Wat je even kwijt wil #70

Ik gebruik heel veel (natuurlijke) droogshampoo tussendoor; maar ik zwem ook 1-2 keer per week, dus dan moet ik wel gedwongen mijn haar wassen. Maar dat is inderdaad veel gedoe, probeer het maar 2 keer per week te wassen dus zo probeer ik het zwemmen ook in te plannen.

Die droogshampoo doe ik ook al in de sportschool in mijn haar heb het idee dat het dan ook minder vies en vettig wordt. Je zou ook miscelair water in je haren kunnen doen en dat droog föhnen.

5 likes

Boeie! Gewoon eten :stuck_out_tongue_closed_eyes:

1 like

zometeen is er op werk een vegan lunch verzorgd en weet nu al dat mensen (boomers maar niet alleen boomers) echt moeilijk gaan doen :weary::weary: kijk er tegenop

9 likes

Des te meer voor jou om te eten :joy:

3 likes

O die natuurlijke droogshampoo is een goeie! Dat ga ik ook proberen. Dankjewel!

De laatste tijd ontvang ik allerlei herinneringen van gedeelde foto’s op verschillende tijdlijnen, en terwijl ik ze bekijk, word ik helemaal blij bij de gedachte aan mijn borstverkleining van vorig jaar februari; wat waren die borsten groot! Ik ben zo blij dat het huidige formaat nu veel beter bij me past, vind ik zelf tenminste :grin:

16 likes

Ik ben in Amerika en raakte in gesprek met een local, ze vroeg waar we vandaan kwamen dus ik zeg The Netherlands. Zij helemaal blij want ze was een tripje aan het plannen naar Amsterdam en wilde bevestiging dat het echt leuk was blabla. Zegt ze daarna “but where in Amsterdam is the Netherlands?”, zeg ik dat Amsterdam de hoofdstad is van Nederland, nouuuu ze keek me echt aan alsof ze water zag branden. “Omg really, so Amsterdam isn’t a country??” :smiling_face_with_tear:

30 likes

Maar what about Amsterdam beach en Amsterdam outlet :stuck_out_tongue_closed_eyes:

5 likes

Hahaha, ik had een soortgelijke ervaring in de VS. M’n vriend en ik waren in een antiekwinkeltje en hij wees naar Delfts blauwe vazen de en verkoopster zag dat, dus zij begon erover dat het Nederlands is en dergelijke. Dus ik zei dat ik uit Nederland kom en toen zei ze dat ze het zo leuk vond om iemand zo ‘exotisch’ in de winkel te hebben, helemaal uit Denemarken! Dus ik probeerde al uit te leggen dat Nederland en Denemarken toch echt twee verschillende landen waren, maar het kwartje leek niet echt te willen vallen.
En later kwam ze achter ons aan in de winkel om een boek te laten zien uit Finland, want ze dacht dat het geschreven was in Nederlandse taal. Maar toen ik ging uitleggen dat het Fins was, raakte ze in de war, want ‘don’t you just all speak the same language’ en ‘is there a difference’?

17 likes

Hahah een Amerikaan reageerde ooit op mij toen ik vertelde dat ik uit Nederland kom: omggggg I love Europe so much, Europe is amazing.

Ja… maar wel heel verschillende soorten landen he. Begreep hij niet.

4 likes

@NothingAboutSam @FredPaillet ja echt hoe dan, deze mensen zijn zo wereldvreemd :joy:

Toen ik een Amerikaan vertelde dat ik in Amsterdam woonde zei hij ‘ohhh yeah Amsterdam, that’s close to Copenhagen right?!’. Nja misschien voor Amerikaanse standaarden wel.

4 likes

Of ahhh the netherlands thats close to Amsterdam right?!

Maarja

1 like

Ik ben zo goed geholpen door de klantenservice van Odido, echt wonderbaarlijk. Geen domme vragen, geen moeilijk gedoe, heel snel geld teruggekregen en het helemaal opgelost.

8 likes

Hahaha doet me denken aan die keer dat ik iemands oma in Oslo de groeten moest doen toen ik vertelde uit Nederland te komen.

7 likes

Nu je het hebt over de groeten doen, is dit nog gebruikelijk? Ik vind het zo ouderwets om via iemand anders de groeten aan iemand te doen. Ik vind het ook zo niet praktisch als mijn moeder dan mij de groeten moet doen van iemand. Groeten terug komen toch ook nooit weer bij die personen aan? :joy: App of bel mij dan gewoon maar laat groeten achterwege.

2 likes

ik ontmoette daar iemand die zei dat ze ‘greenland iceland netherlands and all that stuff’ wilde bezoeken. vrij onlogische route maar goed.

ik ergerde me daar echt aan dat popiejopie gepraat en vooral als ze dan ook zo luidruchtig dom zijn :sob:

6 likes

juist meest logische route vanuit VS, hier moet over nagedacht zijn!!!

5 likes

ja het is natuurlijk wel mogelijk juist met die stops maar de manier waarop ze aan het ratelen was kwam nou niet echt over alsof dit een daadwerkelijk uitgedachte reis was hahaha ze noemde vgm gewoon alles met ‘land’

1 like

Uiteindelijk ook gedaan na twintig minuten ipv halfuur, maar vond hem matig haha
Maar eens kijken wat ik volgende keer kan verbeteren!

1 like