Wat je even kwijt wil #71

Ik vind het ijskoude water wat er nu uit de kraan komt echt een pluspunt met dit weer.

26 likes

Ben net terug van de winkel, op hoop van zegen.

mini shoplog:

2,5 kilo pindas
60st vetbollen
3 liter voer mix
En nog 2 netjes met van die ongepelde pinda’s

Nu is het wachten op de vogeltjes :smile:

34 likes

Volgende keer ook gedroogde meelwormen kopen. Zijn die vogels gek op

7 likes

Jaa die zitten een beetje tussen het voer mix, zat nog wel te twijfelen voor een hele emmer. Maar zal er de volgende keer ook wel een van meebrengen. :smiling_face_with_three_hearts:

4 likes

Ik vind al die sneeuwpoppen overal echt zo zo zo hartverwarmend idk whyyy :heart::heart:

20 likes

Oh heeeerlijk juist. Met een maand de tijd kan je zo lekker aarden. Doen!!

3 likes

Absoluut wel doen, wat houdt je tegen?

3 likes

Dan stel ik u met trots voor aan Barry:

Barry is voor 3/4e gesmolten maar er komt nieuwe sneeuw aan :sunglasses:

29 likes

Morgen maar even kattenvoer halen. Was nu bezig met restantjes pindaslinger op te vreten.

Volgens ome Google worden egels vaker af en toe wakker

30 likes

Update: gevonden Yay 🫶🏽

Weet even niet waar ik dit anders kan vragen qua topics, maar kan iemand mij een uitnodiging sturen voor de webshop bestsecret? Ik kan daar alleen in door een vriendenuitnodiging zie ik :smiling_face_with_tear:

1 like

Hahaha arme Barry :nose:

2 likes

Is kattenvoer makkelijker voor je om te halen? Was vandaag bij Van Cranenbroek en zag daar ook egelvoer, maar misschien zit er niet zo’n soort winkel bij je in de buurt.

1 like

Er is een ranzijn in de buurt. Ik zie dat ze online dat ze egelvoer hebben.

Ik moet alleen nog naar de samenstelling kijken. Als daar rozijnen in zitten, ga ik dat niet kopen. Ik heb een hond en rozijnen zijn supergiftig voor haar

2 likes

kattenvoer is prima. ik heb jarenlang vrijwilligerswerk gedaan bij een egelopvang en daar werd dat ook gewoon gebruikt

4 likes

Paaseitjes bij de Jumbo. Mooi op tijd.

6 likes

Deze ziet er nog wel erg klein uit. Inderdaad kattenbrokken met kip dus geen vis dat mogen ze niet. Ze horen nu in winterslaap te zijn en worden eigenlijk bijna niet wakker tussendoor. Heb je een egelopvang in de buurt? Er is nu geen eten te vinden, behalve wat door mensen wordt gevoerd.

Ik zou gewoon kattenvoer kopen. Dat is ook het hoofdingredient van het egelvoer namelijk!

1 like

Ik liep deze week langs een supermooie sneeuwpop en de makers stonden er nog bij, dus ik zei wauw, deze is echt mooi, mooi afgestreken en goede verhoudingen. De makers (twee vrouwen) zeiden toen dat vrouwen allemaal heel enthousiast en complimenteus waren over hun sneeuwpop maar dat mannen alleen maar “WORTEL!!!” riepen. Is dat nou het sneeuwpop-equivalent van “Daar moet een piemel in”? :roll_eyes:

9 likes

@SpeedOfSound ik probeerde je een berichtje te sturen maar dat kan niet. Ben je al weg uit Melbourne? Ik lees dingen over de hittegolf met 43+ graden en bosbranden, heftig zeg.

1 like

Jaaa, ben nu in de buurt van Sydney en hier is het maar 32 graden :laughing:

4 likes