Soms als ik gewoon op de bank zit vind ik het echt lekker zitten om een hand op m’n tiet te leggen onder m’n trui zeg maar, doen jullie dat ook weleens?
Niks seksueels ofzo maar het voelt gewoon fijn en lekker warm
Oh mijn ervaring in een dorp is juist dat iedereen al in rep en roer is als er eens te lang een random wit busje geparkeerd staat haha
Hoe vaak ik water uit een glas probeer te drinken maar in plaats daarvan dat halve glas over mezelf leeggiet??? ![]()
![]()
Ja ik hou best vaak mijn borst vast
Ja, soms ben ik wel bang dat als ik heel erg op m’n gemak ergens zit ik dat onbewust ga doen haha.
Ik ben na twee maanden eindelijk weer gaan sporten. Voelt echt goed om die stap weer gezet te hebben.
Wat goooeeed!
Ik ga straks voor het eerst mijn twee nieuwe nichtjes ontmoeten ![]()
![]()
![]()
Ik heb net mijn hele robotstofzuiger uit elkaar geschroefd om een error diep vanbinnen op te lossen en hem weer helemaal in elkaar gekregen. Nu werkt hij weer!
Goed bezig! Dat geeft echt zoveel voldoending hè, als het lukt om zoiets zelf te repareren.
i feel seen ![]()
Ja als er wat gebeurt dan weet heel het dorp het maar ik bedoel nu voornamelijk plekken waar vrouwen zich onveilig voelen.
Ja ik heb hier dus ook het gevoel dat die plekken hier heel algemeen bekend zijn en dat daar ook naar gehandeld wordt. Juist omdat het dus een kleine gemeente is en iedereen heeft het over “die tunnel” of “dat hoekje”. Maargoed, kan per kleine gemeente verschillen.
Wat goed! Op welke manier wordt er op gehandhaafd bij jullie?
Ik heb een tijdelijke verslaving aan warme chocomelk met slagroom en serieus dit komt door een of andere (kut! sorry not personal ahhaha) post in het stel je persoonlijke vraag topic laatst. Toen reageerde ik geloof ik ook wel dat ik er echt kapot veel zin in had en ja nu zit ik hier twee weken ? iedere dag aan de warme chocomelk met slagroom
Dat drink ik verder anders echt maar 1 keer in het jaar ofzo. Of niet eens, lol. Misschien 1 x in anderhalf jaar
Ohh zin in nu, ga ik zometeen gelijk even maken
Haha door die post heb ik vandaag weer eens warme chocomelk besteld. Het was een combideal. Chocomelk en versier je eigen brownie. 10/10 het was top.
Heerlijk toch! Laatst ook weer gehad, lekker met baileys ![]()
Oh sorry volgens mij heb ik dat gepost. Want ik postte dat ik er misselijk van werd maar het alsnog graag drink omdat ik het zo lekker vind. Maar hallo, het is geen drugs ofzo! Dus waarom niet?
ik krijg het alleen thuis nooit zo lekker. Vooral met goede slagroom die dan zo lekker smelt love it.
Hoe maken jullie je warme chocolademelk? Koude chocomelk verwarmen, met cacaopoeder, ander soort zakje/nesquick of echt met gesmolten chocola? Zoveel opties