Mijn dochter heeft haar voornaam gespeld als initialen op haar bibliotheek pas
.
Zoiets als I.L.S.E. Bakker
Mijn dochter heeft haar voornaam gespeld als initialen op haar bibliotheek pas
.
Zoiets als I.L.S.E. Bakker
de rebrand van de AH Care lijn heeft mij helemaal gepakt
Mij ook en zulke fijne prijsjes allemaal
Ik heb bij H&M home een tijd geleden een mousseline dekbed gehaald en als je daar onder ligt voelt het elke keer als een luxe hotel overnachting. Alleen niet aan te raden met katten
Een nieuwe pyjama vind ik ook altijd een traktatie voor mezelf als ik zo een bon heb of een mooie houten etagère staat nog op mijn lijstje. Bij HEMA ben ik fan van de bamboe sokken, komen ook altijd goed van pas!
Behalve de dagcrème, die is twee keer zo duur geworden.
Als je het wilt delen, is het goed gegaan? Ik kan me helemaal voorstellen dat je dan niet kunt concentreren.
Ik heb gisteren alleen gehoord dat de operatie goed was gegaan. Vandaag horen ze meer over het verdere verloop van de behandeling. Maar dat de operatie goed ging is iig al een opluchting.
Ik haaaaaat muren verven. Ik haat het zo erg dat ik 3,5 jaar geleden, toen ik dit appartement introk, de boel niet heb afgemaakt. En nu komen er vrijdag kandidaat huurders kijken en moet ik dus de keuken en de gang afwerken ![]()
En dan kan ik in mijn nieuwe huis beginnen ![]()
(Maar nee ik haat het niet zó erg dat ik het uitbesteed want €€€)
Ik woon in een wijk met hele erge sociale controle en iedereen kent iedereen. Dat heeft zijn nadelen, maar mijn kat was kwijt en na 1 appje in de buurtapp kreeg ik binnen 5 minuten al bruikbare tips en kon ik haar aan de andere kant van de wijk vinden (veel te ver van huis, ze moet verdwaald zijn).
Voelde echt als mijn eigen netwerk vol spionnen.
Mijn man is met vrienden uit eten en ik ben ziek thuis. Voelde mezelf heel zielig dus ben net naar de winkel gestrompeld om troep te kopen, terwijl ik weet dat dit slecht gaat vallen. En toch ga ik hier enorm van genieten.
Godverdomme ik had ook nog fruit gekocht omdat ik een volwassen stemmetje in mn hoofd had en nu ben ik daarmee begonnen, zit ik kneitervol, ben ik mega misselijk en heb ik nog geen chocolade op!! Zo boos!
Fijn dat ze weer terecht is ![]()
En denk maar zo; als je er zin in hebt, is dat wat je lijf nu nodig heeft. Beterschap!
Mijn vriend is naar een feestje (11e van de 11e, voor de kenners) en ik had me verheugd op het bestellen van Mc Donalds. Ik doe dat echt nooit, maar tis mijn nr. 1 zwangerschapscraving nu. Dus kind vroeg naar bed en snel thuisbezorgd app weer eens geinstalleerd. Blijkt dat de McDonalds hier normaal gesproken wel bezorgd, maar vanavond geen bestellingen meer aanneemt ![]()
Dan is het vaak op dat moment even druk, kan goed zijn dat het een kwartier later wel lukt
Mijn grote dank aan degene die mij hier heeft gewezen op je bewust worden van een slaapcyclus als je steeds om 5 uur wakker bent, al zeker 2 nachten per week kan ik nu nog weer slapen!
Nu ben ik benieuwd, vertel?
Tijdje geleden vroeg ik me af of er meer mensen waren die niet meer konden slapen een tijd voor de wekker aan en iemand (sorry mijn geheugen is zo slecht) zei toen, ik denk dan altijd ik heb nog twee uur daar zit in elk geval een slaapcyclus in en dat probeer ik nu bewust toe te passen en dat werkt
Ik had om 8.15 uur een afspraak bij de kaakchirurg en uiteindelijk bleek behandeling niet nodig (gelukkig) en was ik binnen 5 minuten weer buiten. Ik ben nu in de stad, heb een broodje gegeten en ik ga nog even over de markt lopen en eventueel nog wat winkels in.
Ff heerlijk rondneuzen.
Fijne dag iedereen ![]()
Ik kom er nu pas achter dat je PostNL brievenbuspakketjes ook in de oranje brievenbussen mag gooien als je iets wilt versturen/retourneren.
Ik ging voorheen altijd op zoek naar PostNL punten en dan gefrustreerd zijn dat die alleen ma-vr van 09:00-17:00 open zijn, waardoor het steeds zoveel moeite kostte om pakketjes op tijd te versturen.
Alleen dan heb je geen track & trace toch? Of wordt het gescand zodra ze de brievenbus legen?