Wat je even kwijt wil #71

Ja ik dacht ook even dat ik hallucineerde maar

2 likes

Ik heb laatst de handleiding van mijn wasmachine bekeken en daar stond een mooi overzicht van het verbruik per stand. De eco stand 30 graden en de snelwas 30 graden (duurt uurtje) verbruikt evenveel! Vond ik toch wel heel vreemd om te lezen. Maar gezien ik anders 24/7 aan het wassen ben gebruik ik nu toch wel vaak de snelwas.

4 likes

Ik was spontaan bij een concert (niet Nederlandse band) en die zangeres was een beetje aan het klungelen met haar childhood violin en dat andere bandlid zat al zo van hi ha ho ze kan amper viool spelen. Toen stak iemand in het publiek zn hand op van I am a professional violin player en hij mocht meedoen met een nummer. Het was zooo mooi en hij was ook helemaal zenuwachtig. Ik dacht van ja dit is wel HEEL toevallig maar ja die man zag er wel heel Nederlands uit (Jack&Jones trui, skinny jeans waarin telefoon, huissleutel èn portemonnee goed zichtbaar waren door de zak heen etc etc).

Nou harstikke mooi gespeeld en het publiek ging echt los met applaus en ik had zelfs helemaal traanogen van ontroering, wat een prachtig moment! En toen een paar liedjes later zat er achter de band opeens een strijkkwartet met DIEZELFDE MAN erin :face_with_spiral_eyes: voel me toch wel echt een beetje genept zeg, die band is echt een all time favorite en ze zijn heel authentiek en ontwapenend altijd. Ik weet niet of die violist gewoon met hun mee tourt of dat ze wel een Nederlander ergens vandaan hebben gehaald maar in dat eerste geval ben ik ook best beledigd dat ze zo spot on een Nederlandse jeroen kunnen imiteren. Best erg dat zelfs buitenlanders jeroenheid opmerken???

17 likes

Hahaha wat lame! Meestal huren bands een lokaal strijkkwartet in als ze op tour zijn, dus zou goed echt een Jeroen kunnen zijn hoor

3 likes

Wel suf ja.
Was het oh wonder? Ik zie op youtube een filmpje van ze in glasgow, met precies dit tafereel, en in de reacties staat dat het in Berlijn hetzelfde was met dezelfde man ook weer.

Echt lame hoe ze dat dan acteren. :smiling_face_with_tear:

Samenvatting

https://youtu.be/Shmn-Grtr6E?si=-zcMb5z2QQpjBJVG

3 likes

Ja! Oh wat superkut, echt heel lame. Maar dan was die violist waarschijnlijk geen Nederlander en had ie dus echt een cosplay Nederlandse outfit aan hahaha :rofl:

Ik was duizend jaar geleden in een paar maanden meerdere keren bij een concert van Alain Clark (why maar oke) en die deed ook telkens hetzelfde toneelstuk, bij dat liedje met zn vader. Dan kwam die vader telkens zingend het podium opgelopen, zo suf toen dat elke keer precies hetzelfde liep. Maar ja Alain Clark was nooit echt cool en ik had oh wonder wel iets hoger zitten. Sad.

4 likes

Zoo vaak denk ik omg mn conditie is zo slecht maar dan heb ik gewoon 2 mega platte banden

36 likes

Houd het vooral in Utrecht. Ik heb geen zin in sneeuw

2 likes

Oh ja regelmatig je banden oppompen vind ik echt een aanrader. Voor mijn gevoel vlieg ik dan echt over het fietspad haha. Vind dat altjd zo’n verschil maken!

17 likes

Ik vind het zó lastig om mijn bed uit te komen met dit weer. Zo koud en donker en slapen is zo fijn

19 likes

Ik heb sindskort een fietskluis op het station, waardoor ik nu met mijn elektrische fiets naar het station kan. Ik was vanochtend eigenlijk te laat van huis vertrokken, maar heb het toch makkelijk gehaald omdat ik mijn fiets nu gewoon een standje harder kan zetten. En toch relaxt aan kan komen. Die kluis is echt een significante verbetering van mijn leven :heart:

22 likes

Ik heb na weken mijn achteruitkijk camera van mijn auto schoongemaakt en er gaat weer een wereld voor me open. Wauw

11 likes

Ja dit en dan heb je je bed verlaten voor de kou en dan begint de hele riedel weer opnieuw als je de douche uit moet komen :tired_face:

8 likes

Waarom heb je daar een fietskluis voor nodig?

3 likes

Omdat hij anders toch gejat word en dus niet mee kan naar station?:sweat_smile:

3 likes

Bij de stations in mijn omgeving is de gemiddelde mooi uitziende, dure fiets niet veilig.

3 likes

Dan heb ik vast geluk :laughing:

1 like

Ik zou het maar gauw afkloppen :crazy_face:

2 likes

Ik heb speciaal om dit te voorkomen bij het verbouwen van de badkamer zo’n sunshower met infrarood + uv-lamp laten plaatsen. Best wel overdreven misschien, maar echt geen seconde spijt van tot nu toe. Douche uit en dan voor die warme lamp tandenpoetsen :ok_hand:t2:.

11 likes

Ohh die infrarood :heart_eyes: ik ga elke keer naar zo’n infraroodbank maar heerlijk als dat thuis kan

2 likes