Wat je even kwijt wil #71

Nee deel 1 moet je wel echt al eerste kijken, het is echt een verhaal van 2 delen.

3 likes

Ahh, hele huis van boven naar beneden schoongemaakt, bedden verschoond, everything shower gehad en alvast mijn lunch salade voor morgen in elkaar geflanst. Nu fris gedoucht in pyjama op de bank wachten op mijn dikke vette cheeseburger terwijl ik een foute kerstfilm kijk. Perfecte dag :heart:

74 likes

Welke kerstfilm is het geworden?

Haha als je pint bij de Lidl in Duitsland staat er in je bank app bij die afschrijving niet iets van lidl Hannover oid maar “Lidl sagt danke”, is er iets Duitser dan dit :rofl:

9 likes

Net Mannenharten :rofl: maar kon het niet aan dus nu halverwege Champagne Problems. Ook vreselijk cliché maar tenminste niet Nederlands en daardoor iets minder cringe.

4 likes

Ik heb vandaag als date een schilderworkshop gevolgd, 't was een bijzondere en verassend leuke ervaring!

51 likes

Gaaf! Mooie kleurencombinatie :blush:

4 likes

Ik voel keelpijn opkomen :expressionless:

Maandagochtend-dilemma:

Of een half uur wachten op het station of ik een invaldienst krijg, of precies op de startttijd van de dienst aankomen op station en een kwartier te laat bij een eventuele locatie aankomen.

Ik zit wel lekker op de bank. :joy:

3 likes

Dankje!! :grin:

1 like

Ik denk door de combinatie Duitsland en Lidl :joy: maakte mijn hoofd van ‘pint’ niet ‘pinnen’ maar een glas bier, had echt even een error

3 likes

Weken online aan het zoeken naar DE eetstoelen. Steeds twijfelen en moet ik niet eerst proefzitten in de winkel. Maar geen tijd/zin kinderen mee te slepen daarheen.
Uiteindelijk maar gewoon besteld. Lekker roze ipv neutrale kleur en als niet lekker zit maar even uurtje rijden om ze terug te brengen. Huidige zijn echt op.
Ik ben zo’n twijfelaar met alles.

5 likes

Cash betalen :no_mouth:

14 likes

Ik ben echt te moe, las dit als het koffiemerk DE. Wel echt een stretch ook, je uitgeknipte zegeltjes niet ruilen voor theelepeltjes of een Senseoapparaat, maar meteen een eetkamerstoel.

6 likes

Haha dat zouden veel zegeltjes zijn.

3 likes

Leuk zeg!

2 likes

Het is weer zover, ik word door Google Maps langs alle krochten van dorpen gestuurd om de enorme file te vermijden. Benieuwd waar ik nou weer uitkom in de middle of Nowhere.

1 like

ik heb ontdekt dat als ik om half 7 in de trein naar mijn werk stap het lekker rustig is en ik kan zitten. en nu kan ik vanmiddag lekker rond 3 alweer naar huis :smiling_face_with_three_hearts:

36 likes

oh dat is echt lekker!

3 likes

Ik krijg net een thirst trap-achtige video over Herman van der Zandt op m’n TikTok. :joy: Ik moet hier even van bijkomen.

12 likes