Wat je even kwijt wil #71

En denk maar zo; als je er zin in hebt, is dat wat je lijf nu nodig heeft. Beterschap!

2 likes

Mijn vriend is naar een feestje (11e van de 11e, voor de kenners) en ik had me verheugd op het bestellen van Mc Donalds. Ik doe dat echt nooit, maar tis mijn nr. 1 zwangerschapscraving nu. Dus kind vroeg naar bed en snel thuisbezorgd app weer eens geinstalleerd. Blijkt dat de McDonalds hier normaal gesproken wel bezorgd, maar vanavond geen bestellingen meer aanneemt :sob:

2 likes

Dan is het vaak op dat moment even druk, kan goed zijn dat het een kwartier later wel lukt

1 like

Nu ben ik benieuwd, vertel?

1 like

Ik had om 8.15 uur een afspraak bij de kaakchirurg en uiteindelijk bleek behandeling niet nodig (gelukkig) en was ik binnen 5 minuten weer buiten. Ik ben nu in de stad, heb een broodje gegeten en ik ga nog even over de markt lopen en eventueel nog wat winkels in.
Ff heerlijk rondneuzen.
Fijne dag iedereen :smiling_face_with_three_hearts:

50 likes

Ik kom er nu pas achter dat je PostNL brievenbuspakketjes ook in de oranje brievenbussen mag gooien als je iets wilt versturen/retourneren. :exploding_head: Ik ging voorheen altijd op zoek naar PostNL punten en dan gefrustreerd zijn dat die alleen ma-vr van 09:00-17:00 open zijn, waardoor het steeds zoveel moeite kostte om pakketjes op tijd te versturen.

3 likes

Alleen dan heb je geen track & trace toch? Of wordt het gescand zodra ze de brievenbus legen?

2 likes

Je kan het pakket zelf scannen met de app op je telefoon, zodra je het in de bus gooit. En dan schijnt de track en trace wel te werken.

1 like

Wat handig!!

2 likes

Wat pas je dan toe? Sorry ik snap het niet

1 like

Oh zo!

3 likes

Hoezo heeft Instagram ineens dat zoek icoontje verplaatst, nu krijg ik elk keer die stomme reels als ik iemand wil opzoeken.

6 likes

Echt jammer dat ChatGPT bekend staat om - dit soort streepjes- want nu durf ik dat niet meer te gebruiken in teksten

16 likes

Ik ben ervan overtuigd dat ze dit expres hebben gedaan om meer mensen naar de reels (aka de tiktoks van zes weken geleden) te krijgen

Oh ja die kans is idd groot!

2 likes

Oh ja dit vind ik ook echt jammer!! Ik hou echt van streepjes en het valt me dus niet eens echt op als iemand een ChatGTP tekst ergens post (op reddit ofzo) die vol zit met die dingen haha

2 likes

Ik keek gister het realityprogramma van de Frogers (ja sorry) en ik vind het zo grappig dat ze vier kinderen hebben die er opvolgend uitzien als:

• vrouw van een volkszanger (man ziet eruit als volkszanger)
  • oudere volkszanger
  • jongere volkszanger
  • Timothee Chalamet
10 likes

Ik heb mezelf een ninja creamy cadeau gedaan omdat ik die van mijn ex niet mocht kopen en als het goed is wordt die vanavond bezorgd! :raised_hands:t2:

83 likes

Ik heb geen idee wat een ninja creamy is maar ik ben pro alles doen wat van exen niet mocht dus :clap:

13 likes

Ijsmachine!!!

1 like