Leuk! Wat staat op het menu?
Dat is voor mij ook een verrassing haha. Het is een restaurant met een ster, dus in heb goede hoop dat het lekker zal zijn. Heb een 4-gangen diner geregeld. Mijn vriend wilde hier heel graag eten dus hij denkt dat we gewoon met zân tweetjes uit eten gaan.
Een vriendin van me had dit ook gedaan en haar moeder heeft altijd op alles commentaar. Dus we appten haar die foto en ze zag het niet eens
. Toen we het benoemden zei ze huh had je dat niet al?
Dan stond het haar goed ![]()
Ja ik vind het leuk om te zien, hoe ze het dan allemaal ingericht hebben enzo. Maar zou het zelf nooit willen.
Een tiny house wel, maar dan wel gewoon met normale riolering enzo. Een composttoilet hoeft voor mij niet fulltime. Maarja ik woon nu al net zo klein als veel tiny houses haha
Ik ga morgen naar ze toe, dus we zullen zien. Mijn man had het in ieder geval niet door
.
Ik heb gisteren impulsief een bibliotheek abonnement aangeschaft en ben er helemaal blij mee! Lekker in bed lezen ![]()
Schaam me er wel voor maar heb echt al heel lang niet meer echt boeken gelezen.
Superleuk
Welke boeken heb je geleend?
Ik twijfel of ik voor mijn verjaardag een murder mystery diner ga organiseren bij mij thuis in 1920s stijl. Lijkt me enerzijds zo leuk om in thema zoân spel op te lossen, anderzijds denk ik tja mensen willen liever gewoon ongedwongen wat drinken zonder ook nog in outfit te moeten komen en een spel te spelen
ik denk de belangrijkste vraag die je hier moet stellen is: is het het soort gast dat hier zin heeft?
zo ja - super leuk
nee - absoluut niet doen
Ik heb nu één online boek geleend en dat is âWe hebben het over je gehadâ van Stephanie Hoogenberk. Leest echt heerlijk makkelijk weg. ![]()
Snap niet dat ik zo lang niet gelezen heb, tot mijn 18e was lezen echt een hobby en kon ik boeken in 1 dag of avond uitlezen.
Jaa nou ik denk echt 50% wel en 50% nietâŠ
Het is jouw verjaardag, dus jij mag bepalen, vind ik.
Ugh I cant dat ik net bij een bushokje was waar ik Dolle Mina stickers had geplakt en 1 was weggehaald (baas in eigen buik) en eentje helemaal bekrast.
In een kroeg (waar de deur uit 1000 stickers bestaat) wordt ook altijd mijn FNV sticker weggehaald dus ik plak elke keer een nieuwe. Walgelijk!
Dan zou ik het niet doen, zoiets is echt alleen leuk als iedereen het leuk vindt en helemaal er in zit
Dan zou ik het spel optioneel maken als het kan. En verkleden alleen vermelden als suggestie.
Ik heb pas met een verjaardag van een vriendin zoân moordspel gedaan. Ik vond het echt leuk! Verkleden was bij ons optioneel, dus sommigen hadden helemaal uitgepakt, anderen niet. Dat maakt opzich weinig uit. Het spel zelf vraagt wel om echt betrokken te zijn en goed mee te doen, anders is het echt niet leuk. Bij ons was er een iemand die niet mee wilde doen, die zat er echt een beetje bij en keek er naar. (Vond hij niet erg, maar dan heb je dus een uur/anderhalf weinig aanspraak). In het spel moest je, in ieder geval in onze versie, ook best een beetje toneelspelen. Als er mensen zijn die dat niet leuk vinden, zou ik het denk ik niet doen.
Ik heb een hele grote irritatie over mijn âde lieve Sintâ gezin. Het is voor mij nu 1x en niet meer (wat zonde is). Wil het probleem hier niet neerzetten want bang dat de moeder toevallig niet leest.
Wel een goeie om het verkleden optioneel te maken! Ik denk dat ik ook gewoon even ga uitvragen wat mensen ervan vinden. We zitten ook nog wel met een taalbarriĂšre van Duits, Nederlands en Engels dus dat maakt het ook lastiger
O iemand anders ook al, pakket kon niet opgehaald worden