Oh oké, vorige week waren ze op mijn werk, was echt heel mooi en indrukwekkend.
Het is een ander soort ordinair denk ik, maar snap wel wat je bedoelt. Voor mij zit het meeste verschil, nu ik eindelijk weet over wie het gaat gaat haha, in houding en betrokkenheid.
Ik ben voor ‘t eerst sinds laaange tijd weer met de trein, maar ik kan niet met bankpas inchecken?? Dacht chill geen gedoe meer met saldo op ov chip. Maar na 3 bankpassen en contactloos betalen op mijn telefoon heb ik maar een kaartje gekocht ![]()
Ik was vanmiddag in Utrecht en ik werd ineens door een vrouw aangesproken met “Goedemiddag! Mag ik u wat vragen?” en mijn eerste reflex was “Nee.” omdat ik meteen dacht dat ze wat wilde verkopen. Maar toen ik me omdraaide liep ze verder met een vriendin(?) en toen voelde ik me vet lullig. Misschien wilde ze alleen de weg vragen ofzo. Ze had precies dezelfde toon als een straatverkoper. Maar ik weet ook niet een andere manier om mensen te benaderen als je oprecht iets wil vragen ![]()
ik ben verslaafd aan megapotten tursu en ik moet er echt mee stoppen want het is veel (veeeel) te veel zout maar het is zo lekker
mag nu nog 1 pot halen en dan moet ik cold turkey stoppen
zijn laatste tijd op stations en in centrum wel weer veel vrouwen in duo’s die gaan vragen of je babyvoeding/melkpoeder voor ze kan kopen (is een scam)
dus wie weet
Oh, ze zag er heel pabo uit, maar geen idee of je aan iemand kan zien of ie een scammer is.
Wow hier heb ik ook een tijdje de een na de andere pot weg van lopen eten, daarna ineens vergeten ofzo? Maar nu ook weer zin in.
haha bezint eer ge begint tho!! ik geloof dat ik mijn nieren al hoor kermen
Oh ja dat snap ik wel hoor dat je dan nee zegt uit een reflex. het is soms ook lastig om de juiste toon aan te slaan als je iets wil vragen, ik heb het zelf een keer gehad als vragensteller en na 3 keer nee ging mijn broer maar iemand de weg vragen.
Ik ben ook al door een brutte neen afgewezen bij een onschuldige vraag.
Ik stel nu meteen de vraag.
Voorbeeld: Excuseer, hoe laat is het alstublieft?
Ik snap heel goed dat je onmiddellijk met een Neen heb geantwoord.
Zou ik zelf ook doen.
Mijn stem is bijna helemaal weg, er komt alleen nog een soort gefluister uit. Zo irritant! Weet iemand hoelang dat meestal duurt? Ik heb dit nog nooit eerder gehad.
als je chagrijnig wakker wordt moet je opstaan met muziek van jan smit!! meteen weer zin in t leven
Ik ben te chagrijnig om dit te willen proberen ![]()
een terrorsetje doet het dan ook altijd wel lekker bij mij
de treinmachinist riep net om ‘lieve reizigers’ hahaha echt cute
Net de naam Egwin in het wild tegengekomen
Andere categorie maar las vorige week ergens dat er een baby was geboren met de naam Pralina
Ik heb dit af en toe, en het advies is echt helemaal je mond houden, dus ook niet fluisteren (dat is extra slecht voor je geïrriteerde stembanden). VEEL thee en water drinken. En rust nemen, want stress kan het verergeren. Dan is het in een paar dagen voorbij.
Dat is vast de man van Girma, die kwam ik vandaag tegen ![]()