Wat je even kwijt wil #71

Pff ik wilde net de radiator in de bakamer aan doen en toen kwam er kortsluiting. Maar echt met vonken :fearful:. Alleen nu heb ik de stoppen weer goed gedaan maar alsnog geen stroom in mijn: badkamer, wc, grote slaapkamer en halve woonkamer :sob:

Ja maar hem exposen betekent ook dat je haar volop in beeld kunt zien natuurlijk? Maar goed ik snap baron en ik ben ook heeel benieuwd wat de universiteit hiervan vindt.

3 likes

Ja je hebt gelijk wel. Misschien melding doen bij uni?

1 like

Keek net keuringsdienst van waarde over merinowol en toen belde ze met een verkoper van merinowollen onderbroeken en zei de verkoper heel trots: ja het ruikt echt niet! Ik heb het een keer zelfs tien dagen gedragen en je rook niks :sob::woozy_face: wat is dat voor verkooptechniek

4 likes

Oh hadden ze nog wat negatiefs over al die ‘wolletjes’ merken?

1 like

Nee niet over merken zelf, wel over hoe die schapen behandeld worden maar heb maar half zitten kijken dus kan iets gemist hebben hoor

Hahaha dit is volgens mij wel echt een ding onder lange afstand wandelaars, dat je dan dus niet zoveel spullen mee moet en dezelfde kleren meerdere dagen kan dragen. En wol heeft ook wel echt antibacteriële eigenschappen etc. dus ik geloof wel dat dat niet zo snel stinkt (alhoewel, na 10 dagen….) Maar voor de normale consument is dit wel echt een ver van je bed show :joy:

2 likes

Ja dat zal allemaal heus maar ik vind 10 dagen dezelfde onderbroek dragen gewoon echt ongekend goor en ook als lange afstandswandelaar kan je normaal doen. Als je lang gaat wandelen kan je er heus meer dan eentje meenemen en ze wassen.

16 likes

Ik heb geen idee hoe deze onderbroek eruit ziet, maar ik kan alleen maar een de gebreide zwembroek van Jozef Geelman uit Pietje Bell voor me zien. Great memories in de zee

16 likes

Dit beeld leeft ook echt nog steeds voort in mijn hoofd hahaha

7 likes

Na 10 dagen is die toch ook gewoon krokant??? Blijft rechtop staan als je m uit doet

5 likes

Haha ja niet aan mij vragen ik heb nog nooit een wollen onderbroek aangehad :joy:

3 likes

:nauseated_face:

2 likes

Kan je er 's ochtends zo weer inspringen :rofl:

Omg de intocht van Sinterklaas eindigde met beeld op zee en dan de tekst Voor Dieuwertje :pleading_face::pleading_face::pleading_face: Was echt meteen ontroerd

36 likes

Hier ook :pleading_face:

1 like

Ik las iets over zo’n vanlife persoon die last had gehad van bedbugs en muizen en toen realiseerde ik me pas echt dat in een busje leven heel kut moet zijn. Het leek me al lastig omdat het krap is, geen wasmachine, enzovoort, maar je kunt natuurlijk ook muizen, een lekkage, vlooien, diefstal enzo hebben. Echt niet zo idyllisch als het lijkt op social media.

3 likes

Naast dat die eerste zin raar is moet ik door die Wordart echt denken aan het maken van spreekbeurten of verslagen vroeger haha.

3 likes

Ik heb net op mijn 33e ‘spontaan’ een neuspiercing laten zetten :relieved::relieved::relieved:.

Nu al zin in het commentaar van mijn ouders :smiling_face_with_three_hearts:

102 likes

Ik heb een surprise dinner voor mijn vriend georganiseerd vanavond en hij weet echt van niks. En ik ben al de hele dag zo zenuwachtig dat er op het laatst toch nog iets mis gaat. Nog een paar uur :scream:

46 likes