Wat je even kwijt wil #71

OV, mentale hulp en sociale huurwoningen verbinden met ‘goed geregeld’ is wel heel rooskleurig gedacht :sweat_smile: Het is misschien beter geregeld dan in sommige andere landen, maar goed zou ik het niet willen noemen

5 likes

:woozy_face::woozy_face::woozy_face:

Oh er is al genoeg gezegd hierboven hahah damn

Het wás wel goed geregeld toen we nog linkser waren. Maarja….

4 likes

In mei kreeg ik een hangplant met bloemen voor buiten. Er zitten nu in november nog veel roze, paarse en gele bloemetjes aan. Die wil gewoon niet dood :joy: normaal is het echt wel dood dan in september. Ik laat hem nu voor de grap gewoon maar staan (heb hem in een plantenstandaard staan ). Wie weet overleefd ie december of volgend jaar.

3 likes

Nou ja dat laatste dus. Het geld is er als we andere keuzes zouden maken, maar vergelijkend met de rest van de wereld hebben we het nog steeds vrij goed voor elkaar. Niet perfect, niet zoals 15 jaar geleden, maar nog steeds goed.

4 likes

Ik kreeg op insta een filmpje te zien van drboxerwachler. Die man veranderd de oogkleur van mensen. Het is fascinerend, afschuwelijk en lelijk tegelijk en net alsof ze feestlenzen in hebben zo nep.
Vroeg een kerel na de behandeling of het permanent is… dat vraag je toch voor die tijd.

1 like

Ik ben met mn moeder aan het bellen gaat ze ineens dr TANDENPOETSEN terwijl we nog jn gesprek zijn. Wacht dan ff hahaha

4 likes

Wat hadden ze nou bekokstoofd?
Ben je ten huwelijk gevraagd? Of ontvoerd? Of inderdaad een interventie? Een babyshower terwijl je niet zwanger bent?

Kan alleen maar tegenvallen dit. Maar ik ben wel nieuwsgierig :grin:

10 likes

Ik heb al bijna 2 jaar een Bijenkorf cadeaukaart in mijn portemonnee zitten en ik kan gewoon niks bedenken wat ik er van zal kopen. Heb ook nog kaarten van o.a. H&M, C&A en Hema liggen en ook daarbij denk ik ???. Wat is er mis met mij want een paar jaar geleden had ik ze dezelfde dag van het krijgen nog uitgegeven.

3 likes

Haha, ze had ‘gewoon’ een cadeautje gekocht voor me! Ze heeft bij m’n moeder gecheckt of ik het leuk zou vinden. Niks groots dus, wel heel lief.

14 likes

Ah, zeker lief!

1 like

Dit probleem heb ik nou nooit helaas :sob::joy: Ik ga tegenwoordig failliet aan de HEMA en H&M home

7 likes

Ja ik eerst ook dus begrijp het nu niet zo goed, als je nog leuke ideeën hebt hoor ik het graag :joy:

1 like

Aan mij geven.

Maar anders desnoods bij wat kerstinkopen leggen? Jij hebt natuurlijk al alle make-up, dus misschien iets voor in huis? Qua geur, servies of babyafdeling?

5 likes

Ik heb echt een beetje last van de jetlag en ben verkouden. Heb ook mega honger dus maar opgestaan om pannekoeken te maken. Hoop straks wel te kunnen slapen anders moet ik echt gaan strijden op werk om wakker te blijven :rofl:

Lag lekker te slapen en toen ging mijn bed doormidden. Nu ben ik klaarwakker en lig ik scheef

1 like

Pfff ik moet vandaag werken maar een familielid ligt nu op de operatietafel voor het verwijderen van een tumor en ik kan me echt nergens op concentreren.

14 likes

Ik ga al de hele week door het leven op mijn degelijke fiets met kinderzitje achterop en in de rij bij de Lidl en naar mijn saaie vergaderingen met Kendrick in mijn oren. Catch me op weg naar de kleuterschool hoor :notes: why you trollin like a bitch ain’t you tired? :notes:

Dit ben ik nu weer maar dan met het Lily Allen album. Kind achterop, dino rugzak aan mijn stuur, op weg naar het schoolplein, intern: :notes: so am I looking at a sex addict, sex addict, SEX addict, sex addict :musical_note:

26 likes

De biebmevrouw was zoooo aan het stuntelen met mijn pasje dat mijn naam er nu op deze manier op staat:

Anne Zonder Van Dijk

Ik zei: het is ‘zonder’ van, dus Anne Dijk.

Maar ze schreef het op als Anne Zonder Van Dijk. Nou ik vind het priem​:crazy_face::sweat_smile:

78 likes

hahaha zondervan is een nederlandse achternaam en die heeft precies de oorsprong die je denkt dat het heeft

20 likes