Wat je even kwijt wil #71

Echt creepy
Is het een Nederlandse docent?

5 likes

En waarom post hij dit op Linkedin? Klinkt wel weird

4 likes

Name and shame

3 likes

Volgens mij omdat hij helemaal pro verbinding tussen docent en student is. Maarja dit is wel echt next level verbinding en gewoon creepy

2 likes

Ooh echt niet oké. Zijn er geen memsem die erop reageren?

Uhuh “verbinding”

1 like

Fysieke verbinding is ook verbinding :face_vomiting:

Maakt de ontslagprocedure wel makkelijker. Gezien hij het bewijs op social media plaatst

2 likes

En het is natuurlijk alleen maar heel toevallig dat die verbinding met één specifieke vrouwelijke student is. Sure Jan :sob:

4 likes

Ja maar iedereen is helemaal laaiend enthousiast over hoe goed hij is voor zijn studenten :cry:

2 likes

Ik zit nu in week 2 van mijn nieuwe baan en er is vanavond een open avond. Voor mij is dit de 1e keer en ik heb me best netjes gekleed. Ik heb ook altijd best felle lippenstift op, ook als ik zeg maar casual gekleed ben. Ik zit in een team van vrouwen en alles werd doorgenomen en ik gaf aan: ik ga het zien vanavond wat er van mij verwacht wordt want ik vind het best lastig zo de 1e keer. Zegt er 1: ja ben jij de mannequin vanavond??? Op dat moment ervaarde ik het niet echt als kattig maar nu ik later over die opmerking nadenk vind ik het best vervelend. Ik denk nu alleen maar: ben ik overdressed? Zegt ze dit om mijn jurk en make-up? Het maakt het ook wel lastig dat ik nog niet weet of het serieus bedoeld is of gewoon als grapje, want zo goed ken ik haar nog niet. Ik ben zelf ook wel van de harde humor of van die soort grapjes maar meer als ik iemand goed ken.

2 likes

teruggaan naar diegene en vragen “wat bedoelde je daar precies mee?”

10 likes

Zou het lekker van je af laten glijden. Je bent nooit te overdressed vind ik. Zij waren gewoon allemaal underdressed.

26 likes

Ik laat het voor nu gaan omdat ik diegene nog niet goed ken. Ik heb me wel voorgenomen dat als ze nog een keer zouets zegt om wel meteen te reageren of er op terug te komen.

@Nude haha ja zo denk ik ook!

Lekker boeieeee beter overdressed dan underdressed heb ik altijd geleerd!

Ze is wss gewoon jaloers. Misschien kan je haar vertellen waar ze je lippenstift of outfit kan kopen? :nail_care:

9 likes

Hahaha heel erg maar ik weet op basis van deze beschrijving precies welke docent je bedoelt. Begint de naam van de studente met een A? Beetje oud Hollandse naam :smiling_face_with_tear:

1 like

Anita? Annie? Anja? Amalia?

Zeg gewoon wie het is, als hij het op linkedin deelt, wil hij blijkbaar dat de wereld op de hoogte is.

6 likes

Hmm ja vind ik niet zo fraai naar de desbetreffende studente, nu zij idd met haar gezicht op zijn LinkedIn staat

7 likes

Ik doelde eigenlijk ook meer op hem exposen, hij maakt misbruik van de machtsverhouding.

2 likes

20 likes