Oh wat zuur…ik huur en de rekening gaat voor zover ik weet naar de woningbouw, begin dit jaar werkte er ook al iets niet goed.
Oh wel irritant dat het niet de 1e keer is… ja lijkt me wel dat dit bij de verhuurder ligt hoor, was in mijn (vorige) huurwoning ook
Ja als je huurt bij de woningbouw hebben zij wrs een contract met de installateur waar het onder valt
Ja, vorige keer ook al toen het heel koud was. Nooit in de zomer ![]()
Tuurlijk altijd hahaha. Ik stond dus een tijd terug ook halverwege mijn douche beurt onder een koude douche… ik was al ziek en had net shampoo in mijn haar ![]()
![]()
![]()
Noooooo!
Klein leed eigenlijk maar gewoon vervelend als iets niet werkt wat je nodig hebt/aan gewend bent.
Ik vind dit zo raar op Reddit. Waarom zou ik dit invullen? Ga dat niet gratis doen hoor, alsof ik überhaupt op reclame zit te wachten.
Als ze deze informatie willen dan mogen ze me daarvoor betalen. Ga lekker zelf marktonderzoek doen.
Ja dat is net als met die enquêtes op YouTube, ga weg
Ik vul altijd in “niks van dit” dan kan ik tenminste weer door
Ik heb vanavond perongeluk gehoord dat iemand zwanger is en ik mag het tegen niemand vertellen maar I CANTTTTT IK ZIT ECHT ZO
Ik kreeg gister alvast een kerstcadeau van mijn ouders (ze gaan 3,5 maand overwinteren dus zijn hier niet met kerst) bezorgd. Dus ik eerst mijn moeder via app bedankt, gewoon normaal gesprek via app. Vragen over mijn cadeau wat vind je er van ben je er blij mee.
Ik daarna mijn vader uitgebreid bericht gestuurd met oa dank je wel ben er zo blij mee
Krijg ik terug: OK
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
volgens mij weet hij niet eens wat hij heeft gegeven.
Ik ben een gastles aan het geven aan kinderen in groep 7 en iemand vroeg net of ik een leerling was?!?!?
Dan zie je er wel erg jeugdig uit
Damn volg jou voor meer skincare tips ![]()
Ze zei het ligt aan je haar denk ik maar dat is knalrood geverfd
welk kind uit groep 7 heeft dat nou
Ik stond laatst bij de AH zelfscan en ik had een kratje bier dus ik kreeg zo’n legitimatie check op het scherm. Ik was in m’n tas meteen al aan het zoeken naar m’n rijbewijs toen personeel op 23234 km afstand die check al van het scherm af deed ![]()
Overigens ben ik in de 30 met genoeg grijze haren helaas dus delulu wel
De supermarkt had een pinstoring, dus het was nogal een chaos daar. Ze konden de statiegeldbonnen ook niet scannen en toen gooide een man zijn bon naar de cassiere en liep schreeuwend de winkel uit. Echt gestoord
Ik ben nog een beginnende bestuurder met weinig ervaring in het donker rijden en had ineens het fantastische plan om dat te gaan doen met sneeuw. Gelukkig zat mijn vader naast me in de auto, want ik zag echt zo weinig. Dit was niet goed voor mijn zelfvertrouwen ![]()
Ik kom net terug van Wicked II, wat een geweldig mooie film weer, laatste kwartier alleen maar gehuild
Kun je erheen als je deel 1 niet gezien hebt?