Wat je even kwijt wil #71

Haha ik liep net in de Kruidvat hele tijd in de buurt van een hoogzwanger stel wat met een lijstje de laatste noodzakelijke babyspullen aan het inkopen was en deze mensen deden zooo geïrriteerd tegen elkaar, haha heerlijk, volgens mij was de vibe vooral dat zij :sparkles: het precies juiste :sparkles: wilde hebben van alles en hij bij alles zei “nee joh dit is ook prima”, haha ik kon m’n lach gewoon niet inhouden. :joy: Sorry als je me jullie hebt zien uitlachen, ik wens jullie het allerbeste en vooral nog even tijd zonder elkaar. :grimacing:

38 likes

Ik geef dit weekend een feestje voor mijn verjaardag (er komen ongeveer 15 man) en ben helemaal zenuwachtig en opgejaagd en ga op de dag zelf veel te druk in mn hoofd zijn met of het allemaal wel goed gaat en iedereen het naar z’n zin heeft en genoeg te eten/drinken is en mn huis wel netjes genoeg is en aaahh. Wil echt iemand zijn die relaxt is en feestjes geven heel leuk vind maar ben daar niet chill genoeg voor eigenlijk :grimacing:

15 likes

Ach gossie, een van mijn oudjes is in huis beroofd. Zo sneu :pleading_face:
Wat heb je ook een hoop klootzakjes

8 likes

Fluisteren is heel belastend, dus dat zo min mogelijk doen. Ik heb het wel eens en dan is het meestal de derde dag dat ik weer wat verstaanbaar wordt.

3 likes

Een Heerma van Voss at it again

15 likes

Het witste dat ik ooit gelezen heb

9 likes

Ik ga een staatslot kopen, het geluk is aan mijn zijde. Ik bestelde één jeans en één maat bij de Zara en zit perfect qua lengte en taille. Dit heb ik nog nooit meegemaakt.

43 likes

Ik zat echt net te twijfelen hmmm moet ik niet eens een MacBook, want mijn laptop is vrij oud en langzaam maar werkt nog wel dus is het dan wel nodig? En ik heb een Windows laptop, altijd al gehad, maar het zou toch wel handig zijn om over te gaan op een MacBook want al mn andere dingen zijn Apple, maar is het dan de meerprijs waard hmm?

Appt m’n broer ineens uit het niets “hey, wil jij een MacBook?” Blijkt hij er via werk er een heel goedkoop te kunnen krijgen en hij heeft hem zelf niet nodig dus nu heb ik binnenkort ineens een MacBook denk ik?? Voelt echt niet echt maar kennelijk wel, echt hoe toevallig???

64 likes

Je hebt dit gemanifesteerd

7 likes

Het is de afgelopen tijd ontzettend druk op werk en heb gelukkig straks vakantie, maar ben altijd een beetje labiel als ik uitgeput ben.
Liep net naar huis en er lag een dood ratje op het fietspad, zag er helemaal goed uit alleen een wat rood neusje maar zn oogjes waren open en gewoon nog glanzend. Moest gewoon huilen op straat:’)

8 likes

Ben benieuwd hoe het hiermee gaat. Is t een beetje gelukt met alles regelen?

1 like

Ja! Thank god alles verkocht voordat de hele ellende ingestort is. Maar ben nog wel druk met alles regelen verder hoor. Lief dat je het vraagt.

21 likes

Oh wat goed!! Fijn zeg

3 likes

Receptje? :drooling_face:

1 like

Ik had alles voor 5 december bij bol besteld maar dat wordt altijd in verschillende pakketjes geleverd, en 1 pakket had ik niet gekregen. Ik dus bol gecontacteerd en geld terug gekregen. Blijkt dat product dus bij een ander product in een doos te zitten kom ik net achter oepsieeee

Bol opgelicht voor 4 euro haha

5 likes

Ik ben in september begonnen met sporten om fitter te worden, want m’n conditie en kracht was echt om te huilen. Ik kon steeds niet echt inschatten of ik nou echt vooruit ging, want ik verhoog m’n gewichten en weerstand de hele tijd een beetje, dus ik voelde me steeds hetzelfde. Maar nu zag ik net in m’n Garmin app dat m’n conditie van diep slecht naar redelijk is gegaan :tada: Vast niet compleet waarheidsgetrouw, maar taking it as a win!

59 likes

Zag hier net een YouTube filmpje over, een kaart waar je duidelijk kan maken wat onveilige plekken zijn. Dat is nodig, want veel gemeenten (zeker kleinere) hebben echt geen flauw idee.

11 likes

Ik zou juist zeggen dat kleine gemeenten daar veel meer zicht op hebben?

Ik had vanavond autopech terwijl ik met m’n kind en hond onderweg was. Ik denk dat we 10min in de berm gestaan hebben totdat mn kind en hond opgehaald werden door m’n vader, maar er zijn zoveel mensen gestopt om te vragen of ze konden helpen of een lift aangeboden hebben. Iemand van een autogarage heeft zelfs m’n auto (gratis) weggesleept. Dat heeft m’n vertrouwen in de medemens goed gedaan :heart:.

126 likes

Mijn ervaring bij de politiek in mijn dorp is dat iedereen (= vooral witte mannen van middelbare of gepensioneerde leeftijd) denkt “huh maar toch nergens in ons dorp???”

7 likes