Klacht indienen. Heb ik laatst ook gedaan toen er zo’n mlm herbalife stand stond ergens.
Denk niet dat de organisator van een winterfair in de bible belt een issue heeft met een anti abortus stand helaas
Betekent toch niet dat je dan maar stil moet zijn
Zeker niet, denk alleen dat het in dit geval aan dovemansoren gericht zal zijn
Wat bedoel je hiermee?
Je kan eventueel ook een klacht indienen bij de gemeente, kans is groot dat ze enige subsidie daarvan krijgen. En dan kan je het gooien op dat je het heftig vindt dat zulke politieke uitspraken verbonden worden aan een winterfair waar je voor je plezier naartoe gaat oid.
Deze strategie is rondom kozp ook veel toegepast, dat gemeentes eisen stelden aan de intocht omdat zij ervoor betaalden.
Die twee bedragen bij elkaar optellen en delen door 12. Dat bedrag bij je maandloon optellen. Dan heb je wat je eigenlijk kreeg per maand. Of jaarsalaris incl die 2 delen door aantal maanden.
Ik heb zo’n hekel aan de krimpflatie. Echt, ik weet bijna wel zeker dat de kinder cards en de maltesers in de supermarkt kleiner in formaat zijn geworden, maar ik kan het gewoon niet bewijzen. Voel me net die doakes meme haha.
Waarom zet jij er dan nu wel een spatie tussen?
Zij heeft het over dit erbij onderhandelen, jij bedoelt gewoon uitrekenen toch?
Haha scherp, ik bedoelde dat hij het schreef mét spatie natuurlijk
Ja uitrekenen, dan weet je wat je erbij moet onderhandelen.
Eerst uitrekenen en dan erbij onderhandelen bedoelde ik. Geen garantie dat t lukt natuurlijk maar het proberen waard
Ik ben nu voor het eerst alleen uit eten en weet niet zo goed wat ik er van vind
Mijn beste vriendin is weer zwanger en vorige keer was qua misselijkheid al ellende maar nu lijkt het nog erger… ze accepteert nu zelfs hulp en zo ken ik haar helemaal niet
dus ga volgende week even dagje met dr kind de hort op.
Ik kom thuis van een paar dagen weg, wil lekker gaan douchen…storing aan de ketel. Echt heel recent want het is binnen nog wel gewoon warm genoeg. Gelukkig komt er morgen al een monteur maar toch schakelen als zo’n ketel ineens niet werkt ![]()
Edit: het is gemaakt en ik heb weer een warm huis en een warme douche hoera
Al opnieuw opgestart?
Ja, paar x geprobeerd maar niks helaas.
Maar ik heb wel geluk gehad vandaag, zie net dat al het vliegverkeer boven Eindhoven is geschrapt door drones. Net op tijd geland!
Ik dacht eerst dat dit een of andere wappie theorie was waarbij ketels in verband staan met drones, maar je laatste stukje zin verklaarde een hoop ![]()
Oh ja is kut he… ik had dat vorige maand 2x in 3 weken… toen heb ik hem laten vervangen 🫠 (was al een oude ketel en zou in de zomer niet door de keuring gaan komen). Rib uit m’n lijf ![]()