Wat je even kwijt wil #71

Ik had op de middelbare zo’n broek en toen ging het tijdens een schoolreisje onverwacht regenen waardoor ik m’n oranje broek door heel Museumpark Oriëntalis over de grond heb gesleept en toen wilde m’n beste vriendin niet meer naast me zitten in de bus :broken_heart:

5 likes

Ben knoflookhoningkip in de slowcooker (recept uit t slowcookertopic hier) weer een keer aan t maken en m’n huis ruikt zoooo lekker :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

7 likes

Ik had vandaag afgesproken met een vriendin die in Den Haag woont. Dat is mega spannend voor mij want rijden in een drukke stad die ik niet ken. Heenweg ging ondanks regen en mist heel goed. Word ik op de terugweg binnen 5 minuten aangereden door een teringlul die dacht dat hij zonder richting aan te geven nog wel even voor mij kon schieten :sob:. Vervolgens was het ook nog zo’n corpsbal figuur die me probeerde over te halen geen schadeformulier in te vullen. Echt zo kut dit. Heb de rest van de rit als een trillend rietje in de auto gezeten. Gelukkig valt de schade aan mijn auto wel mee.

15 likes

Deze post blijft in m’n hoofd hangen want ik kijk sinds een paar dagen dat programma en ik kom er maar niet uit wat er Kylie Jenner aan haar is. Dus ik wil het toch checken: je bedoelt die lichtblonde toch?

2 likes

Sproetjes en opgespoten lippen denk ik? Snap de vergelijking wel. Het is de vriendin van die lange.

3 likes

Ja die timothee chalamet kon ik herkennen maar misschien heb ik de verkeerde vriendin erbij geplakt bedenk ik me nu. Ben het nu aan het kijken dus ga goed opletten!

2 likes

Nee die lichtblonde is de kleindochter, ik heb het over die heel korte vriendin van die heel lange jongen. Ze heeft een zoontje, niet van hem.

Oude strakke kop, opgespoten lippen.

IMG_5872

1 like

Wow ik zit al vier afleveringen te kijken en dat had ik niet door. Maar nu snap ik de vergelijking, kan dat mysterie ook weer uit m’n hoofd. Thanks!

1 like

Helemaal kapotttt na een halfuurtje buik-billen-benen sportlesje, kom amper meer de trap op van de sportschool. En dan zie ik 3 van die fitte vrouwen van 65+ er nog gewoon een les achteraan plakken. Halleluja wat goed

4 likes

Wtf herinneren jullie het Lidl verhaal nog? Over een forummer die doodleuk boodschappen aan het doen was en pas later erachter kwam dat de winkel eigenlijk gewoon gesloten was en dat ze er aan het verbouwen waren? Later zeiden forummers dat ze twijfelden aan de geloofwaardigheid ervan

Nou omg jongens, ik heb vandaag hetzelfde meegemaakt!!! Ik kan je dus vertellen dat dit echt kan gebeuren hahahahaaha
Ik stapte vanochtend nietsvermoedend mijn jumbo in, met m’n winkelmandje en na 1,5 ?minuut werd ik aangesproken door een bouwvakker. Of ik wel in de gaten had dat de winkel gesloten was?? Ze waren gewoon aan het verbouwen?? :cry: :grinning: snap er nog steeds nikssss van, hoe ik het bord bij de deur gemist heb, hoe ik gewoon door kon lopen, hoe mij niets was opgevallen echt nog steeds flabbergasted

148 likes

En de grap is dat het Lidl verhaal het eerste was waar ik aan dacht toen ik weer buiten stond :thumbsup: hahahah

13 likes

Pfff ik zat net in de trein en schuin achter me zat gewoon een man met een mes in zichzelf te snijden. Ik dacht eerst dat hij aan het spuiten was maar daarna zag ik dat het een mes was en een bebloede snee over bijna de volledige lengte van zijn onderarm waar hij het bloed vanaf zat te likken :anguished:
Heb het gemeld bij NS en ze hebben hem met politie bij het volgende station eruit gehaald maar ben wel beetje shaky. Echt akelig. Bah wil thuis zijn

13 likes

Wow, dat is niet chill om mee te maken. Heb je thuis iemand die je op vangt of wie je kan bellen?

1 like

Ja ben net opgepikt bij het station door m’n vriend gelukkig en nu lekker thuis :heart: Dankjewel.
Zo stom hoe alleen je je dan kan voelen, zat nog te twijfelen om iemand aan te spreken in de trein voor een praatje ter afleiding maar toch niet gedaan.

11 likes

Ik was vandaag op een Surinaamse uitvaart en het was zo mooi, de dragers van de kist zongen mooie liederen en dansten met de kist. En er was ook een brasband die meeliep met de kist over het kerkhof en die het laten zakken van de kist begeleidden.

Het was verdrietig maar ook feestelijk en mooi :purple_heart:

46 likes

Hahaha ik heb ook zoveel aan deze post gedacht maar vooral ook elke keer zitten denken ‘vind ik die anderen nou chiquer’ en ik vind die andere meiden eigenlijk een beetje hetzelfde.
Nou ja, oké nee, die vriendin van Danny heeft wel wat meer klasse. Maar die vriendin van Maxim vind ik wel hetzelfde
Ooh en Natasja is idd echt leuk en slim!

Ik vind dit koude, winterse weer echt zo heerlijk :heart: Gisteravond moest ik nog ff iets in de kliko gooien, het ruikt echt naar winter buiten, zo’n heerlijke frisse koude lucht. En dan al heel veel kerstlampjes en versierde huizen in de buurt, ik houd echt zo van deze tijd van het jaar :heart:

44 likes

Ik heb deze week mijn ontslag ingediend en ik voel me zo opgelucht. Iedereen reageerde ook heel lief en begripvol. Nog 3.5 week mijn dagen een beetje vullen :grimacing:

60 likes

Waren dat de Wi Kan Doe dragers?

Nee, die konden niet maar die waren wel gevraagd! Dit waren anderen.

1 like