Wat je even kwijt wil #71

Ik heb mijn verjaardag nu al een paar jaar genegeerd omdat er zoveel kut dingen speelden in mijn leven dat ik er helemaal geen zin in had. En ergens zit ook nog steeds die angst dat er niemand zou willen komen als ik een feestje zou geven. Maar ik word binnenkort 30 en wilde daar toch iets voor doen. Ik heb niet echt zo’n vaste vriendengroep maar wel een aantal losse goede vriendinnen. Die heb ik allemaal samen in een groepsapp gegooid en uitgenodigd voor een workshop bonbons maken. Vond ik wel ff spannend maar iedereen was heel enthousiast! Heb er nu al zin in.

126 likes

Wat een super leuk idee! Super fijn ook dat mensen zo enthousiast reageren!

5 likes

Benco! Kindertijd herinnering unlocked :heart:

4 likes

Ja zo lekker, maar ik kan dit nergens meer vinden in de winkel

Ik moet rond deze tijd van het jaar tijdens de kerstboom optuigen altijd even een Tiny en Lau denken, rip :sparkles:

17 likes

Meteen even opgezet, haha

2 likes

Kersummus

1 like

Ik begin ziek te worden keelpijn en verkoudheid, maar het zet niet snel genoeg door. Volgende week begin ik aan mijn nieuwe baan :frowning:

Grote kans dat ik daar ziek(ig) heen moet

4 likes

Ik had weer eens ruzie op een parkeerplaats (@Karl_Lagerfeld you know) en toen bleek die persoon dus bij dezelfde meeting te zijn als ik. Die de hele dag duurt. :smiling_face_with_tear:

58 likes

Hahahaha oh neeeeee wat erg :sob:

HAHAHAHA love dit. mogen we een update aan het einde van de dag? wat was de context van de ruzie?

7 likes

Dit is mijn doemscenario elke keer als ik op weg naar mijn werk iemand in het verkeer uitkaffer

6 likes

Er zijn 2 mannen mn nieuwe inbouwoven aan t inbouwen en t lijkt niet te passen?? Help :sob: volgens internet is ie precies even groot als de vorige?

Edit: nevermind hij zit, paniek om niks haha

6 likes

Was het plaatsen moeilijk? Heb ook een nieuwe oven nodig en twijfel om hem zelf in te gaan bouwen, maar ben eigenlijk helemaal niet zo handig.

2 likes

De meeste ovens zijn niet heel veel spannender dan stekker erin en op z’n plek schuiven. Soms moet je nog wat schroeven of klikken.
Als je de handleiding van je beoogde oven kunt vinden kun je misschien wel een inschatting maken?

3 likes

Het was een hele volle parkeerplaats met nog 2 niet helemaal officiële parkeerplekken. Ze zag mij terugdraaien van de parkeerplaats richting die plekken en zette toen haar asociale bak daar middenin in plaats van gewoon aan één kant zodat ik er ook nog naast kon. Dus ik skreeuwe dat ze moest opschuiven en dat was allemaal moeilijk moeilijk, duizend keer steken blabla dit is geen parkeerplek dus ik mag hier zo staan blablaa.

Net moest ik tegenover haar zitten voor zo’n stom rollenspel en toen zei ze oh ja wij hadden een ‘parkeerprobleempje’ hè. :slightly_smiling_face:

43 likes

Ja het is volgens mij eigenlijk idd niet moeilijk, even zwaar tillen om dat ding eruit te halen, stekker eruit en erin en dan weer tillen om de nieuwe erin te doen. En dan nog met 2 schroefjes vastzetten.

Dus had t denk ik eigenlijk ook wel zelf met iemand samen kunnen doen.

3 likes

Op zich is dit ook een veelgebruikt script van een romantische kerstfilm :joy: maar lees aan je vervolg post al dat dat er niet inzit haha

18 likes

Oh meen je… wat jammer. Hier bij ons bij de Jumbo ligt het naast de koffie

3 likes

Omggg wat een nachtmerrie dit. Maar je was sws topdog als je haar anders hebt laten parkeren

13 likes