Wat je even kwijt wil #71

ik ben dus helemaal geobsedeerd door het nieuwe lily allen album en ik kan m’n emoties erover niet KWIJTTTTTT

12 likes

Jawel dat kan hieeeerrrr

7 likes

Toen ik van de week bij de mondhygieniste was was ik vooral geirriteerd door haar onrealistisch advies.

Ik gaf aan dat ik probeer om tanden te stoken maar dat ik moeite heb om de routine erin te krijgen. Haar oplossing: Een routine waar ik zowel stokers, ragertjes en flos moet gebruiken…

8 likes

Jaaaaa hij is zo gaaf hè! Wat een vrouw

3 likes

Mijn vader is na een heel kort ziektebed overleden. Voelt zo raar. En oneerlijk.

Ik woon ook in het buitenland en heb hem de laatste 7 jaar maar 2x gezien, inclusief nu tijdens dit ziektebed. Al ben ik wel heel dankbaar dat ik hem nog even heb kunnen zien. Maar ja. Kut.

41 likes

Misschien kun je je voornemen om tot het eind van het jaar elke dag iets nieuws te doen, en daar kort iets over te documenteren (foto, of dagboek ofzo)? Bijv iets heel kleins zoals een nieuw recept koken, of een random nieuwe sportles volgen, of een keer in je eentje uit eten, etc.

Dan heb je toch elke dag weer iets te doen, en dan train je je brein ook weer met het aanleggen van nieuwe verbindingen!

7 likes

Leg ze in de auto! Werkt alleen als je dagelijks in de auto zit natuurlijk

2 likes

Heb je nog een taal die je graag zou willen leren of misschien verder wil ontwikkelen?

2 likes

Is kut als je zo ver weg woont, I feel you.
Knuffel en veel sterkte :heart:

3 likes

Ja goed album!! Ben wel meteen gaan googlen wie haar zo belazerd heeft (ja Madelin sowieso). En nu ben ik weer op de hoogte van de affaire van haar ex-man

2 likes

Ja, zeker bij Pussy Palace, Ruminating en Madeline voel ik ‘m echt! Sowieso al goeie nummers, maar deze nummers specifiek zijn gewoon therapiesessies haha

2 likes

dat laatste lijkt me ook best wel lastig je toe te zetten. Ik heb nu zelf een wat legere agenda op werk en hoe minder ik hoef, hoe minder ik dus ook doe en alles lijkt 10x zwaarder zo. Dan voel ik ergens ook die druk om die tijd goed te spenderen, maar ja aan de andere kant moet ik ook ‘doen’ alsof ik aan het werk ben. dus komt echt weinig van terecht zo

4 likes

Jaa zo herkenbaar dit. Ik weet dat ik op mijn thuiswerkdagen prima nu nieuwe skills en dingen kan gaan uitproberen, maar door de hele situatie voel ik mij zo gedemotiveerd en lui.

Het is mij vandaag wel gelukt om zonder schuldgevoel onder werktijd mijn boek uit te lezen :grimacing:

2 likes

Ik heb ze bij mn bank liggen dus elke avond als ik tv lig te kijken doe ik het ff werkt als een tiet

2 likes

ja op thuiswerkdagen is dat misschien een goeie of een serie kijken, huishoudelijke klusjes, dingen thuis opknappen. Echt een skill leren waarvan je ook nog niet eens weet welke dat dan moet zijn is misschien gewoon te veel gevraagd

1 like

Ja dat was ook een suggestie maar als ik iets echt vreselijk vind, zijn het mensen die met iets in hun mond zitten te peuteren. Dus mijn vriend mag dat van mij ook echt niet in mijn bijzijn doen. Dus ja, dan kan ik dat omgekeerd ook niet maken :smiley:

1 like

Ik heb een meeloopochtend gehad (na een positief sollicitatiegesprek). En ik vind het zo spannend allemaal haha. Ik word vanmiddag al gebeld dus dat is wel fijn.

39 likes

Tijdens het douchen?

4 likes

Deze zonnnn. Voel me gelijk weer een beetje levend :smiling_face_with_three_hearts:

6 likes

Gisteren voor het eerst ijs mee gemaakt en ben nu al helemaal blij dat ik m gekocht heb!

10 likes