Toch maar eens een noorderlicht app downloaden ![]()
Maar echt! Ik werd wakker met een foto van de buurvrouw van het Noorderlicht en ben gewoon nog steeds zo jaloers hahaha. Ik liep al te pitten ![]()
Zondag zag m’n vriend een jongen wat verstoppen in de bosjes achter ons huis. Wij waren heel nieuwsgierig en hebben even gekeken en zagen een bundeltje takken wat aan elkaar geknoopt was met daaronder wat liggen. Ik heb niet goed kunnen kijken omdat er iemand aan kwam, maar mijn vriend zag bruine kartonnen buisjes met witte stickers erop en blauwe, groene en rode doppen aan de uiteinden. Ik denk dat het vuurwerk is. Het zou best ‘logisch’ zijn omdat er hier in de wijk veel mega hard knalvuurwerk wordt afgestoken, maar ik snap niet zo goed waarom je dat dan precies dáár achterlaat. Die bundel met takken zag er ook zo gekocht uit de winkel uit, allemaal dezelfde grootte en dikte. Ik wil eigenlijk nog een keer kijken maar ik durf niet haha.
als je het echt niet vertrouwd kun je de politie/wijkagent bellen.
doet me denken aan dat een forummer een keer een drugspompoen ofzo in de bosjes vond? wat was dat verhaal ook alweer?
Misschien zijn het drugs? Een agent vertelde laatst op tv dat er tegenwoordig steeds vaker kleine voorraden drugs in bosjes en op plekken buiten worden verstopt. De couriers hebben dan minder op zak en pakken dan steeds wat op de verstopte locaties weg, waardoor ze niet voor het bezit van grote dealer hoeveelheden kunnen worden aangehouden.
Ja, zou ook kunnen inderdaad! Mijn vriend dacht ook meteen aan drugs. Maar door hoe hij het omschreef dacht ik juist aan vuurwerk haha.
oh nou, niet alleen een anticlimax maar het is ook nog eens ZES JAAR geleden
Ik ben mega trots op mezelf. Heb vanochtend mijn steelwratjes in mijn nek weg laten halen als voornemen voor 2026. Ik val normaal altijd flauw bij bloedprikken, dokters enzo. En vanochtend ging het gewoon goed!
Ik bedenk me net dat door die sneeuwweek ik die hele ongemakkelijke gelukkig nieuwjaar periode op het werk gemist heb. Wat een geluk.
Bevalt je werk nog steeds? Misschien een random vraag maar je hebt best veel gedeeld in het sollicitatietopic destijds en was wel benieuwd. Als je dat wil delen uiteraard!
Wat lief dat je daar naar vraagt! Ja het bevalt heel erg goed! Van 0 naar 100 blijft wennen/zoeken/soms zwaar, maar ik vind het heel leuk, voel me capabel, heb leuke collega’s en heel goede leidinggevenden/begeleiders. Naast inhoudelijk en qua werk dus leuk en bij mij passend, is het ook een heel goede ervaring om kwetsbaar te kunnen zijn/onzekerheden te bespreken/hulp te vragen etc en dat daar dan gewoon adequaat op gereageerd wordt en je met elkaar verder komt. Voelt als een lot uit de loterij!!
Ik heb opeens een accuut ik voel me beroerd/ziek gevoel op werk. Ben bijna bang dat er iets ergs is, of dat ik accuut voedselvergiftiging heb ofzo. Probeer de paniek wat af te leiden, hopelijk trekt het zo wat bij. Ga het maar wel even aangeven als ik mijn leidinggevende zie, voor het geval ik echt ziek wordt.
Ik ben nogal hypochonder, dus het zal wel niks zijn en vooral tussen mijn oren zitten.
Er kwam net een super leuke, versierde, enveloppe binnen, die aan mij geadresseerd was. Ik al helemaal enthousiast omdat ik dacht dat mijn man iets voor mij besteld had als verrassing.
Is het iets wat ik voor mijn man heb besteld als verrassing ![]()
Ben echt teleurgesteld dat het niets voor mij is en dat ik alweer was vergeten dat ik iets voor mijn man had besteld.
Bij met sportlesje zitten 3 wat oudere dames tussen de wat jongere. Hoor ik ze net zeggen “dames, we moeten ook eens buiten de sportschool met z’n 3e kletsen, doen we samen een kop thee met wat lekkers”
🥹🥹 ik had het niet meer zo schattig
Wat leuk!
Elke leeftijd zou dat gewoon moeten doen, hee gezellig laten we eens afspreken
Doet me denken aan dat we in coronatijd wel eens een kaartje of een brievenbuspakketje kregen vanuit werk met een bon of iets lekkers en dat ik toen dacht zoiets in de postnl app te zien. Foto was een beetje vaag, maar het zag er gezellig en gekleurd uit, verwachtte verder niks anders, dus ik dacht kan niet anders dan iets vanuit werk. Was het een envelop van het cjib met een boete ![]()
Hahaha die van jou is echt kut ![]()
Verwacht je iets leuks, krijg je boete.
Ik ben opzoek naar een nieuwe baan en naar een koophuis en het is echt deprimerend. Ook natuurlijk niet de beste combi maar mijn mail bestaat uit afwijzingen en nog meer afwijzingen.