Wat je even kwijt wil #70

Hier is een meldnummer voor: 144 (redt een dier)! Weet niet of ze accuut iemand kunnen oppakken ofzo, maar kan me wel voorstellen dat ze je kunnen adviseren in zo’n situatie

7 likes

Ik ben voor de eerste keer gaan sporten in mijn nieuwe sportschool en wat is het een avontuur zeg!! Zit nu een shake te drinken (die je dan niet hoeft betalen maar op je pasje gezet is) en naast me zitten 5 pensionado’s met speciaal biertjes en tennistassen.

Voelde me ook wel echt een beetje een aso met mijn tattoo en tits out outfit maar soit.

36 likes

Foto praat makkelijker

34 likes

Tits out always!!!

1 like

Kijk eens wat we in mijn spinazie a la crème zit

Samenvatting

11 likes

Gadverdamme! Wat is dat? :nauseated_face:

4 likes

Goeie vraag :rofl: ik denk iets van een tor of kever?

2 likes

Volgebsmij een soort lieveheersbeestje, die eten veel luizen en zitten daarom soms op spinazie

2 likes

Vandaag echt iets stom gedaan. Brandstof was leeg, dus ik dacht even snel tanken. Nadat ik de tank vol had gegooid, dacht ik hmmm ik betaal veel meer dan wat gebruikelijk is. Kijk ik goed naar de tank bleek ik benzine ipv diesel te hebben getankt. Schaamde me dood. Dame van de tankstation was kei aardig en zei gebeurt regelmatig. Uiteindelijk kwam de anwb heb ik totaal 190 euro moeten aftikken en dan nog diesel moeten tanken. Had vandaag echt mijn dag niet. Schaamde me ook wel een beetje, terwijl andere bij de tankstation heel aardig waren.

27 likes

Oh nee wat klote zeg…volgens mij gebeurt dit vaker in de snelheid en als je even niet oplet. Zo stom, maar fijn dat t is opgelost

4 likes

En tis juist goed dat je zo alert was dat het je opviel. Dit grapje was nog veel duurder geweest wanneer je ook nog vrolijk was weggereden!

19 likes

Ja dat klopt, wat dat betreft geluk gehad. ANWB meneer geloofde mij bijna niet dat ik m’n auto niet had gestart. Ik zo nee, ik zag het meteen en liep meteen naar de kassa toe.

2 likes

Tmi topic :sob:

4 likes

Wat gebeurde er eigenlijk met die benzine die ze er uit hebben gehaald? Houdt de ANWB dat?

3 likes

Kunnen ze daar nog wat mee? Is toch vermengd met de diesel die in de tank zat?

2 likes

Nee dat gaat weg. Er lag nog een laagje diesel in, want het was niet helemaal leeg. Als m’n tank van te voren leeg was dan had het opnieuw gebruikt kunnen worden. Dan had ik het meegekregen in een reservoir.

1 like

Ik vind het echt bijzonder hoeveel honger/trek ik heb in de dagen voordat ik ongesteld moet worden. Het is echt niet normaal. En nu heb ik pijn en dus een week geen enkele trek.

13 likes

Je ziet dan letterlijk je geld wegstromen. Zo lullig.

2 likes

Ik moet over een paar dagen ongesteld worden en ben echt een bodemloze put. Ik moet mezelf er steeds aan herinneren dat ik al gegeten heb want anders eet ik gewoon 5 volle maaltijden op een dag denk ik?? Second breakfast second dinner let’s go

13 likes

Hahaha ja ik ook. Ik heb afgelopen week 2 keer kibbeling gehaald en echt opgegeten alsof ik compleet uitgehongerd was. Maar ook gewoon de hele tijd denken aan eten, en wat ik daarna of morgenochtend wil eten. Maar nu is mn eetlust ineens totaal verdwenen en wil ik alleen thee.

4 likes