Wat je even kwijt wil #71

Dit inderdaad! Mijn vorige niet elektrische maar ook niet volledig afgeragde fiets is daar ook al eens gejat, dus ik durfde dat echt niet aan zonder kluis. De wachtlijst was twee jaar, maar worth it.

De vader van een goede vriendin is vandaag overleden. Heel verdrietig. Ik wil graag bij de uitvaart zijn, maar volgende week dinsdag ben ik 1 dag in het buitenland (dit staat al maanden gepland) en nu zit ik daar heel erg mee. Hoop zo dat het maandag of woensdag is…

2 likes

Hoe lopen mensen rond met broekspijpen die te lang zijn en dus over de grond gaan, ik word echt gestoord van alleen al dat geluid maar je broek wordt dan ook helemaal vies en nat en alles is daar toch gewoon kut aan

20 likes

Ik heb morgen vrij dus drink nu lekker wijn en heb een snackie besteld. Vind alleen dat wachten altijd zo kut :joy: wil het nú direct voor handen hebben maar het idee komt altijd impulsief en heb niks in huis dat snackwaardig is.

3 likes

Ik heb alleen nog Facebook om af en toe te kijken wat mijn moeder allemaal post (spoiler: boomers gaan echt rogue op FB), maar dan zie ik ook alle desinformatie over bijv. Abortus die mijn radicale tante post. Mijn favoriete activiteit is tegenwoordig al haar posts rapporteren en kijken of ze dan verwijderd worden. Mijn kleine daad van verzet. :joy:

50 likes

Ja, Facebook is echt wappie centraal tegenwoordig hè!

Ik rapporteer altijd alles met zw/piet en racisme en meer van dat soort ranzigheid. En 1x per week ofzo ga ik mensen onder de posts van Wilders uitleggen hoe het zit, want de sociale media van die man staat vol met misleiding. Voel me dan ook helemaal micro-activist, hahaha.

15 likes

Ik was van de week behoorlijk pissed op m’n partner en net werd er een pakketje voor ‘m afgeleverd waar ik een handtekening voor moest zetten en het ziet eruit alsof het afkomstig is van een juwelier :star_struck:

9 likes

Mijn schoonzusje heeft voor de tweede jaar op rij Sinterklaas getorpedeerd, de enige feestdag die we vieren. Dus nu ben ik maar naar de stad gegaan om cadeautjes voor mezelf te kopen en ik heb ze allemaal in laten pakken.

13 likes

Ik voel me altijd een beetje mishandeld als ik van de mondhygiënist kom. Ze zegt steeds dat alles er prima uitziet op wat plekjes na waar ik zelf gewoon moeilijk bij kom (kiezen achterin), maar hoe kan het dan dat het erna zo ontzettend gevoelig is? Ik doe de hele behandeling met verdoving, een keer zonder gedaan en echt niét te doen. Mn hele mond doet nu (ruim 4 uur later) zoveel pijn :confused:

3 likes

Oh hou op, ik moest vandaag ook en heb er ook nog last van! Ook onder verdoving, want ben echt als de dood voor de tandarts/mondhygiëniste. Ik heb wel echt een topper, maar blijf t zo akelig vinden. Hopelijk is t morgen over

1 like

Ik heb vanavond mijn vliegticket geboekt voor komend voorjaar! Heerlijk om nu iets naar uit te kijken hebben met dit stomme weer.

13 likes

Wat zijn de mandarijnen dit jaar weer godsgruwelijk lekker. Eet in mijn eentje zo’n 2 tot 3 kilo weg per week hahaha heerlie

18 likes

Ohhhh yes ik heb vanmiddag mandarijnen gekocht in de hoop dat ze al lekker zijn!

2 likes

Misschien is het een mondhygiënist die niet zo voorzichtig is. Mijn ervaring is echt dat ze zo verschillend werken qua voorzichtigheid. Zeker als het er goed uitziet zou je ( ook zonder verdoving ) weinig pijn moeten hebben. Nou ben ik geen mondhygiënist of tandarts maar ben toch zeker 20 keer bij een mondhygiënist geweest.

4 likes

Ja zo mee eens! Mijn dochter gooide een zak in het winkelmandje en ze zijn zo zo lekker!

1 like

Ja dit denk ik ook. De vorige keer had ik namelijk achteraf nauwelijks pijn en bloedde het ook niet heel erg (terwijl ik zwanger was en ascal slikte - bloedverdunner). Deze keer bloedde het ook verschrikkelijk erg en mn wang voelt zelfs als een blauwe plek :sweat_smile:

Nou goed we hebben het weer even gehad…

4 likes

Wat bij mij helpt is om twee paracetamolletjes te slikken voor ik naar de mondhygiënist ga. Dat scheelt echt qua pijn. En tijdens de behandeling doe ik oortjes in met mijn eigen muziek, dat leidt lekker af en de tijd gaat veel sneller. Ik was er afgelopen vrijdag en vond het bijna relaxed op die manier :sweat_smile:

Edit: tegen een lompe mondhygiënist helpt dit alles natuurlijk niet :laughing: alleen voor je eigen gevoeligheid/spanning.

3 likes

Goed onthouden welke het was en bij het maken van de afspraak bij de fijne afspreken!

5 likes

Goede tips thanks :pray:t2:

Ik heb al best wel lang een bore-out (gelukkig begin ik waarschijnlijk in januari met een nieuwe baan) en probeer met veel moeite door mijn dagen heen te komen. Ik gebruik eigenlijk nooit AI buiten werkgerelateerde dingen, maar dacht ik vraag eens aan copilot of die nog ideeën heb, is één van de opties ‘maak een aftelkalender’ :cry:
Verder zie ik op internet alleen maar van die suggesties om in die tijd nieuwe skills te leren voor je nieuwe baan, maar voel echt weinig om ineens een excel cursus ofzo te doen en niet weten of ik het ooit nodig ga hebben.

2 likes