Ik kijk “Hel of hotel”, de aflevering met Joost Eerdmans. Wat is dat toch een intens nare man bah
Ik had vandaag op een haar na een aanrijding met een vrachtwagen en ik zie het steeds weer voor me. Was zo geschrokken.
Ugh ik werd laatst ook aangesproken door een toerist die graag naar Nederland wilde en maar bleef vragen of hoe ver het was van Nederland naar België en van België naar Duitsland!? Ik kreeg daardoor het idee dat hij zn topo niet echt up to date had. Daarna vertelde hij dat hij naar London wilde en naar Milaan om te shoppen en naar Duitslands want hij wilde heel graag naar de Autobahn
.
Hij kwam uit Australië trouwens maar ik kon hem echt niet serieus nemen.
Mijn oma is net verhuisd (naar een verzorgingshuis) en ik was vanmorgen even bij haar op bezoek en ik schrok ervan dat er nergens een “recente” foto van mijn vader /haar zoon stond, terwijl ze die wel had (en wilde, want daar vroeg ze zelf naar een paar maanden terug dus heb ik voor haar geregeld). En ik kon er niet naar vragen want ik weet niet in hoeverre ze weet dat hij er niet meer is en wilde haar niet verdrietig maken. En misschien is het wel haar eigen keus of voor haar het beste zo, maar werd er ergens ook een beetje naar van
Hmm, snap wel dat je dat vervelend vindt gezien ze hem eerder wel had. Heeft iemand anders van de familie haar geholpen met verhuizen? Misschien kan je vragen waarom ze het zo hebben gedaan.
Ja mijn tantes, maar met de ene heb ik geen contact. Ik wil idd de volgende keer dat ik de andere tante spreek wel ff ernaar vragen.
De aanraader dan is het drielandenpunt.
Ik ben voor de eerste keer gaan sporten in mijn nieuwe sportschool en wat is het een avontuur zeg!! Zit nu een shake te drinken (die je dan niet hoeft betalen maar op je pasje gezet is) en naast me zitten 5 pensionado’s met speciaal biertjes en tennistassen.
Voelde me ook wel echt een beetje een aso met mijn tattoo en tits out outfit maar soit.
Foto praat makkelijker
Tits out always!!!
Gadverdamme! Wat is dat? ![]()
Goeie vraag
ik denk iets van een tor of kever?
Volgebsmij een soort lieveheersbeestje, die eten veel luizen en zitten daarom soms op spinazie
Vandaag echt iets stom gedaan. Brandstof was leeg, dus ik dacht even snel tanken. Nadat ik de tank vol had gegooid, dacht ik hmmm ik betaal veel meer dan wat gebruikelijk is. Kijk ik goed naar de tank bleek ik benzine ipv diesel te hebben getankt. Schaamde me dood. Dame van de tankstation was kei aardig en zei gebeurt regelmatig. Uiteindelijk kwam de anwb heb ik totaal 190 euro moeten aftikken en dan nog diesel moeten tanken. Had vandaag echt mijn dag niet. Schaamde me ook wel een beetje, terwijl andere bij de tankstation heel aardig waren.
Oh nee wat klote zeg…volgens mij gebeurt dit vaker in de snelheid en als je even niet oplet. Zo stom, maar fijn dat t is opgelost
En tis juist goed dat je zo alert was dat het je opviel. Dit grapje was nog veel duurder geweest wanneer je ook nog vrolijk was weggereden!
Ja dat klopt, wat dat betreft geluk gehad. ANWB meneer geloofde mij bijna niet dat ik m’n auto niet had gestart. Ik zo nee, ik zag het meteen en liep meteen naar de kassa toe.
Tmi topic ![]()
Wat gebeurde er eigenlijk met die benzine die ze er uit hebben gehaald? Houdt de ANWB dat?