Wat je even kwijt wil #71

Ik ben er daardoor ook mee gestopt (2 jaar geleden). Waren niet thuis toen pakket geleverd werd (kan gebeuren) maar was heel gedoe om het op te halen. Uiteindelijk heb ik de winkel waar het afgeleverd was gebeld, uitgelegd en toen heeft die winkel het pakket achtergehouden.

Ik doneer nu aan een lokaal initiatief, dat zijn een man en vrouw die iedere vrijdag boodschappen uitdelen en met Sint wat extras. Niet de background check zoals lieve sint heeft, maar ik vertrouw erop dat het goed terecht komt.

8 likes

Na hier nu meerdere dingen daarover gelezen hebben en van mensen direct in mijn omgeving kies ik er ook liever voor om het bij een lokale speelgoedinzameling in te leveren.

3 likes

Ik ben het (denk ik) niet, tenzij je religieuze dingen hebt meegestuurd? :sweat_smile:

2 likes

Hahaha nee!!

1 like

Heb je religieuze propaganda in je pakket gekregen? :open_mouth:

Ik ben momenteel aan het herstellen van veel bloedverlies en ik heb al van vier mensen allemaal chocoladerepen gekregen. “Dat is goed om het HB gehalte omhoog te krikken” :joy::heart:

12 likes

Oh, in dat geval ga ik over op chocolade in plaats van die vreselijke ferrofumaraat tabletten :dizzy_face:

Ik heb een intense ochtend gehad met huilen enzo, en heb daar gewoon echt de hele dag last van. Voel me zo leeg en moe.

6 likes

Ik dacht even dat dit forum haar eigen tabletten had :pill:

18 likes

Hier net zo, had ik elders al gepost. Ben dan weer niet bang dat ze meeleest, ik heb niets verkeerds gedaan :sweat_smile:

1 like

youre welcome! :pray:t5: chill dat het je helpt!

1 like

Maarrrr is dat zo? want melk en pure chocolade remt in ieder geval de ijzeropname. dus ik denk dat het ook niks goeds doet voor het hb in algemene zin? Ik vraag me waar die info vandaan komt. ik plan melkproducten in ieder geval zo dat het niet de ijzeropname in de weg zit: dus paar uur voor en na maaltijd met ijzer eet/drink ik geen melk en caffeine producten.
(wel lekker though)

1 like

Haha neejoh, het was gewoon als een lief cadeautje bedoelt :blush: Om me iets op te vrolijken

4 likes

Ik hoestte net een amandelsteentje uit mijn mond. Zo vaak hier gelezen, maar nu ook keer gehad. Wat meuren die dingen zeg. Lekker uit mijn mond gestonken waarschijnlijk :tired_face:

1 like

Ik heb dat ook gehad destijds. Maar denk ook wel dat soms de negatieve ervaringen toch wel komen doordat mensen niet geheel onbaatzuchtig meedoen. Dat was in ieder geval bij mij het geval. En nu ik er een tijd over na heb gedacht, had ik toch verwachtingen richting dat gezin en ben nu zelf van mening dat je die niet moet hebben als je mee doet.

En geen idee natuurlijk wat bij jou aan de hand is dus wellicht iets totaal anders.

20 likes

Och man, zulke dubbele gevoelens: ik ga morgen voor een inseminatie van een donor. Enerzijds voelt het als rouwen om het loslaten van een lang gekoesterde wens (het leek me gezelliger om dit samen met iemand te doen), anderzijds voelt het heerlijk autonoom om er nu eindelijk voor te gaan zonder daar iemand voor nodig te hebben.

Lijkt me mooi om alles dat anders is dan het kerngezin te kunnen normaliseren.

Ja ik weet het, geen zw/k topic, maar daar identificeer ik me nog niet mee. :upside_down_face:

182 likes

Leuk! Waar zijn jullie geweest, en hebben jullie het naar je zin gehad?

Mooi verwoord inderdaad. Ik heb het twee jaar geleden gedaan, en ik vond het stom dat ik niet eens een bedankje had gekregen ‘want ik had zo mijn best gedaan’. Alsof ik op handen moet worden gedragen omdat ik vjjftig euro en twee uur kwijt was, allebei dingen die ik prima kan missen. Waarom had ik die verwachting? Die mensen zullen prima redenen hebben gehad en ik hoop dat ze een leuke pakjesavond hebben gehad, wat precies de reden is waarom je het doet.

Dit jaar niet meegedaan vanwege onhandige timing maar volgend jaar doe ik het gewoon weer.

16 likes

Ik moest vanmorgen naar de bedrijfsarts en ik had al m’n mouw natgejankt omdat hij geen tissues aanbood (zet die standaard op je bureau denk ik dan maar okĂ©) en toen zat ik nog midden in mn tranen en gesnotter en zei hij “okĂ© nouja dan weet ik genoeg dus ik ga het verslag in orde maken en ja, het beste” en werd ik eigenlijk verzocht om te vertrekken. Nu denk ik echt alleen maar wtf???

2 likes

Nou, wat een horkerige manier van doen. Oprecht heel naar voor je, gaat het nu weer wat beter?

Mijn hart is zowat door mijn schoenen gezakt net, want mijn vriend belde dat hij een auto-ongeluk heeft gehad. Hij lijkt oke te zijn maar weet echt even niet wat ik met mezelf aan moet.

22 likes