Wat je even kwijt wil #71

Zoo vaak denk ik omg mn conditie is zo slecht maar dan heb ik gewoon 2 mega platte banden

36 likes

Houd het vooral in Utrecht. Ik heb geen zin in sneeuw

2 likes

Oh ja regelmatig je banden oppompen vind ik echt een aanrader. Voor mijn gevoel vlieg ik dan echt over het fietspad haha. Vind dat altjd zo’n verschil maken!

17 likes

Ik vind het zó lastig om mijn bed uit te komen met dit weer. Zo koud en donker en slapen is zo fijn

19 likes

Ik heb sindskort een fietskluis op het station, waardoor ik nu met mijn elektrische fiets naar het station kan. Ik was vanochtend eigenlijk te laat van huis vertrokken, maar heb het toch makkelijk gehaald omdat ik mijn fiets nu gewoon een standje harder kan zetten. En toch relaxt aan kan komen. Die kluis is echt een significante verbetering van mijn leven :heart:

22 likes

Ik heb na weken mijn achteruitkijk camera van mijn auto schoongemaakt en er gaat weer een wereld voor me open. Wauw

11 likes

Ja dit en dan heb je je bed verlaten voor de kou en dan begint de hele riedel weer opnieuw als je de douche uit moet komen :tired_face:

8 likes

Waarom heb je daar een fietskluis voor nodig?

4 likes

Omdat hij anders toch gejat word en dus niet mee kan naar station?:sweat_smile:

3 likes

Bij de stations in mijn omgeving is de gemiddelde mooi uitziende, dure fiets niet veilig.

3 likes

Dan heb ik vast geluk :laughing:

1 like

Ik zou het maar gauw afkloppen :crazy_face:

2 likes

Ik heb speciaal om dit te voorkomen bij het verbouwen van de badkamer zo’n sunshower met infrarood + uv-lamp laten plaatsen. Best wel overdreven misschien, maar echt geen seconde spijt van tot nu toe. Douche uit en dan voor die warme lamp tandenpoetsen :ok_hand:t2:.

11 likes

Ohh die infrarood :heart_eyes: ik ga elke keer naar zo’n infraroodbank maar heerlijk als dat thuis kan

2 likes

Dit inderdaad! Mijn vorige niet elektrische maar ook niet volledig afgeragde fiets is daar ook al eens gejat, dus ik durfde dat echt niet aan zonder kluis. De wachtlijst was twee jaar, maar worth it.

De vader van een goede vriendin is vandaag overleden. Heel verdrietig. Ik wil graag bij de uitvaart zijn, maar volgende week dinsdag ben ik 1 dag in het buitenland (dit staat al maanden gepland) en nu zit ik daar heel erg mee. Hoop zo dat het maandag of woensdag is…

2 likes

Hoe lopen mensen rond met broekspijpen die te lang zijn en dus over de grond gaan, ik word echt gestoord van alleen al dat geluid maar je broek wordt dan ook helemaal vies en nat en alles is daar toch gewoon kut aan

20 likes

Ik heb morgen vrij dus drink nu lekker wijn en heb een snackie besteld. Vind alleen dat wachten altijd zo kut :joy: wil het nú direct voor handen hebben maar het idee komt altijd impulsief en heb niks in huis dat snackwaardig is.

3 likes

Ik heb alleen nog Facebook om af en toe te kijken wat mijn moeder allemaal post (spoiler: boomers gaan echt rogue op FB), maar dan zie ik ook alle desinformatie over bijv. Abortus die mijn radicale tante post. Mijn favoriete activiteit is tegenwoordig al haar posts rapporteren en kijken of ze dan verwijderd worden. Mijn kleine daad van verzet. :joy:

50 likes

Ja, Facebook is echt wappie centraal tegenwoordig hè!

Ik rapporteer altijd alles met zw/piet en racisme en meer van dat soort ranzigheid. En 1x per week ofzo ga ik mensen onder de posts van Wilders uitleggen hoe het zit, want de sociale media van die man staat vol met misleiding. Voel me dan ook helemaal micro-activist, hahaha.

16 likes