Wat je even kwijt wil #71

Je kan het pakket zelf scannen met de app op je telefoon, zodra je het in de bus gooit. En dan schijnt de track en trace wel te werken.

1 like

Wat handig!!

2 likes

Wat pas je dan toe? Sorry ik snap het niet

1 like

Ik was onbewust denk ik altijd bezig met oh het is al vijf uur, om zeven uur gaat de wekker, het zal wel niet lukken
En nu denk ik, oh mooi nog twee hele uren dan kun je mooi nog een rondje slaap doen
Was ik zelf nooit opgekomen dat ik het ook anders kon benaderen

3 likes

Oh zo!

3 likes

Hoezo heeft Instagram ineens dat zoek icoontje verplaatst, nu krijg ik elk keer die stomme reels als ik iemand wil opzoeken.

6 likes

Echt jammer dat ChatGPT bekend staat om - dit soort streepjes- want nu durf ik dat niet meer te gebruiken in teksten

16 likes

Ik ben ervan overtuigd dat ze dit expres hebben gedaan om meer mensen naar de reels (aka de tiktoks van zes weken geleden) te krijgen

Oh ja die kans is idd groot!

2 likes

Oh ja dit vind ik ook echt jammer!! Ik hou echt van streepjes en het valt me dus niet eens echt op als iemand een ChatGTP tekst ergens post (op reddit ofzo) die vol zit met die dingen haha

2 likes

Ik keek gister het realityprogramma van de Frogers (ja sorry) en ik vind het zo grappig dat ze vier kinderen hebben die er opvolgend uitzien als:

• vrouw van een volkszanger (man ziet eruit als volkszanger)
  • oudere volkszanger
  • jongere volkszanger
  • Timothee Chalamet
10 likes

Ik heb mezelf een ninja creamy cadeau gedaan omdat ik die van mijn ex niet mocht kopen en als het goed is wordt die vanavond bezorgd! :raised_hands:t2:

83 likes

Ik heb geen idee wat een ninja creamy is maar ik ben pro alles doen wat van exen niet mocht dus :clap:

12 likes

Ijsmachine!!!

1 like

Veel plezier ermee!

1 like

Oh heerlie, dit ga ik kijken vanavond

1 like

Ja het is niet enorm fantastisch hoor haha maar het is het derde seizoen dat ze op vakantie gaan en het is wel okƩ op de achtergrond.

Natasja Froger valt me altijd heel erg mee, die is best wel slim en normaal lijkt het. En het valt me altijd op dat niemand de vriendin van Timothee Chamafroger mag, ze hangt er echt buiten. Heeft ook een beetje een Kylie Jenner kop, itt de anderen die wat… chiquer zijn.

4 likes

Zo een vakantie met zoveel mensen (en kinderen) is echt mijn persoonlijke nachtmerrie, daarom vind ik het heerlijk om naar te kijken :joy:

2 likes

Friet eten midden in een huilbui is echt goor :slightly_smiling_face:
Dus tip aan iedereen, doe het niet.

2 likes

Ik ben altijd een nagelbijter geweest, maar het gaat vet goed en mijn nagels komen opeens een beetje boven mijn vingers uit.

Nu zijn op mn rechter hand alsnog twee nagels gescheurd en kort gegaan. Hierdoor heb ik de hele tijd het gevoel dat ik ā€œlesbian nailsā€ heb.
Vind het nog steeds fascinerend dat sommige lesbiennes dit doen, vind het nu al een raar gevoel met zo’n minimaal verschil.

anti climax, maar dit zijn echt lange nagels voor mij 🄲

20 likes