainen zo’n hyrox denken te lopen en dan er geblesseerd uit komen.
Ik heb een cake gebakken en wil hem direct proeven maar hij moet afkoelen
Ik gebruik heel veel (natuurlijke) droogshampoo tussendoor; maar ik zwem ook 1-2 keer per week, dus dan moet ik wel gedwongen mijn haar wassen. Maar dat is inderdaad veel gedoe, probeer het maar 2 keer per week te wassen dus zo probeer ik het zwemmen ook in te plannen.
Die droogshampoo doe ik ook al in de sportschool in mijn haar heb het idee dat het dan ook minder vies en vettig wordt. Je zou ook miscelair water in je haren kunnen doen en dat droog föhnen.
Boeie! Gewoon eten
zometeen is er op werk een vegan lunch verzorgd en weet nu al dat mensen (boomers maar niet alleen boomers) echt moeilijk gaan doen kijk er tegenop
Des te meer voor jou om te eten
O die natuurlijke droogshampoo is een goeie! Dat ga ik ook proberen. Dankjewel!
De laatste tijd ontvang ik allerlei herinneringen van gedeelde foto’s op verschillende tijdlijnen, en terwijl ik ze bekijk, word ik helemaal blij bij de gedachte aan mijn borstverkleining van vorig jaar februari; wat waren die borsten groot! Ik ben zo blij dat het huidige formaat nu veel beter bij me past, vind ik zelf tenminste
Ik ben in Amerika en raakte in gesprek met een local, ze vroeg waar we vandaan kwamen dus ik zeg The Netherlands. Zij helemaal blij want ze was een tripje aan het plannen naar Amsterdam en wilde bevestiging dat het echt leuk was blabla. Zegt ze daarna “but where in Amsterdam is the Netherlands?”, zeg ik dat Amsterdam de hoofdstad is van Nederland, nouuuu ze keek me echt aan alsof ze water zag branden. “Omg really, so Amsterdam isn’t a country??”